Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 829 ggr
Naaathaaa
0

Hopphona.

Återigen är tilla till salu. Enligt hennes nuvarande ägare funkar det tydligen inte mellan de två inkl. att hon har en "tonårsperiod" nu och är lite speciell.

Hon har alltid varit min lilla gullegris sedan liten bebis och kommer alltid att vara men dessvärre kan jag inte behålla henne själv.
Jag ser helst att hon blir såld och komemr iväg, eller får hon komma ut på foder och sedan säljas.

Namn: Designed to make a new style
Smeknamn: Tilla
Född: 2007.04.12
E: Arlövsbackens sture
U: Princess
Uppfödare: Nathalie Andersson (jag)

Tilla vill komma till någon som har haft kanin tidigare. Ev. kan Tilla stanna här ett tag under hennes tonårsperiod. Tilla är väldigt orolig när hon flyttar och vill därför komma till ett tryggt hem där hon får mycket omtanke.

Tilla är tävlad lite men har ingen pinne då jag inte hunnit träna och sådär. Men hon har kapacitet för väldigt myckt och kan gå väldigt långt. på hennes andra start gick hon på 0+2 fel och jag var helnöjd.
Jag ska träna en del nu när hon kommer hem för att sedan kunna starta henne om hon e kvar. Så ska vi försöka knipa åt oss en pinne.

Hon kommer hem på Lördag (9/2) antagligen och jag ska då göra allt för att hon ska bli sig själv igen och bygga upp hennes kondition så hon säljs i tävlingsskick.

Hon har mycket fina  halvsyskon som e duktiga på hoppbanan.

Vill du ha bilder, har du frågor eller är du intresserad??? MEJLA.
nathalie.andersson@sjobo.nu ALLT SVARAR JAG PÅ!

[Niike]
0

putt

Naaathaaa
0

Putt.

sputtnick_plexus
0

Putt!

Naaathaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En bild då hon hoppar efter sin "hindervila" på 3 mån. Det var första gångn hon hoppade då.

Naaathaaa
0

Fler bilder kommer om en liten stund, hopptränade och fick nog en del bra.

Naaathaaa
0

Tilla selas.

Naaathaaa
0

Naaathaaa
0

Bilderna är inget att hurra för men 'r mest tagna för att bara "ha".

Naaathaaa
0

….

Naaathaaa
0

igen.

Naaathaaa
0

Ska man hitta någon mysigare får man verkligen leta länge. Hon är något fruktansvärt mysig.

Naaathaaa
0

Ser nästan ut som hon sitter fast men så är de inte. har en speciell hoppstil bara ;)

sasan
0

skulle så gärna köpa henne om jag kunde men min mamma vill inte ha fler kaniner en 2!

Crazzysazza
0

vart bor du?

Naaathaaa
0

#14, Jag bor i Skåne men transport an ordnas runt i  nästan hela Sverige.

Dock är annonsen inte så aktuell men har andra kaniner till salu ist. PM.a för mer info.

Issis
0
Naaathaaa
0

Dvv mestadels. Har ngt sallander i sig.

Crazzysazza
0

Synd:/ jag vill ha en "japan teckand" kaninhona letar som galen men det finns ingen som föder upp nu och om dom finns så är dom för långt bort:( Jag vill ha en tredje hoppkanin:P Man får ganska mycket dö tid me två så..  Men jakten får väll gå vidare:/

emmsaaan
0

#12 En hängd älg..? xD

Jättesöt :)

Naaathaaa
0

#18, jag ska ta en hoppkull på denna hona nu och det kommer bli superungar antagligen och ungarna kommer antagligen bli japantecknade då dessa kaniner lämnar mycket japantecknat.

galaxens
0

#20 Jo, Linus har ju japantecknat på hela mammans, eller var det pappans?! Jaja, han har japantecknat på hela ena sidan :)

Naaathaaa
0

#21, Ja och Tills har på båda sidorna. ;)

Devin
0

Hej, finns Tills kvar?