OT - Liseberg
Nån som har varit där? Jag har varit där tre gånger tror jag :)
Ska åka dit nästa onsdag med två polare, ska bli massa skoj :D
de är så jävla roligt där, har vart där 2-3 ggr :D

Jag har!! Det är skit kul där! =) ´
Har nån av er åkt lissebergsbanan eller vad den heter? =)

Japp, 1 gång :) Ska förmodligen dit i sommar med :)

Ja, 8-18 ggr (jag kan inte hålla räkningen för det jag är typ där 1-2 ggr om året.
#2 ja, och Kanonen och Balder och allt annat. (tips, va där hela dan och sen när det börgar bli sent typ 11-12 (på kvällen) och då är det nästan inga folk där och då skall ni bara åka jätte mycket. Jag va där på kvällen en gång och jag fick bara stå i kö i 4 minuter till Kanonen och anars så får man typ stå och vänta i 40 minuter på Kaninen och Balder.

Yupp, några gånger :)
Var där en gång med några kompisar en gång sent, typ 22-24. Det var jättemysigt! Nästan tomt och vi sprang omkring och åkte allting, typ en vagn var i lisebergbanan xD

En gång. Åkte inte en enda karusell…
Nepp jag har inte vart där. men jag ska dit med min familj för fösta gången i sommar det ska bli fett kul :)

vart där miljoner gånger. haft gulkdpass där. iår blir dt la en gång samma som förra året. om jag har råd:P

Lisebergbanan och Balder äger! Men kanonen gillar jag inte, för jag typ satt fel när jag åkte den så det gjorde ont i benet :(
jag är där var sommar ;P
tusentals gånger ^^
2-4 gånger per år är jag där :)

2 ggr har jag vart där :)
En gång med familj, den andra med klassen.
Flumreride är min favorit :D

Har varit där 2 gånger :) Jag blev lurad av pappa att åka balder, han sa att den inte var så läskig men det var det värsta jag har åkt xD
Jag har varit där många gånger (orkar inte hålla räkningen) men minst 1 gång per år :). Ska dit nästa gång vecka 29 :P
Emma
Det är svårt att undvika att vara där när man bor i Göteborg och dessutom har jobbat inom koncernen och får gratis inträde och åkband 
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
Jag försöker åka minsta en gång varje sommar, nu har jag dock inte varit där på två år :'( Så i sommar måste det bli av! Slår Gröna Lund så hårt så det finns inte ord :D

Jopp, har varit…
har inte men vill dit så in i nordens:D

Ja, jag har varit där massa gånger.. typ 20 ggr. Det är jätte mega kul där… <33

Varit där massor med gånger!
Varit där massor av gånger
Ska kanske åka dit till helgen med Bacca och Julia, fast måste bara tjata om att få åka först!

Oj oj, Många gånger :) Ska dit 2 gånger i sommar också, Hel kul!