Dvärgvädur säljes
Namn: Theo
Dvärgvädur
Född: 070620
Kön: Hane
Innekanin
Färg: blå
Kastrerad: Nej
Theo är en småbusig gosse med ett gott temperament. Kommer alltid fram till en när man går in i hans Hage. Inte rädd för nya människor, vill alltid hälsa och gillar att pussas. Mycket duktig att gå på låda. Biter inte i lister eller möbler. Fast han gnager galler (för han vill till andra sidan av gallret). Theo har aldrig varit sjuk.
Pris: 200 kr och då ingår bur (120cm bur, vänster på bild #1) Rätt köpare är viktigare än priset.
Kontakta mig här eller via mail/msn: lolaisdenied@hotmail.com

Jag vill så gärna ha honom kvar då han är helt underbar. Fast jag får mer och mer problem med att sova, då han biter i galler. Fungerar inte med öronproppar då de ständigt åker ut och min flickvän blir galen på honom för hon vaknar lättare väldigt lätt.
Här är hagen Theo bor i. Buren har alltid varit öppen dygnet runt. Han har aldrig bitit i lister eller i möbler. Utan endast gallret då han vill till andra sidan. (ja såklart har han tuggat på pinnar och div. tuggleksaker som han fått)
Till vänster är buren som ingår.
http://youtube.com/results?search_query=lolaisdenied&search_type=
På denna länk finns videor på Theo. Tex när han pussas eller leker med sin godisboll:)

-putt-

Åhh vad söt han va! Men kan tyvärr inte köpa en till kanin just nu, men lycka till! :)
Oh skulle lätt vilja ha honom, men jag tror inte det funkar med Isa tyvärr har en dvärgvädur oxå dock hona, tror inte det skulle gå att ha en till faktiskt =(
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
du har en precis likadan bur som mej, =)
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Han är så otroligt söt. Hoppas att du hittar en bra köpare till honom!

#4 tacktack
#5 nja han är ju inte kastrerad hellor så:/
#6 tack du:)
Han var ju helt underbart fin! Vart finns han någonstans? :)
Nej vad tråkigt :( har sett honom förut på bilder, han verkar helgo. Hoppas du hittar ett jättebra hem! Lycka till!
Åh, han skulle ju passa perfekt för mig som inte ens skulle ha honom i bur om jag tog honom <3 Men så får jag inte ha kanin *suck* Lite långt ifrån också… :/
Vilken älskling!
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Vart finns han ? Kanske vet en kompis då :)
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

putt

han finns i kvidinge, skåne
Vad gullig han var. Har mina kaniner utomhus men jag har hermeliner söker viltgrå hermelin :/ Så jag kan inte skaffa han för jag har burar i storlek för hermeliner.
#15 Dvärgvädurar kan bo i burar som är lagliga för hermeliner ^^ Men nu sökte du ju hermelin, men ville bara påpeka det.. :P
Har du kaninen kvar? Har den stamtavla?
naaw vilken söt :D <3

Theo har endast härstammningsbevis.
www.minihopps.se är uppfödarens hemsida
Theos pappa är Mini-Hopp´s True Star & mamma är Nicci.

*knuffar upp*

#21 tack
*knuffar upp*

knuff*

naaw, hade det inte varigt för att jag nyss skaffat ny kanin så skulle jag raffa åt mej han direckt xD ^^
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
söööt skulle kunnat tagit honom om det var en hona
om du vill behålla honom och ända problemet är att han biter galler så ni inte kan sova arför har ni honom inte bara instängd i uren under natten
så har jag med min kanin han får gå fritt på dan men på natten är han inne i uren funkar jätte bra Testa!!?
#25 Det är väl på natten som det är mest problem med gallerbitare? ;/ Man kan inte sova, kanske…?
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

#26 jojo, men han är kanskenöjd med dagen och behöver inte mer uppmärksamhet då .
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

Han biter i buren om han är instängd under natten. Min mamma går inte med på att vi har en bur ståendes någon annan stans i huset - hennes pojkvän är allergisk.
Har haft tanken på att göra honom till utekanin men förmodligen flyttar jag någon gång till höst/vinter (till lägenhet) och då kommer gallerbitar problemet uppstå igen :(
åååå! *kär* synd att han bor så långt bort :( lycka till!

Mina kaniner biter på gallret om de vill ut och skutta. Då släpper jag utdem 1-2 timmar och sen in igen och då slutar dem. Kaniner behöver få vara ute varje dag, annars blir dem rastlösa.
JAg skulle jättegärna vilja köpa honom måste bara fråga jag har en kanin som är utekanin och dvv med färgen blå han är en hane och jag skulle gärna vilja ha en till
Kramar / Julia (=

jätte charmig kanin :) om jag hade haft tid skulle jag lätt tagit honom.

#29 man kan testa på djurtransportIfokus. tack så mycket, hoppas jag hittar den rätte (framtida) ägaren:)
#30 han är aktiverad och jag brukar ha ute honom väldigt mycket nu när det är varmare väder. Men trots det biter han galler. Jag tror inte det är för han är rastlös utan bara att han vill till andra sidan gallret.
#31 fast chansen att hane+ hane går ihop är inte så stor. Theo är heller inte kastrerad så det lär uppstå bråk - om de ska bo ihop.

Har funderat lite till och kommit fram till att Theo ÄR INTE TILL SALU, han får bli en utekanin över sommaren och så får jag se vad som händer sen..
så ra då får du ehålla din lilla älskling