Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1507 ggr
MysanMinGodis
0

Säljer någon en utebur?

Nu undrar jag om det är någon som säljer en utebur? Det är en ganska stor dvärgvädurshona som ska bo i den isåfall. Max 800 kronor. Någon?

Quendy
0

Bygg en egen?

repekka94
0

jepp bygg en XD

Quendy
0

Det finns ju massa bra ritningar på internet :) Kolla in min bur som jag och min pappa byggde? (Fotoalbumet) xD

BlackTear
0

Sen så är ju inte alla så bra på att bygga heller (t.ex jag ;p

KvirrZ
0

#1 & #2 men nu är det ju så att hon vill köpa en, därav annonsen. alla kan inte bygga burar själva.

- Mvh Emma

Quendy
0

#5 Jodå, ALLA kan om dem vill xD

teddykaniner
0

Men hon kanske inte har tid,eller orkar.Hon skrev att hon ville köpa en bur,inte bygga en.

Med vänlig hälsning,
Jenny

MysanMinGodis
0

Nu undrade jag om det va någon som säljer en utebur. men om inte jag hittar någon så ska vi byggaen men jag vill leta efter en först :)

repekka94
0
MysanMinGodis
0

ksninburar.com fanns inget jag ville ha och blocket.se har jag redan kollat :P och eniro fattar jag inte, finns det inga bilder på eniro? men jag fattar bara inte.

MysanMinGodis
0

oj kaninburar.com menar jag på #10   :P

repekka94
0

ok ….. sök på google

MysanMinGodis
0

men google är väll inget Köp och sälj ställe?

repekka94
0

tjaa men man kan hitta till salu där sök bara på kanin burar till salu typ

Thumper-KG
0

Beroende på var du bor, men en tjej i min förening skänker bort en bur…Kolla under "Köp & Sälj" på Arlövs KAF

Em--ma
0

Du kan juh titta på Tradera.se …

/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

Em--ma
0

Eller eniro.se sen klickar du på Köp och sälj sök sedan på kaninbur ;) Allla har  inte bilder men nga

/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

kaninsnobben78
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag vet hur det finns kaninburar att sälja dom bygger burar det är  bra burar .Jag har köpt en kaninbur till mina kaniner en fyra fackare  www.thanso.se/index.php?

[Yoschi]
0

det finns en jätte fin bur som jag själv ska köpa på arken zoo

jag vet inte ifall du har den djuraffären i närheten (den finns förmodligen också på andra djuraffärer)

men iallafall, den har två våningar med en "planka" där kaninen kan gå upp på andra våningen, men det finns också så man kan stänga ingången till den övre delen. den är super fin och är i trä =) mer orkar jag inte förklara :P

marsvin-90
0

Vart bor du? Hur stor ska uteburen vara? Jag har en utebur som jag ska sälja de är 2 våningar. Så kaninen kan gå ner och käka gräs på sommaren. Den är köpt i sommras. Kan säkert fixa bild. Den finns i Kalmar län.

L8sson
0

vart bor du ??

MysanMinGodis
0

Jag bor i skillingaryd, så gärna nära det :)

MarHai
0

Jag kommer att ha några uteburar tillsalu när vi har fått klart kanistallet.

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

MysanMinGodis
0

#23: hur ser burarna ut? skicka gärna bilder. Och vart bor du?

kaninsnobben78
0

jag vet vem som bygger burar  och färsäljning

sasan
0

hej jag har en bur till salu den är jätte stor ca 180cm lång finns i fritsla

MysanMinGodis
0

tyvärr men nu har jag redan köpt en bur

sasan
0

oki hur ser den ut?