OT- Årets första dopp?
usch nej! Det är fortfarande is på vissa ställen i vattnet.. ;)

#1 Haha, ojdå.

Vi håller på att täcka av poolen nu så till helgen blir det alldeles säkert ett dopp ;)

#3 Härligt!
ska nog bada ihelgen xD
Japp, första doppet i lördags.. Svinkallt, men jag frös faktiskt inte så mycket när jag kom upp ur vattnet, även att det var molnigt. Badade även i söndags då det var suuperhärligt, varmt väder. Och då var det också kallt, men underbart när man kom upp ur vattnet eftersom det var så soligt <33
Usch nej :P
Fast jag är sugen på att ta ett dopp :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Nej, inte än. Ärligt talat så väntar jag nog helst till typ.. slutet av juni ;) Är en riktig badkruka. Men det blir väl att svänga förbi brottet i helgen.. Burr! :O

Jag blev nedknuffad i vattnet ..
Nej, det är fortfarande is kvar på vissa ställen.
Nej, har inte gjort det än ^^

Jag har badat i badhus och så men inte i nån sjö än :)
Har du badat här i Umeå?! Jag är imponerad! ^^
Ena hunden har badat i nydalasjön ett par gånger men jag håller mig på torra land tills det blir varmare ;)
Det finns för mycket is här. än.

Badade här i mälaren för 3 veckor sen :d
Är fortfarande is på visa ställen - inget bad !

Vi har is på vissa ställen.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Nej, har inte det. Det är fortfarande is på många ställen och det har inte blivit en så bra temperatur i luften heller så jag tror att vattnet inte är så frästande;)

Nej hihi :)
HUVVA! XD
För 2 år sedan kunde jag bada i April månad gjorde mitt första dopp då.. men nu har jag ännu inte kunnat bada för det är kallt.. det blir kallare längre varje år :S

samma som #3 :p
Ja, i söndags :) I Mälaren, hela 12,5 grader "varmt" ;D Mina ben domnade men sen när man väl doppat sig så var det skönt :)

#13 Umeå, yes :) I Nydalasjön till och med, bor jättenära den!

Herregisses NEJ! Väntar Minst en månad till innan jag doppar så mycket som en tå..

Ja, idag :)
Nej, inte än :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Nej, men vill!
Har inte varit hos pappa på typ 3 månader (:/), men så fort jag far dit tänker jag ta mig till en av de superbra stränderna som är ganska nära där :D (bor i skärgården så här finns det gott om stränder! :D) Eller så övertalar jag mamma att köra oss till campingen där hopptornet och typ djupaste stranden finns :)
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)
inte än, men vi ska få ca 22 grader här nere i skåne till helgen!! :D längtar som in i!!!.. ifs har det varit varmt ganska länge, men inte 22 grade iaf! ;P
Medarbetare på Hundar.ifokus

putt :)

Hoppas det blir nåt imorrn :)

Nu börjar värmen stiga i poolen, en kompis har 22 i sin o vi har 19 nu.. Så imorgon kanske.