Sälja hinder?
Har två hinder från libra artic jag funderar på att sälja. Det ena är lillebron, blå, och det andra är vågen. Lillebron är färgen skavd på "fötterna" och plasten på en bom lite trasig. Vågen är hel och fin…
Hur mkt får man för sonna hinder? Finns det ngn ekonomi i att sälja?
Har inga bilder nu, så ni får föreställa er hur de ser ut. Vet inte ens om jag ska sälja de än. Vill bara veta lite hur mkt folk ger för dem…
Vågen kostar 725kr ny och bron vet jag ej.
Liksom känns inte lönt att sälja om man bara får ngn hundring. Då kan de lika bra stå här och kaninerna kan ta ett eller två skutt ibland ^^
INTRESERAD :D !
tips? på pris?
Vart bor du föresten? vet inte om jag e intrsserad av att skicka. Kostar så himmla mkt och är så bökigt…
åh :/ jag bor i gbg.. så aa.. men jag skulle betala frakt isf :)
Jaha, men min pappa åker ofta till gbg så det går lösa utan större problem.
Men vet som sagt inte än om de ska säljas. Vill veta lite vad man kan få för hinder först…
#4 okej, men då kanske jag kan betala bensinpeng :)?
jag kan betala det du vill ha ^^.
jag är usel på pris så aa ^^
Okej, men jag ska tänka på det. kanske ngn här kan ge pris förslag…

hur mycket kostade dom när du köpte dom?
för man kan ju ta hälften… tex. om ett kostade 500 kr… så kan det kosta 250 kr :P
fattar du? :P
det var mitt förslag på priserna

Jag e med EV intresserad. behöver inte hinder egentligen men beror på pris och sådär ;)

Jag är också ev. intresserad :)
Kul att så många e intrsserade.
Men jag vill först veta rimliga pris! ^^
Troligast är att det typ blir bjudgivning. Men om man typ "bara" får runt 300kr för vågen käns det meningslöst att sälja. Då kan kaninerna ha det här hemma i hagen. Ska det finnas en mening att sälja så vill man ju ha lite för dem…
Vad skulle ni ge? Jag säljer inget i denna tråden ändå. Ska de säljas kommer där en ny ;)
#7 Vågen kosta 725kr som ny. Bron kan ej köpas längre så kan inte hitta det. Men tro den gick på runt 400kr, ngt mer ngt mindre…
Men tack för förslaget iaf :)

Jag hade kunnat tänka mig betala runt max 200 kr för bron.
Jag är också ev intresserad beroende av pris! :)
Jag är ev intresserad, beroende på pris,! ;)
Men om den kostar 725kr ny, så
antigen ta hälften ( ca360kr ) eller kanske typ 500-650. kr
Hur slitet är det?
Har det används mycket?
Hur länge har du haft det?
(bilder + )
Vars har det varit förvarade?
#13 Grejen är ju bara den att jag ej vill skicka de, vilket iofs går att skriva in där. Men alla yngre kanske inte kan komma in där eller har föräldrar som vill ställe upp att skaffa ett konto.
#15 Tack för prisförslagen.
#15/alla - Bron är den som kommer säljas sist. Då det är den jag har mest nytta av själv och är slitet mest. Vågen ser i princip helt ny ut, jag har använt den ytters få gånger. Kanske max 4 gånger när jag hoppat bana och sen någon gång för hoppning när foto ska tas.
Vågen är köpt på falsterbo 06. Så snart 2 år. Men sen har den mest stått i garaget här hemma.
Troligen behåller jag bron då den är så pass använd och inte kan ge så mycket. Men ska ta fram vågen sen och så kommer den troligen ut på till salu snart.

600kr för båda är rimligt…
Kontakta mig när vågen är till salu! :)

är ev intreserad av vågen :p
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

är väldigt intresserad av båda!
#20: Hon ska bara sälja vågen ..