Nikon D40
Funderar på att satsa på en systemkamera.
Nikon D40 eller en Nikon D60.
men har inga pengar just nu, Samlar jag till en D40 kommer jag att ha råd med den inom ett år. Fast tyvär har jag inte så mkt tålamod :P
men samlar jag till en D60 så kommer det att ta ett tag.
Ni som har/haft Nikon D40 eller D60 kan väl berätta lite om vad ni tycker om dom? :)
jag tkr D60 den är bättre änn D40 (enligt mej ) mina kusin har D40 om min farbror har haft D60 men den va jätteskön å hålla i åså :)
själv har jag en Olympus e-410 - asbra :D

är inte dettta ot :P?
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
Jag har en Nikon d40x som jag är otroligt nöjd med! Nu är det iofs lite skillnad på d40x o d40 men jag tycker absolut att du ska satsa på den istället då jag anser att d60 var en ganska onödig uppgradering.. d40 är dessutom billigare.

Jag har en nikon d40, och den är otroligt bra som första systemkamera - lätt att lära sig, bra kvalitet på bilderna.
Nikon D40 och D60 är i princip samma sak, förrutom att d60 har lite mer megapixlar och är nyare. De är annars exakt kamera typ. Lite onödigt att då slösa ca 2000 kr mer för d60, när du istället kan köpa d40 + ett extra objektiv för det priset.

#3 och #4. okej tack!:D bra då vet jag :D
Ska jag samla pengar eller gå på avbetalning i månaden? :)

OT stopp xP

#5 - hmm. om du vill ha den så snabbt som möjligt tar du på avbetalning.. :P

Jag har satt den på måste skriva av mej.
jag tycker det är tråkigt med att ha OT det finns hur många OT trådar som helst, enligt mej då så tycker jag att ot är onödigt på ett sätt. Varför har vi då grupperna; övrigt, och allmänt.
Ska också skaffa en Nikon dock en D80 =D
Åh vad roligt! Den har jag!
Tyvärr OT-stopp.
*låsa*
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin