Ta emot kanin
Eftersom min kanin dog i höstas så vart det väldigt tomt efter henne.
behöver du omplacera din kanin? Bra & djurvänligt hem finns. Eller om du söker fodervärd? Eller om man kan betala nästa månad… hehe ^^
Jag bor i lägenhet med balkong i Bollnäs (blir inne kanin) och kommer att springa lös ofta!
Har inga större krav. Men visst finns det önskemål…
Jag tycker mkt om teddy dvv. Även löwen kaninerna är ju väldigt fina. Dvärg och småa kaniner skulle vart mest passande. men andra storlekar skulle kunna vara intressant med. Finns många fina raser =) och blåa kaniner har jag lite för kärlek till ^_^ Även kaniner med fina och udda teckningar =) Men alla svar betraktas!
Såklart får det gärna vara en snäll och trevlig kanin. Är van vid problem och revir benägna kaniner sen förr. men vill helst nu ha en snäll och trevlig kanin. Kön spelar ingen roll. Kanske en hona så kanske man kan ta någon kull? Men det är inte det viktigaste!
Åldern spelar ingen större roll. Gärna inte för gammal så att den bara har något år kvar eller något sånt.
jag har inget körkort så i närheten vore det bra om den fanns, eller om transport går att ordnas. Bur finns redan på plats.
Mejl/MSN: Anniiie86a@hotmail.com
Endast seriösa svar tack!

Jag har en svart korthårig hane som är 8 månader ungefär. Busig, social och full av energi! Han vill springa mkt men det funkar jättebra att gosa med honom när man tittar på tv eller liknande.
Finns i sthlm. Du kan ju säga till ifall det låter intressant =)
Kan säga att #1 är suupersöt<3
- Mvh Emma
Någon bild? =)
Den hära annonsen gäller inte längre. Har nu hittad en kanin som finns nu hemma hos mig. Rätt så tvärttom allt de
(dumma dator skickade iväg inlägget innan jag skrev klart)
… jag hade önskad mig. Vart en stor vädur . frasse blandning eller nå sånt. =) Omplaceringskanin ifrån mitt gammla omplaceringshem som har haft det lite jobbigt och behöver arbetas lite med. Kände som att jag kunde ge han ett bra hem och att han behövde ett hem snarast. Så att jag kan göra han tam och så =)
- Min kompis har flera lejonhuvade, 2 hanar, och en hona, samt en teddy löwen hona, dom finns i Orsa men jag bor i Edsbyn och kan ta dom till Edsbyn eller Alfta. Ev. Bollnäs om jag ska förbi.
Jaha såg nu att du inte sökte.. xp
lätt hänt =)