Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 1060 ggr
ciss
0

Om du kunde ..

Om du kunde ge din kanin vad som helst, oavsett kostnad och så, vad skulle du ge den då?

Konstig tråd ^^

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

ciss
0

Jag skulle vilja ha en manege (som man har till hästar ni vet, ett ridhus) där de kunde springa lösa. Jättestor innehage ju :)

www.frihetenskaniner.se

Dior_94
0

Samma som #1. ;)

ciss
0

Lite lyxigt det vore ..

www.frihetenskaniner.se

myriis
0

En otroligt stor kaningård! (Förhoppningsvis så kommer det bli så nästa år. Vi ska både bygga en stor hundgård då vi ev. skaffar fler hundar och mamma har lovat att försöka fixa en stooor kaningård också!)

Annars.. riktigt stora burar, stora ytor både inomhus och utomhus.

Jennie104
0

Samma som 1 X)

Lippo
0

Jag skulle vilja ha en jättehage och bra uteburar som skulle tåla allt så att de skulle kunna vara ute året om :)

emmsaaan
0

En stor skog med jättehögt staket runt, med hårt nät, & gallertak & ungefär en dm under jorden så ska det finnas nät så inga djur kommer in & inga kaniner kommer ut :)

[Niike]
0

En jättestor Hage på baksidan av ladugården och en gång från burarna ut dit. Så de kunde göra som de ville. Gå ut när de vill och så. Det skulle vara massa gräs, jord, stenar och stubbar. Och stängsel/nät nergrävt så de inte skulle kunna gräva sig ut. Buren skulle vara av hårt nät så ingen räv eller något kan ta sig in. Även som tak skulle det vara sådant hårt nät, men även något som regnskydd. Och vindskydd såklart. Flera hus och gångar i marken ..

Niike skulle kastreras och om han kunde gå ihop med honorna då skulle han få göra det. Annars skulle jag dela upp buren :)

Npe
0

Samma som #1 :D :]

psyko
0

Ungefär samma som #8 :D

aliciia
0

ett stort rum med plast matta ^^ där kaninen kunde springa å aa,

twinnie
0

Flytta med min familj till en villa och bygga en stoooooor gård med hagar & burar hit och dit!

Kaninhopparn
0

jag skulle nog bygga ännu större burar än de jag har .. och bygga en utomhus Hage åt alla kaniner, kanske fixa en skrittmaskin oxå så dom håller sej i toppform och köpa nya kaninhinder från LibraArtic Räcka ut tungan

KajsaM
0

Ja, lite svårt men en stor byggnad så dom fick mkt utrymme :)

Sosso
0

Kanske en jättestor Hage =P

[Niike]
0

Jag skulle också vilja förstora mina burar lite:)

flisan93
0

säger som ciss:) Det skulle vara toppen:)

Feliciaa
0

Jag skulle köpa en större gård så att han fick plats att springa mer, sen skulle jag köpa en större bur och jääättestoor Hage! Sen skulle jag köpa en till kanin som kompis till mulle 8)

Tixy
0

Göra som ett typ av stall, där kaninerna får antingen en egen box, eller dela 2-3 stycken. Och då 2*2 meter inomhus, sedan en Hage som är 2*3 som dom kan skutta ut i när som helst. Staketet ska vara bastant och tåligt, och ordentligt nersatt i marken så dom inte kan komma ut. Och det ska vara tak, halvt galler och halvt.. eh, tak av något slag. ^^ Då skulle jag vara nöjd. :)

Sotis
0

En stor Hage där dom skulle få skutta:)

Lizzan
0

Skulle va coolt med en manege, men jag skulle nog också fixa en sån här "magisk" medicin så att dom aldrig behöver bli sjuka eller ha ont. Haha ^^,

aliciia
0

jag skulle inte vilja ha en manege, tänk å mocka den , blir trött bara av att tänka på det  ^^

[Zorro_93]
0

samma som #1 och en jätte stor bur!

huldisen
0

En medicin som gjorde att dom aldrig dog ;)

[Quellii]
0

Ett helt kaninreservat xD

Ellen95
0

En STOOOOOR manege!

sputtnick_plexus
0

Skulle vilja ge dom en manege, precis som du ciss :) Där den får springa lös hur mkt den vill ^^

aliciia
0

#26 #27, det är nog inte så kul att göra rent den ^^

ciss
0

#28: Men dom går på låda ju :)
*smart idé*

www.frihetenskaniner.se

eveluss
0

Min dröm:

Flytta till ett hus långt ute på landet med superstoor tomt!

