Sthlmsträff i april-maj?
Jag vet att vi hade en Stockholmsträff ganska nyligen, i början av februari, men det är kul, så varför inte ha en till? I april-maj kanske?
Jag tror att det planeras en på "bergadagarna" (juni?), men vi kan ju ha en innan dess.
Det ska vara en uppsalaträff i maj, så kanske inte samtidigt som den..
Är det någon som är intresserad?
Vänta till bergadagarna.
Känns dumt med tre träffar så nära varandra isåfall.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
putt för miig e det ok.. Jag kommer ;)
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

Jag är kanske intresserad av att komma :) Försöker och försöker att ta mig till varje sthlm-träff men det är för långt. Men jag kämpar på xD
Ska vi ha på samma ställe isåfall? Jag tycker att Sjödalsparken är bra, men för en del så är det ganska långt att åka, och då blir det ju lite jobbigt om det är där varje gång.
Det finns en liten park i närheten av mig, inte så stor, men den borde duga åt 10 kaniner iaf. Ligger i Spånga - Bromma (Västerort).
(ingen bra bild men..)

Förresten, vad/när är 'bergadagarna'? Aldrig hört talas om..

Jag vill gärna komma, om det är på en helg en jämn vecka så kan jag komma :-)
#6… Asså inte för att hacka lixom hänger riktigt inte mee men har Jappo blivit såld eller ska hon stanna?? Eller vad händer? ;)
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

#7 Skriv det i PM, det är här en tråd om kif-träffar.

7# Vi vet inte än min bästis familj ska kanske ta henne annars vet jag inte
Sorry för ot!

Jag kommer sålänge det är tillräckligt varmt för mina ;)
#7 som Emmy sa, skriv det i PM istället :) Dessutom får man komma med eller utan kanin ;)
#9 hehe okeej
alla= Sorry, meen var tvungen att fråga ;)
/ Emma

Jag bor supernära där så jag kan komma vilken dag och tid som helst på dagen, bara jag är ledig så :)

Ja skulle kunna komma :)
Jag kommer så klart med ett gäng fluffbollar, ett annat alternativ att ha träffen på är ju gulsippan som alla vet som har hoppat där :) Mysig park och så länge vi inte kommer när de har tävling så finns det ju grill och bord o allt där med :)
Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)

#15 Då måste jag ju komma! :)

#15 Haha, bara för att du bor typ runt hörnet xD Nejmen jag röstar nog för Gulsippan jag med .. Det känns trist att vi haft träffen på samma ställe varenda gång ^^

Alltså kan någon svara på min fråga (#5)? xD

Bergadagarna är typ Kaninhoppning och marknad och grejjer, den 31 maj - 1 juni. I Västerhaninge tror jag att det är..
kaninutställning på söndagen.
Solbackens kaniner

#19 Okej, tack :)
#17 jaaa! ^^, haha, nej men tycker den är mysigare än sjödalsparken, mer lummigt med mera buskar o träd, fast det kanske bara är så att vi kan flytta oss till ett mysigare ställe i sjödalsparken istället ;) Det jobbiga är ju inte jälva pendlingen, utan att ta sig från det komunala till parkerna man ska vara i -.- Men får väl ragga upp någon som kan hjälpa mig att bära ;P
jag kommer om jag inte är upptagen :D
- Mvh Emma
Var ligger gulsippan? :)
Jag kommer gärna ! :D Men alltså Aspuddenparekn skulle vara PERFEKT ! Har varit med hopptävling med min kanin där, kan nån skicka länken till den andra ?
Not your mom, not your milk.
#24 Gulsippan ligger i ästerort, närmare sagt hässelby villastad. Det är lätt att ta sig komunalt från innerstan. Tar man pendeln stannar man i barkarby o sen åker man buss i 15 min, och åker man tunnelbana stanar man i vällingby o sen åker man 15 min buss ;) Västerorts kaninhoppare har sitt "högkvarter" där :)
#26 ååh, då låter det bra :D Bor nästan i Vällingby själv, så Hässelby är ju nära^^, (speciellt om man får skjuts ;P)

Och hässelby hittar nog pappa till ^^ Hoppas jag eftersom att vi åkte vilse förra gånger (eller hur Louise). xD
Gulsippan låter väl helt OK, en aning långt för mej, men det ska nog funka.
#27 Nämen toppen! Bor du så nära får du väl ta en sväng förbi o hälsa på någon gång ;)
#28 Hahaha! Jadu Emmy, men den här gången går det föhoppningsvis bättre ;)
#29 Ja i annat fall får vi väl helt enkelt rösta bland de som tänker komma, då kan det ju helt enkelt inte bli mycket mer än rättvist :)

