Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 1795 ggr
Romana_12
0

Hemskt

Hur kan man ens tänka sig att en kanin kan bo i den här?http://www.blocket.se/vi/16314791.htm?ca=11_s

BuffaloHorizon
0

=O ja du, säg det. Såg en video på youtube förut på en stor vädurshane som bodde i en sådan, precis likadan, bur.

Thumper-KG
0

Fixade länken till dig

Clariiz
0

Usch.. :/

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

mintooo
0

Huvva =/ Man blir så deppad då man ser sådant"

aliciia
0

:(

sputtnick_plexus
0

åh :(

PaaatyPalm
0

men uch då :( , fattar inte hur fålk kan tycka det är "ok" att ens djur bor sådär :(

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

Romana_12
0

#7 Eller hur :/

[Dandelion1000]
0

Buren e nog köpt som marsvins bur. O säljaren har bara skrivit lite snabbt att den går o andvända till kanin.. Tror inte säljaren gjort något fel..

PaaatyPalm
0

#9 vah :S,  ja så ser någon som ska köpa kanin o ba ja den kan vi ha, o så köper de den och så sitter det en kanin i den. Säljaren kommer ju KNAPPASt säga att den inte är lämplig till kaniner.

20 årig djurgalen moder* 

KvirrZ
0

#9 som att den skulle vara okej som marsvinbur då? verkligen inte :S

- Mvh Emma

[Dandelion1000]
0

Kan någon ge måtten på buren så kan vi börja fundera vad de e för en säljare som säljer den buren..

Men skulle jag sälja en liknande bur så skulle jag också sätta den som kanin, marsvins bur. Inte fasen bryr sig säljaren om vad de e för djur som ska bo i den.. Alltså inte säljaren fel..

[Dandelion1000]
0

http://www.blocket.se/vi/16300452.htm?ca=10_s'

Detta e en exakt likadan bur. O du #0 du har jhu två exakt likadana burar.. Gissar väl att dina burar också e 100 x 70

PaaatyPalm
0

#12 VA :O så du skulle skriva detta är en marsvin/kanin bur när den knappast är tillåten till kanin :S ? då är ju du snäll mot köparens kanin kan jag säga dej.

20 årig djurgalen moder* 

Romana_12
0

Ska maila om måttet på den där buren.

[Wera]
0

Det är jätte många som låter sina kaniner bo si dånna, om man bara har en sådan bur tycker jag det är OK om kaninen bor där OM kaninen får springa ut och in när den vill lös på golvet eller något..

[Wera]
0

En sådan bur funkar heller inte för marsvin :O Marsin må vara små men dom ska endå ha stort utrymme… :P Jag såg på TV att en liten flicka (ungefär 7-9 år kanske) från Turkiet hade 5 marsvin, på sitt sov rum, hennes föräldrar kunde inget om marsvin, och hon tog hand om dom själva, alla 5 bodde i samma bur och den var så där liten som på bilden… :(

KvirrZ
0

buren är 75x50x50.

blev iaf glad på säljaren nu, jag skickade ett mejl om måtten och han svarade "den är väl mer att betrakte som resebur" :)

- Mvh Emma

[Wera]
0

#18 Vad bra då ;) Endel har sånna bur för råttor, (större råttor) och det är helt OK ;)

PaaatyPalm
0

#18 oo gu va bra :P

20 årig djurgalen moder* 

ciss
0

#18: Bra :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Romana_12
0

ja mailade också och då sa han :Längd 80, höjd 45 och bredd 50 cm.

Jennie104
0

Men usch! Hur kan man stoppa in en kanin i den buren. Så sitter den ihopklämmd… Nä usch! :/

Creation
0

Värsta hamsterburen ju -.-'

#22 ?? Dubbla budskap =/

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Creation
0

#13 Man ser att den där buren är betydligt större än den som #0 visade…

flisan93
0

Uschanbuschan:(

Sosso
0

>.<

[Dandelion1000]
0

När jag mailade honom så sa han 50 x 50 x 50

Creation
0

vaa? Trppla budskap :S

[Dandelion1000]
0

Ja, precis..

PaaatyPalm
0

mejla han också, får se vad han säger.

20 årig djurgalen moder*