Lördag 10/5
Då hämtar jag lilla Bayliss!
Ska bli så kul. Har sett fram emot det här så lääänge nu, och äntligen.. !
Bayliss är en madagaskarfärgad teddyvädurhona som är dunderfin <3
Kommer från Granlundas Teddydvärgvädurar i Skåne, ska dock hämta henne här i småland :)
Pappsen är inte klar med burarna än, håller på och bygger 3 st.. Men han har lovat att göra klart dom till lördag.
Var bara tvungen att skriva av mig lite :) Kan det inte bli lördag?!

Naaw, Grattis :D
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

Så roligt, grattis :) Längtar efter bilder :D
Grattis :D Visa bilder sen :D:D
Grattis :D <3

Alltså, har inte riktigt förstått vem Bayliss är förrän nu hihi ;D
Längtar också otroligt mycket till jag får hem Elvira så förstår dig! :) Har du ingen bild på henne? :D
Edit: Grattis! :D
Vad kul! ^^

Grattis! Du får bomba oss med bilder sen!!
Tacktack! :)
Har ingen bild på henne nu, eller jo, men jag tänker inte lägga ut den eftersom det inte är jag som har fotat, och jag har inte frågat uppfödaren om tillåtelse att lägga ut dom var som helst ^^
Ni får helt enkelt vänta tills hon kommer hem, då ska jag bomba er med bilder :D
#8 Självklart! :)

kul :)

Kul! (:
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
Vad skoj! :)
Vad roligt! Jag längtar också till på lördag :D
Jag med x) (fast av en annan anledning då)
Haha, många som gör det ;)
Haha, lördag är en bra dag :D
#17: Jo :D

GRATTIS ;D Hennes syster, Belinda är alldeles, alldeles underbar :)
#19 Bara o hoppas det går i släkten;) Men jo det är jag säker på. Karin beskriver henne som helt underbar! <33

Grattis.

Låter som när jag skulle hämta Myra. Det var på en lördag så skulle pappa fixa klart burarna :)
Bara 2 dagar kvar nu! Håll ut! :D
Åh vad härligt! :) Längtar som skjutton jag med, till att få hem Elias då :)
Grattis! :D
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Super kul :D *övertalar-dig-att-lägga-in-jättemånga-bilder-när-hon-kommer*
Emma

Åh vad härligt! Din första teddyvädur, spännande ju! :) Du kommer bli helsåld direkt! <3
Today is the day (; Ha de så kul! :)
Gud så roligt! Grattis :) Nu väntar jag spänt på bilder!
Kul, grattis :)
Nu har jag hämtat henne :D Hon är helt jäääkla underbar <3
Fäste mig vid henne direkt. Världens finaste pälsboll, jag lovar.
Träffade Karin och co. i Mjölby, hon hade med sig två kaniner + sin man :)
Den ena var min pälsboll, och den andra var en söt liten sak, tror det var en lejonhane, ev teddylejon.. Jag kunde inte slita blicken från Lissan, så jag tänkte inte på vad den andra lilla busen var för nån :P Glömde vad han hette och var han skulle så fort hon sa det, höhö :D
Bayliss fick komma ut och skutta på en liten gräsmatta som låg där, och fluffet flög åt alla håll och hon tyckte det var jättespännande att undersöka allt och få röra på sig, nyfiken liten buse är hon! Söt som bara den med all fin päls <3
Väl hemma fick hon vara i buren där hon undersökte allt tills hon tröttnade. Efter ett tag ville hon komma ut och undersöka resten av ladugården också, så jag lät henne skutta ut en bit på golvet vilket va såå kul. ^^
Borstade även igenom hennes päls då det var en del tovor här och var, även att Karin borstade henne igår ;)
Gick hur bra som helst, bara att hon inte ville sitta still vid borstningen då hon skulle undersöka bordet, haha. Jättelugn och mys är hon min lilla tjej. Öronen är fällda och hänger så fint!
Har 1 bild ;D Fler kommer, när mamms kommit hem med kameran från Bryssel.
Tyvärr funkade inte bilden, ska se om jag kan lägga in den sen..
Vad kul! Hon låter underbar :)
#30: Hoppas du kan lägga in den sen :D

nice =)

Åh vad kul gumman :D Och så har hon säker massa bebisfluffpäls som man bara vill burra ner sig i (A)
:D
#34 Jadu, det kan jag lova ;D Det blir typ elektriskt när jag borstar, haha. Hon har massa ullll ^^
#35 Åh, så sött

Vad kul! :D
Jaaa :D Hon är supermys, men verkar ganska trög xD Fast det kanske beror på att hon inte ser så mkt.. hehe :P