Första gången?
När var första gången du träffade din kanin? Var det när du skulle åka och hämta den när den var leveransklar eller åkte du och tittade på den några veckor innan osv? Berätta! :)

Ska till skolan nu. Men Jag hinner skriva när jag kommer hem ;P
Jag träffade Sputtnick när jag skulle hämta han. Mamma & pappa kände dom som hade ungarna.
Plexus fick jag ett tag efter att min syrra inte ville ha han.
Jimmy hade jag träffat hos mina kompisar Ellen & kajsa. Blev kär i han :)

Jag träffade Millan & Lillan 1 dag efter dom hade fötts.
Sixten när jag skulle fara och köpa han.
Neo dagen han föddes.

Maja och Lina är från en djuraffär, så då var jag nog och tittade där i några dagar innan jag övertalat mamma^^
Linus är från Sikfors(?) så han träffade jag när syrran och pappa kom hem från umeå och hade tagit med han på vägen.
Ava är från en by 10 mil (?) bort kanske, så henne träffade jag när hennes uppfödare kom hit med henne.
Och Tryggur är ju från sthlm så han träffade jag när jag hämtade honom (:
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
Berit träffade jag i flera månader innan jag tog hem henne, hon föddes upp o bodde på skolan. Så jag umgicks med henne, tog ut henne i sele osv, jag var den enda som gjorde det ^^ Ingen annnan umgicks med slaktkaninerna :( Sen när de sa att hon skulle slaktas, så tog jag hem henne, för typ 30 kr ^^
Hugo träffade jag som först när jag skulle hämta hem honom, mötte upp Matilda i Stockholm, han kommer från Falun egentligen. Så tog vi en fika o han skuttade runt på balkongen ;P

Tindra träffade jag samma dag som jag hämtade henne, blev helt kär i den sötnosen! <3 Stampe är en hittekanin som jag har tagit hand om. Cescar och Otto träffade jag dagen dom föddes<3 och Groszek är bara en foderkanin ;)

Båda samma dag de kom hem ^^ Ungarna har jag känt hela livet ^^
Ping Pong och Lollipop träfade jag när jag hämtade dem. Det var egentligen meningen att vi bara skulle åka och titta men jag blev kär och plocka med mig båda hem :). Jag skulle egentligen bara ha en kanin men det fick bli två :).
Rutan och Molle träffade jag också när jag hämtade dem. När vi kom fram till PippiAdolf's kaningård så valde jag kaniner där :). Jag skulle bara en men jag bestämmde mig för två, mamma hade inte så mycket att säga till om^^ Det var mer: Jag kan inte bara ta en så jag tar två! Hon fick bara säga jaha.. Iaf Molle och hans syster skuttade runt i en Hage och jag blev kär! Jag valde mellen en blå hona (molles syster) molle, Rutan och en blå zobel siames hane :). Jag valde Molle och Rutan.
Azka var inte meningen jag skulle köpa :P Jag lyckades typ övertala mamma om en kanin, och satt och tittade runt lite :). Jag blev helt kär i henne och tingade henne :P Sedan på LU den 4 Januari (efter jag kutat iväg från Emmy i full fart x)) höll hennes dåvarande ägare upp transport buren och jag fick plocka ut henne. Det var helt underbart! Jag blev kär direkt och var så sjukt lycklig! Jag skakade i hela kroppen (visst det var iskallt ute men inte bara därför! :P Lycka också! <3) när jag sprang ut med henne till bilden och ploppade in henne i transportburen.
Missy, Pippi, Bonnie och Alva har jag ju själv födit upp så dom har jag känt sedan dag 1 :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Isaac träffade jag när han var 3 veckor, sen var jag med honom varje dag(förutom helger) till han blev 8 veckor gammal, då fick jag hem honom :)
Flickorna såg jag när dom var typ 2(?) veckor :)
Kotten såg jag samma dag jag hämtade honom :)
- Mvh Emma
Måsis träffade jag på Arlanda för första gången. Han var 3 månader gammal då och det klickade direkt mellan oss två så han fick följa med hem till norrland.
Daisy träffade jag när hon tranporterades hit, jag köpte henne utan att titta på henne men jag viste direkt att det skulle funka och vi fattade tycke för varandra direkt. Hon litar på mig fullt ut och när hon är utanför sin Hage så är jag den tryggaste punkten och många gånger hoppar hon gärna upp i min famn.
Diva träffade jag hos min kompis som fungerar som jourhem för vanvårdade kaniner. Eftersom han tyckte Diva var rätt kanin för mig så gav jag henne en chans och det klickade direkt när jag bar på henne.
Jag träffade Frallan för första gången när vi skulle tinga henne. Hon var så söt och jag fick även träffa hennes syrra. Vi skulle välja mellan de två och vi valde Frallan. Vi skulle fara på semester så vi kunde inte skaffa henne på direkten men jag blev så kär i henne så vi tingade henne såklart. Höll på att vänta ihjäl mig men tiden gick fort och vi hämtade henne:) Nu har jag haft henne i nästan 1 år:) Jag är fortfarande lika glad över att jag har henne<3

Jag träffade dem första gången när vi köpte dem:)
(det var en annons i tidningen att någon skulle sälja kaniner, kaninungar, Och då for vi dit och köpte sötnosarna…)

Tjoffsen såg jag första gången jag hämtade honom. jag hade inte ens sett en bild på han innan:P
Laban träffade jag när han var några veckor:D och en liiten plutt
Xtra träffade jag när han precis öppnat ögonen tror jag:)
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
När jag hämtade dom
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

När jag hämtade.
Channie och hennes syskon träffade jag och höll i när de var ca 2-3 veckor första gången.
Cassie träffade jag första gången när jag skulle hämta henne.
Totte träffade jag när han var kanske 7 månader gammal första gången, nästa dag åkte jag och hämtade honom :)
Biomon och Pikáchu träffade jag första gången när de kom hem till oss tror jag. :) (jag var typ 5-6 år då så jag kommer inte så bra ihåg.. :P)
Saga träffade jag när vi var i djuraffären och jag skulle köpa en sele till min hund.. efter en lång stunds övertalning om att få köpa en viltgul dvv (Sagas syster) sade mamma ok och vi pratade med en som jobbade i djuraffären, som sedan visade oss en till kanin som hade suttit i boet - Saga. Henne tingade vi och en vecka senare hämtade vi hem henne. (:
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)

Träffade henne första gången en dag i djuraffären och tingade henne då och åkte och hämtade henne två dagar efter eller nåt sånt. Smälte direkt, hon var den sötaste lilla fluffbollen jag nånsin sett. :)

Jag träffade Mulle första gången när jag skulle hämta honom :)

Lippo träffade jag när jag hämtade honom (8 veckor.)
Molle när han var ca 9 månader och Viggo först när han var 1 vecka <3

Gucci o Nelli var när jag hämtade dom. Torsten också.Devin o Nowa därimot var på utställningar. De var så söta. Devin slickade mig genom gallret och jag blev helt förälskad!

När jag hämtade honom :)
Jag vet inte hur gammal Alfred var när jag träffade honom, men några veckor bara.
Saga träffade jag första gången när jag hämtade henne, 8 veckor gammal alltså.
Theo träffade jag den dagen han föddes, eftersom han är född här hos mig :)

Det var fem år sedan. Jag skulle egentligen inte skaffa en kanin, utan följde bara min kusin när hon skulle titta på en kanin hos en kaninuppfödare i yttervik.
När hon var där och tittade runt på olika kaniner, såg jag dumle. Jag stod och tittade på honom jättelänge och sen fick jag hålla i honom.
när jag kom hem började jag tjata om en kanin, men mina föräldrar sa nej. En dag sa de att vi skulle åka och hälsa på några kompisar, så vi åkte iväg. Vi var hos dem ett tag, sen på hemvägen svängde de in till kaninuppfödningen, sen fick jag min dumle :D

Jag var och hälsade på mina niner 1 v innan vi hämtade dem :)
Träffade båda kaninerna när jag hämtade dom :)
Järnsaxa, Pelle, Alma & Herr Blå träffade jag när jag köpte dem.
Fia träffade jag när hon föddes (egenuppfödd). ^^

Hehe fick min av mitt ex
Hämtade den och sen fick den åka bil en bit i en låda. var även uppe och sprang på instrumentbrädan xD
Riktigt bil-kanin!
Jag träffa Lilja hos en uppfödare som bor ungefär 4 -5 mil här ifrån. :)
Jag vill eha en häst och min syster tjatade om en kanin och så en dag skulle vi få en överaskning och då kom min storasyster med en liten bur med 2 kaniner i, en till mig och en till min syster. Så det blev en överaskning när jag fick Bambi <3 Fick han när jag var 10 år och han var 8 månader och skulle avlivas för ingen ville ha han och hans bror :( Nu är han 5 år den 3 maj och är kastrerad och bor ihop med hans tjej Chili nu <3 :) Dom bor lyxigast av alla kaniner (a) Största gården och buren, bigg hundgård O_o
William åkte jag och kollade på innan, då var han 5 veckor, och samtidigt som vi kollade på william så vara årissa ca 1 vecka gammal och då fick jag se henne (visste dock inte att hon skulle bli min då) Sen när vi hämtade william var årissa ca 4 veckor och då tingade jag henne :)
Thess såg jag när hon var ca en vecka gammla också, och sen 4 veckor, men jag köpte henne som vuxen sen..
Mille var vi och kollade på när hon va ungefär 3-4 veckor gammal. Myran var 12 veckor när jag såg henne första gången och det va då vi hämtade henne. Emil va 7 veckor när jag såg honom första gången och det va samtidigt som vi hämtade honom också :)
ja, det va dom kaninerna jag har nu ;P
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!

Kag har flera kaniner. En del har jag inte sett innan jag fick hem dem, en del var jag o tittade på innan.
Första gången jag träffade Lejon och Kim var en dag efter att min mammas hona hade fött dom. Första gången jag träffade Pelle var när vi skulle åka och hämta honom. Första gången jag träffade Sammy var när hennes uppfödare la henne i famnen på mig.
när jag skulle köpa Leona så hittae vi henne på blocket.se så jag hade bara sett henne på bild när v skulle fara och hämta henne hos uppfödaren, då var första gången jag såg och träffade henne på riktigt :) Hon var ganska rädd dom första dagarna när jag fick hem henne men sen blev hon mer och mer social och idag älskar hon att vara med oss ^^
Första gången jag träffade Putte var när jag skulle välja vilken kull jag ville ha en kanin från, då var han och hans syskon…ööh, kmr inte ihåg hur gammal han var, kmr bara ihåg att han var väldigt liten, och att dom inte viste vilka som var tjejer och vilka som var killar än.
P.S. Bilden är från andra gången jag var hos uppfödaren, och skulle välja/tinga kanin, så då var dom äldre! ca 4 veckor tror jag (inte säker), det är Putte som har ett svart och ett gult öra :P

Träffade noel första gången i djuraffären, en kompis och jag hade varit där dagen innan och skulle bara kolla på djuren, sen nästa dag bestämde jag mig för och köpa honom, så kär blev jag :D