#30 Ja, nu vet vi iaf vart själva Hässelby ligger.
#30 haha, det kanske jag måste göra ;)
Vi kan göra en liten "intresselista" kanske? :)
Har någon ett förslag på datum?
Intresserade av att komma på stockholmsträff i april-maj
Linnea (Moonstrike) - Biggles, ev Rufsan

**Intresserade av att komma på stockholmsträff i april-maj
**Linnea (Moonstrike) - Biggles, ev Rufsan
Tilda (Frihetens) - utan kanin

Emmy (emmsaaan) - Myra, ev Uzza

Cassandra (Lippo) - ev Lippo och Molle (beroende på väder)
Cassandra (Lippo) - ev Lippo och Molle _(beroende på väder)
_Louise (Trasdockaa) - Nala, Bella, Snowball, Oboy (om han är hemma igen), Snövit (beroende på datum)

_Louise (Trasdockaa) - Nala, Bella, Snowball, Oboy (om han är hemma igen), Snövit (beroende på datum)
Jennie (Jennie104) - Utan kanin?
Emma (KvirrZ) - Fiffi & Isaac, ev Plimpy & bebis om den är i juni.
- Mvh Emma

Mmh, jag hänger väl på Emma då om hon kmr :) fast vet inte ännu, så skriver inte upp mig ^^

jag vill komma men det är det med föräldrar att stjussa =(
#39 såklart du ska!
- Mvh Emma

#41: Du säger inte vad jag ska göra, tönt ;DD

#40 Annars kanske du kan få skjuts med min familj om det nu blir så? :) Vi tar nog vägarna förbi västerås.

#43 om ni skulle göra det skule det vara jättesnällt :D Men jag tror inte mina föräldrar går med på det xD

#44 Du kan ju alltid fråga :) Dom kan få prata med pappa om dom undrar något. Men jag vet inte ens om jag själv kan åka dit så vi får se :) Men om jag åker så går det nog bra att du åker med. Min pappa brukar vara lättövertalad.
Emma (KvirrZ) - Fiffi & Isaac, ev Plimpy & bebis om den är i juni. Sara (Sashhi) - Irma ev. honunge om det är i slutet av Maj. (Kommer kanske)

Kan vi inte ha i Juni då? ;-)

Jag tycker också Juni. Fast vi kan ju ha en i april/maj också. Det är ju bara kul med flera träffar ;)
Ajdå, Juni funkar inte för mig. ''/

Kan nån skriva upp mej? Mitt internet cp:ar så jag kan inte skriva asså,, på rad.. :/ Skriv upp mej :D
jag vill komma!

Emma (KvirrZ) - Fiffi & Isaac, ev Plimpy & bebis om den är i juni. Sara (Sashhi) - Irma ev. honunge om det är i slutet av Maj. (Kommer kanske)
Romana_12 - Stampe?`Tindra? Tindra bäbbe?
jag är också intresserad!
#53 skriv upp dig då :)
- Mvh Emma
Emma( Em_ma) . Wilma. Ev. Inka
Romana(Romana_12) Tindra, ev Equadore ;)
/ Emma

Just ja, jag har ju Viggo också då :) Tror ni han kan hänga med?
Kan vi nte ha i Maj, nån gång ? :D Juni funkar inte för mig, och i April så har inte ungen kommit hit än.

56# Klart han Ska! :D
57# Vi kan väll ha två? :) En i Maj och En i Juni?
#58 Låter perffa. :D
Jag skulle vilja komma.. Men kan nog inte fixa skjuts dock :/.
Nån som vill åka omväg? :D (a)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
#60 Var bor du? :)

Annna (annaforsgren) Tjoffsen, Laban och Xtra
ABSOLUT kommer jag!:D:D värsta kul!, och jag håller med om att Gulsippan är supermysig:)
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
fatta avensjuk jag är :'(

61# Hon bor i Eskiltuna ;P
Hoppas det gick bra att jag svarade

Ska vi kanske bestämma när träffen ska vara? April eller maj? Vad tycker ni?
Helst Maj för mig…. Kanske har gips annars och kan inte KOMMA
/ Emma
Tyvärr kan jag inte i maj, och april ser mörkt ut. Jag hoppas på någon i början på juni. Men annars är det ju helt enkelt bara bäst att alla säger när de kan o sen får de som kan komma på den de går :)

#60 Haha, nu börjar jag igen. Om du fixar transport till västerås så kanskekanskekanske du skulle kunna åka med mig och ev. jees94 :) Vet dock inte om det skulle få plats i bilen med så många kaniner och vet inte om pappa vill för syrran är liksom allergisk :/
#67 Nooo :(

Det lär bli en i juni också. iaf om jag får bestämma xD För då kan jag ta med Myran ^^

Jag tycker iaf en i Juni, resten spelar nog ingen roll :) Det blir ju roligare för alla med innekanin också.
:'( Jag kan inte i Juni.
Jag tkr att den ska vara i Maj. :)