Sen skulle jag gräva ut i marken cirka 100 m2 ungefär 3 meter och hälla betong där. Efter det skulle jag fylla med jättemycket jord och plantera träd och göra en liten "skog" och gräs och blommor och allt. Och gräva en liten damm.

Sen skulle jag ta alla kaniner från tex blocket där folk bara ger bort sina kaniner som dom inte vill ha längre. Sen skulle jag kastrera och släppa ut där så de kan bygga hålår i jorden och gräva och allt som en vild kanin gör. Och så har de ju så stor plats så de inte behöver vara nära varandra om de bråkar.

Det skulle jag tycka vara jättekul! :)

Aelgen
0

Ett evigt liv fritt från sjukdomar och skador. Helt enkelt en superkanin.

[Wera]
0

Vet inte snyggare och större burar :) Mina kaniner bor redan i en hund gård så … och så vill jag väl att de inte ska få sjukdommar eller dö så där… ;D

[Eichan]
0

Göra en stor och luftig bur inne i våran lada. Sedan ut från buren en Hage lixom igenom laduväggen och ut i gräset.

viko
0

Jag skulle vila ha ett ridhus och en jätte stor inne lokal så man kan hoppa med kaninerna, köpa ekolågiskt hö, ett hektar åker med nät runt så kaninerna kan springa i, och alla hinder från Libera Artic, och vaxinera alla kaninerna så det inte kan få några sjukdomar.

viko
0

# 34 glömde besänterna som städar alla burarna oxå.

Sandra-
0

En stoooor utekaningård där hon kan springa runt jämt, och några kaninkompisar kanske. :)

Clariiz
0

Bygga massor med jätte stora burar där varje bur har en ramp ner till en ännu större Hage.

Sedan skulle jag ta hand om vuxna kaniner utan hem <3
Jag har planer på detta i framtiden :)

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Kim-Lejon-Pelle
0

En jättestor Hage, som skulle vara jättesäker så att kaninerna kunde vara ute dygnet runt.

Clariiz
0

Sen skulle jag vilja ge dem allt de själva ville ha.
Typ att de kunde berätta det för mig på något vis^^

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Romana_12
0

Jag skulle bygga ett paradis, ungefär 1000 km långt och brett, och så skulle det finnas dammar och träd och allt sånt, och så skulle det finnas en jättestor bur som alla kaniner skulle kunna gå in i . Eller så skulle ja köpa ett stort ridhus och använda som Hage ;D

emmsaaan
0

#40 Jobbigt om du känner för att gosa med din kanin x) Måste ju typ köpa privatplan.

Keligast
0

En liten kaningård. Med stora (vill ha större burar) och fina hagar dom kan skutta runt i :)

galaxens
0

Ett jätte stort kaninhus! Men JÄTTE stora burar, och rasthagar.

Har nu bara ett ganska litet kaninhus, men med ganska stora burar. Men har inte platts till jätte många kaniner (max 9)

Ync
0

får man välja bara en sak… oj.
typ en jätte (BIGBIG!) Hage nergräv i marken, + tillbehör (tex. bollar tunnlar) + burar som är tillbyggda hehe, :)

minnalina
0

Jag skulle nog inte ge någon sak, haha, jag skulle nog ge mer kärlek och uppmärksamhet :D

Jordgubbsgodis
0

En super stor Hage och en bur som tål allt så att dom kunde springa in där när det blir däligt väder och att dom kunde vara där året om