Mål med hoppning
Jag tävlar för att det är roligt, för att kaninerna ska tycka att det är roligt, inte för att vinna saker..
Det är också ett sätt att träna kaninen även om den inte är så bra. :)

Jag hoppar inte med mina, men jag har börjat träna lite smått och det är för att det är roligt och kaninen verkar bli piggare och man bygger också upp ett förtroende mellan varandra :) Det är så härligt när man ser kaninens självförtroende höjas hela tiden.
Jag hoppar med min kaninhane för han har en sånn talang för hoppning, och då blev det lixom roligare. Hade inte först tänkt på att hopptävla men, planer ändras. x') Och jaa nu i helgen ska hopptävla för första gången och det ska bli superkul ! ^^,
// Michis
Och för att det är ett bra sätt att bygga upp kaninens psyke, Motion och muslker m.m. och kaninerna sägs bli smartare av det också x)

jag hoppar för att det är kul att åka iväg, man träffar vänner. och så är det kul att göra något som både kaninen och ägaren gillar.
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Jag tävlar för att det är kul för både mig och kaninen. Sen träffar man nya människor också :)
Sen har jag ju mål för varje kanin också.
Snoffs är att hon ska bli elit i rak, en pinne kvar.
Lillen är att han ska bli MSV i krok, två pinnar kvar.
Pakk är att han ska komma igenom hela banan, fel kvittar :)

Jag tävlar så klart för att det är kul :)
jag tävlar inte , men kmr börja (:
man jag vill hoppa och så för man samarbetar med kaninen ^^
och attdet är kul ^^

Hoppar främst för att jag tycker det är kul. Annars skulle jag ju inte göra det (;
Sen är det ju bra träning för kaninerna också (: Ett bra sätt att göra något tillsammans med dom. Och när man tävlar träffar man ju dessutom nya människor.
Har bara tävlat en gång med en kanin så mitt mål på tävling just nu är väl främst att dom ska ta sig igenom banan (:
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

har tävlat men inte längre.
Eftersom jag varken tränar eller tävlar aktivt är det mest för att kaninerna ska tycka det är kul ;P När de springer lösa sätter jag upp en bana ibland som de får hoppa