Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 775 ggr
L8sson
0

till salu igen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hejhej!

Jag skulle ju ha sålt mina två kaniner Zazza och Dollar till en person i borlänge, men Zazza och min andra kanin Zlatan rymde och jag trodde dom hade parats..
Men jag sa att vi kan vänta 1 månad och se ifall de kommer några ungar annars kan du hämta kaninerna om 1 månad.
Ja va bra sa hon och så va de sagt och gjort, de har gått över 1 månad nu och när de hade precis gått en månad så skickade jag ett mail till henne och sa att du kan hämta dom när du har tid och lust :)
Jag fick inge svar, så jag skickade ett till mail och skrev att jag ska åka bort på torsdag om hon kunde skicka ett sms eller ringa om hon vet när hon kan hämta kaninerna.

Ingen har ringt ingen har sms:at ingen har skickat mail.. =/ 

Men iallfall från de ena till de andra så är Zazza och Dollar till salu igen…

Tysslinge´s Zazza:
ras: Rex
färg: svart
född: 060416
kön: hona
Stamtavla finns
zazza är en nyfiken men endå skygg tjej, hon är väldigt fin har varit med i 3 st utställningar, de bästa resultatet är 94p

Dollar:
ras: Rysk kanin
färg: Rysk tecknad
född: 070509
kön: hane
ej stamtavla
Dollar är precis som sin pappa lite korkad men endå lite tuff men han sina tjejiga sidor.. han är alltid i sin egna lilla värld.

jag vill ha ett bra hem till dessa två filurer, ingen kostnads fråga ett bra hem så jag vill ha 50:-/st ..

//Lotta // här är min mail: L8sson@hotmail.com

Hanna-
0

putt

Kim-Lejon-Pelle
0

Möjligen intresserad av Zazza

Mandaah
0

putt!

L8sson
0

#2 är du de?? vill bara tala om lite fakta om hennes temprament.. hon va ett monster innan hon kom till mej hon hotades att bli avlivad, så jag tog henne och försökte att få henne tam, och jag lyckades efter en lång lång tiid!  men hon har sina mörka sidor.. varje gång jag bär henne längre sträcka så har jag alltid riv märken efteråt..

Idag gav jag nästan upp, så jag har haft tankar på avliving och de e inga bra tankar =/ blir så leddsen för jag har aldrig gett upp på ett djur förr.. antingen är de för jag mår dåligt (jag är sjuk) eller att hon är omöjlig..

hon är en sådan kanin som man måste jobba mkt med! hon är 2 år har mkt kvar i livet hoppas jag <3

förstår du hur jag menar hur hon är ?

L8sson
0

putt

Tixy
0

#4 Vill bara ge dig en hel del cred för att du berättar sånt. :) Lycka till med försäljningen.

L8sson
0

#6 tack <3 de värmer, man kan inte sitta inne med så mkt info om kanin så säljer jag henne som fin och gosig så när hon har flyttat är hon ett monster :P

L8sson
0

puttar upp med en bild på lille mannen Dollar

kastanjen
0

**hjälper till att putta lite**

L8sson
0

:) alla är så vänliga :)

Ync
0

Söta :)
Fast 50kr för en 94p låter lite.. konstitgt,

L8sson
0

#11 tycker du de är för lite ? ..

jag letar efter bra hem till henne, och med hennes humör och personlighet, de är inte lätt att göra henne tam..

Fnyan
0

Va fiina kaniner! :D <3

L8sson
0

#13 tack :)

BuffaloHorizon
0

åh lilla Zazza, jag är fortfarande kär i henne Kyss.

L8sson
0

#15 aa hon är värkligen fin

Hanna-
0

putt

PaaatyPalm
0

Super sööt är zazza :D

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

L8sson