Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 457 ggr
flikkan
0

Är det vanligt?

Är det vanligt att när man släpper ihop en hona och en hane att dom BARA nosar på varandra och inte parar sej?

Dum fråga kanske!

annaforsgren
0

de kanske nosar på varanndra i början, med efter ett tag så kommer nog kaninhanen att börja para sig med honan ( om inte hanen är kastrerad)

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

flikkan
0

#1 Nej det är han inte.. :P

[chriistina]
0

Nja, det händer väl. Men vill man inte ha ungar bör man inte släppa ihop dem. Sanolikheten att de inte parar sig är väääldigt liten!

Frihetens
0

Könsmogna?

Michiis
0

Haha, Jag skulle aldrig kunna sätta in min hane hos någon hona utan att den parar sig. xD Skulle aldrig funka. För något år sen så skulle jag para min hankanin med en kompis hon kanin. Tyvärr ville inte honan para sig men det ville min hane. Han sprang efter och efter.. Och hona försökte springa ifrån och såå.. Ja så det blev ingen PARNING och inga ungar.. För honan ville inte. Men min hane kämpade men det blev inget XD.

Det braiga med min hane är att han inte gör något mot någon annan kanin. Han är hur snäll som helst, men det värsta är att han vill bara para… Fast mest på våren-sommarn.. sen är det bättre.. xD Kanske inget svar på frågan men, men

// Michis

flikkan
0

#4 Japp de är könsmogna…