Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 773 ggr
Mysofi
0

OT- Årets första dopp?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har ni tagit årets första dopp än? Själv gjorde jag det i söndags, och det jättekallt, haha.

Ni får ursäkta min otroligt fula min, men det var faktiskt kallt, haha.

Jojsan
0

usch nej! Det är fortfarande is på vissa ställen i vattnet.. ;)

Mysofi
0

#1 Haha, ojdå.

Naaathaaa
0

Vi håller på att täcka av poolen nu så till helgen blir det alldeles säkert ett dopp ;)

Mysofi
0

#3 Härligt!

aliciia
0

ska nog bada ihelgen xD

[Niike]
0

Japp, första doppet i lördags.. Svinkallt, men jag frös faktiskt inte så mycket när jag kom upp ur vattnet, även att det var molnigt. Badade även i söndags då det var suuperhärligt, varmt väder. Och då var det också kallt, men underbart när man kom upp ur vattnet eftersom det var så soligt <33

Clariiz
0

Usch nej :P
Fast jag är sugen på att ta ett dopp :)

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

emmsaaan
0

Nej, inte än. Ärligt talat så väntar jag nog helst till typ.. slutet av juni ;) Är en riktig badkruka. Men det blir väl att svänga förbi brottet i helgen.. Burr! :O

BlackTear
0

Jag blev nedknuffad i vattnet ..

Hanna-
0

Nej, det är fortfarande is kvar på vissa ställen.

sputtnick_plexus
0

Nej, har inte gjort det än ^^

Feliciaa
0

Jag har badat i badhus och så men inte i nån sjö än :)

lill-jarven
0

Har du badat här i Umeå?! Jag är imponerad! ^^
Ena hunden har badat i nydalasjön ett par gånger men jag håller mig på torra land tills det blir varmare ;)

Ync
0

Det finns för mycket is här. än.

jees94
0

Badade här i mälaren för 3 veckor sen :d

huldisen
0

Är fortfarande is på visa ställen - inget bad !

ciss
0

Vi har is på vissa ställen.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

flisan93
0

Nej, har inte det. Det är fortfarande is på många ställen och det har inte blivit en så bra temperatur i luften heller så jag tror att vattnet inte är så frästande;)

Lippo
0

Nej hihi :)

Majsbecka
0

HUVVA! XD

[Wera]
0

För 2 år sedan kunde jag bada i April månad gjorde mitt första dopp då.. men nu har jag ännu inte kunnat bada för det är kallt.. det blir kallare längre varje år :S

flikkan
0

samma som #3 :p

Moonstrike
0

Ja, i söndags :) I Mälaren, hela 12,5 grader "varmt" ;D Mina ben domnade men sen när man väl doppat sig så var det skönt :)

Mysofi
0

#13 Umeå, yes :) I Nydalasjön till och med, bor jättenära den!

kastanjen
0

Herregisses NEJ! Väntar Minst en månad till innan jag doppar så mycket som en tå..

Johanna-
0

Ja, idag :)

Tina-A
0

Nej, inte än :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Kristall
0

Nej, men vill!
Har inte varit hos pappa på typ 3 månader (:/), men så fort jag far dit tänker jag ta mig till en av de superbra stränderna som är ganska nära där :D (bor i skärgården så här finns det gott om stränder! :D) Eller så övertalar jag mamma att köra oss till campingen där hopptornet och typ djupaste stranden finns :)

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

Noa-Nisse
0

inte än, men vi ska få ca 22 grader här nere i skåne till helgen!! :D längtar som in i!!!.. ifs har det varit varmt ganska länge, men inte 22 grade iaf! ;P

Medarbetare på Hundar.ifokus

Mysofi
0

putt :)

Feliciaa
0

Hoppas det blir nåt imorrn :)

Naaathaaa
0

Nu börjar värmen stiga i poolen, en kompis har 22 i sin o vi har 19 nu.. Så imorgon kanske.