Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 426 ggr
Frihetens
0

Lite hjälp/åsikter

Jag har en till kanin på G, en teddyvädur hona född juni 07. Japantecknad och jättevackert tecknad!

Uppfödaren beskriver henne som bra avelshona, hon tar bra hand om sina ungar och får fina ungar med bra öron. Däremot är hon inte så social. Det är ingenting som ärvts ned till hennes ungar, utan det är bara så hon "är". Hennes ungar har blivit jättetrevliga och så. Hon har aldrig bitits eller så, men kan vara lite "vaktig" när hon har ungar.

Jag själv har fastnat lite för henne, men jag vill inte vara en sån som bara köper kaninen för att den gett bra ungar. Jag vill ju ha en kelkanin. Vad tycker ni?

Frihetens
0

Jag kommer att köpa henne, tack vare lite peptalk från underbaraste Miah! :) Så någon Medarbetare kan ta bort denna tråd :)

flisan93
0

Jag tror att du kännar i längden på att ha en hona som är social. Även om honan får fina ungar och så så skulle jag ändå välja en annan. Det är såklart kul med en hona som får underbara ungar men är det värt det?

Det är svårt att bestämma åt dig men jag tycker att du inte ska ta honan. Fast om du har fastnat lite för henne så varför inte?;)

flisan93
0

#1 Han inte se;)

Inlägget är låst för nya kommentarer