Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 526 ggr
Sashhi
0

Vårstädning. :D

Japp, nu är vårstädningen nästan klar ! Irmas Hage har blivit mkt större, nu kan hon skutta runt ett träd. ^^ Har även gjort en liten till Hiroshi när hon kmr nästa vecka (v. 20) troligen på söndag. :] Det ända jag har kvar att göra är att tvätta buren där Hiroshi ska bo med klorin och låta det vädra. x) Så mkt mer var det nog inte.

Förresten, har ni "vårstädat" hos era kaniner ? ^^

Ville bara skriva av mei.

Not your mom, not your milk.

BlackTear
0

Har inte orkat städa ännu x) Ska göra det någon varm dag så att jag verkligen kan tvätta burarna och så..

[Niike]
0

Nix det har jag inte.

MarHai
0

Ja, har skurat ur de flesta burar, så de blir nyfräscha :)

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Devin
0

Ja lite men har inte skrubbat ur och målat burarna ännu.
Det får bli i sommar … :)

Jojsan
0

Nej inte storstädat ännu, det blir nog när jag flyttar ut kaninerna från ladan.

Tappsveden
0

I sommar blir det målning i en fin grön färg inne i kaninhuset då det är så vitt och tråkigt därinne…blir fina väggdekorationer med kaniner och dylik på =)

kastanjen
0

Nej, nån riktig vårstädning har inte blivit av än…

Kristall
0

Nope, inte ännu. Ska skura ur Sagas bur imorgon, men det gör jag 1 gång i veckan så det räknas väl inte till vårstädning ^^.
Biomons stora bur ska jag riktigt fräscha upp när jag får tid.. Byta tak och ev. måla om. :) Nu är det nog dags, tycker jag.. Och så ska jag bygga två hagar, en till Saga och en till Biomon. Ev. också en året-om-utebur till Saga :)
Så jag har lite projekt till sommaren :)

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

Hermelina
0

Jag måste städa min kanins bur 3 gånger i veckan! det är helt knäppt, hon kissar och bajsar ÖVERALLT och inte på utegården! :O jag har försökt få henne att gå på toalett men  hon tar den och slänger bort den xD

Fnyan
0

Bra ide med vårstädning ;D ska åxå göra de snart : )

aliciia
0

nej, kommer inte göra det iår ;) eftersom a får en nu bur snart :)

Hanna-
0

Nej, jag har inte storstädat ännu.

[Wera]
0

Jag stor städar hund gårdarna (där endel av kaninerna går) 2-3 gånger om året, då städar jag både burarna och i gården där det är som värst (kaninerna gör inte sina behov i burarna)… annars städar jag burarna 1 gång i veckan .. men själva renoveringen med att laga burarna, bygga en 4-fackare, byta plats på dom, laga en kaningård.. jo allt det ska ske under sommar lovet.