Veterinären - Fredag =(
Min lilla Daisy är inte som hon ska vara. Hennes ögon har börjat bli grummliga och när jag ringde vetten trodde dem att hon håller på att få gråstarr dvs bli blind. Hon har inga besvär och så länge hon inte har det så är det lugnt men det är anledningen till att hon blir livrädd när jag går in i hennes Hage, hon ser inte riktigt vad som händer och lugnar inte ner sig förrän jag sätter mig ner och låter henne komma fram själv.
Vet inte varför hon blivit så här, det bara dök upp på henne som om det skulle ligga latent i hennes gener i väntan på att bryta ut.
På Fredag tar jag med tösen till veterinären och låter dem avgöra vad det är för fel på henne. Jag hoppas verkligen inte att det är gråstarr utan något hon kan få hjälp för.
Är så orolig för min lilla ögonsten. 
Usch. * håller tummarna * för att allt ska gå bra.
Not your mom, not your milk.
Hoppas allt går bra!!
Lycka till <3

Lycka till!

ja hoppas allt går bra <3
*håller tummarna*<3

Lycka till 
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
Åh, hoppas allt går bra (a) !
// Michis
Tack alla. Jag hoppas verkligen på det bästa. Stackars Daisy. Nu får jag ta det lugnt med henne framöver. Lilla tösen
.
Lycka till, håller tummarna här också! :)
Ojdå :O det var ju inte bra :( vi får hoppas på det bästa :'(
Emma
Idag blir det vetten med Daisy. Får se vad dem säger och anser. Hon har lugnat ner sig lite i alla fall efter att jag splittra hagen i två delar så Diva fick plats och så dem kan nosa på varandra genom gallret. Lite konstigt att Diva får henne att känna sig lugn men dem är ju som två systrar och håller ihop med starka band om man bortser från att Diva tycker Daisy är enorm. Ser lite lustigt ut när Diva sitter eller ligger bredvid Daisy när dem är lösa med tanke på storleken och Daisy skyddar Diva också.
Kommer hålla er uppdaterade på hur det går hos vetten med min tös, jag hoppas på att det är något tillfälligt eller botligt. Daisy är trots allt en helt underbar tös.
Usch då.. Lycka till!
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Jepp, keep us posted…

Lycka till!! *tänker på er*

Tumhållning!

Lycka till! <3 Har du varit hos vetten ännu? om du har, va sa dom?
Nu har Daisy och vi kommit hem från veterinären. Hon var så duktig där borta och hur lugn som helst och vi fick oerhört glada nyheter. Daisys syn är helt perfekt och absolut inget fel på den, det som var problemet var att hon hade fått någon form av slemmhinna på linsen som hon inte kunde få bort så vetten gjorde rent hennes ögon med ögondroppar, pinsett och papper. Det tog tid att få rent hennes ögon och Daisy tyckte det var rätt obehagligt men nu är hon helt fin igen. Väl hemma igen är hon fortfarande lite grinig när jag är i hennes Hage dock inte lika mycket men utanför är hon lugn, go, mysig och sätter sig i mitt knä som hon tidigare alltid gjort.
Hon är sig själv igen =). Min lilla tös
och Diva blev överlycklig över att Daisy var tillbaka.

Toppennyheter :)
:D <3

Va bra att de inte var något allvarligt (:
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
Åh vad skönt! :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Åh vad roligt! Skönt att det gick över så snabbt också, att vetten kunde fixa det, så slapp du medicinera själv o styra :) Jätteskönt! :)
Vad bra att det inte var något allvarligt! :)
vad bra att det gick bra
Åh, vilken kul nyhet att allt var bra :D
// Michis

aaah, så´n tur..skönt :-)

Gud vad skönt att det inte var värre!! Har tänkt på er idag!!
Tack alla för er omtanke. Det värmer. Ni är så gulliga allihoppa. =)