Jag tycker också Juni :)
Men då kan vi väl ha i både Juni & Maj ? Så blir ingen besviken. :)
Putt
/ Emma
Vi skulle väl redan ha en i juni vid bergadagarna, eller? Så jag tycker att den här kan va i april eller maj. Det var ju själva meningen (läs rubriken^^).
Jag tycker iaf att vi ska ha den i april eller maj, och sen en annan träff i juni :)
jag kan typ vilket som (: men den i juni får helst vara efter den 10e om jag ska kunna ha med Plimpy(och ev. bebis) :)
- Mvh Emma
Vad tycker ni om i början av maj i gulsippan? :)
#78 låter bra
/ Emma

#78 Låter bra :)
putt :)

Vill bara ta upp en sak: Jag tycker inte någon kanin alls ska få gå lös. Det spelar ingen roll hur lydig eller duktig kaninen är, för jag är mer orolig för att någon lös kanin kommer fram och parar sig/ bråkar med min kanin som jag har i sele. Och ifall min kanin skulle skada den andre kaninen är det ju jag som får skulden, och det vill jag inte.
På förra träffen fick jag putta bort lösa kaniner som kom fram till Expo flera gånger..

#82 Håller fullstäning med! Jag kommer inte till träffen om någon planerar att ha sin kanin lös. (haha, ja, jag hotar er!! ;D)
#82 Håller med.
- Mvh Emma

#82 jag håller också med, även fast jag har haft Laban lös när jag var den sista kvar tillsammans med en annan, men han är könsmogen nu och jag vill inte att han gör någon med barn.

Wihu, folk delar min åsikt xD
#85: Jo, men då var vi ju bara några få kvar :) Förra träffen var flera kaniner (både okastrerade hanar och honor) lösa samtidigt och flera kaniner var ute i sele..
#68; Transport till Västerås fixar jag utan problem (:
#82; Håller också med! (:.
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

#87 Bra :) Då får du nog åka med oss om du vill/om jag ska dit/om det får plats, annars får vi väl bli ett litet gäng som åker tåg xD
Biggles är jag ganska säker på att jag kommer ta med, men om jag tar med en till kanin (som jag förhoppningsvis gör) så vet jag inte om jag tar Rufsan eller Jenny..
Rufsan har vart med förut och "klarar av" det (tror hon tyckte det va kul^^) men anfaller andra kaniner och gillar inte att bli klappad, fast gillar uppmärksamhet. Annars inga "problem".
Jenny har precis vänjt sig vid att bli lyft (av mig ;D) och är supernyfiken + gillar att bli klappad. (hon typ jagar mig i hagen..) Fast hon gillar inte så mkt att sitta i transportburen tror jag och jag vet inte om hon kan gå i sele (jag har Hage, men iaf).
Nån som har en åsikt vem jag ska ta?
Det är iaf långt kvar så jag kan fundera länge^^

#89 Biggles måste jag helt klart träffa :) Verkar helskön. Och Rufsan är min favorit på bilderna, haha :) Underbart vacker.
#90 hehe, okej ;) Mjo, Biggles blir det nog iaf.. Om jag har tur kanske jag kan ta med alla 3^^ Fast lite många att vakta kanske.. (+ att vi måste köpa en till transportbur, men det måste vi iaf)
#88; Wei :D
#89; Oooh, Biggles :D
Om jag nu kan komma, får nog Rutan följa med (: och typ Molle/Lollipop.
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Jag tar med Myran såklart :) Eller, det beror på när träffen är, hon ska ju ha ungar snart. Men i juni går det bra :) Då kommer jag även ta med ungen jag sparar efter henne ;)
Jag kommer, men ifall det är i början av Maj tar jag bara med Irma, ungen är leveransklar 6 Maj, så.. ^^

Men tycker ni att jag ska ta med Uzza isf? Ni kan gärna PMa om ni inte vill "kladda" ner tråden. Jag vet inte hur jag ska göra eftersom att hon inte är speciellt tam och jag kommer nog mest bära runt på Myra.

Jag kommer ha Jappo i koppel! Vart ska vi vara?
Martina (MarHai) tar väl med nån/några odjur.
Solbackens kaniner

Är det någon som kan hämta upp mig i Tumba?
putt
Det blir nog Biggles och Rufsan, Jenny vill inte ha sele^^
Michaela (mickis1994) - penny (?)
ojoj, blir många på denna träff (: skoj!
- Mvh Emma

#82 - Håller med dig! Härligt att det kommer så många :D

wiihooo:D vi har nog aldrig vart så här många förut!
Hag tar med Irma i rasthage, kanske får hon gå lite i koppel, men hon är väldigt 'stressig' av sig. xP

Kan vi inte ha i Juni? :)
Men vi skulle ju ha en i juni oxå. x]

men ni planerar i Maj eller?
#107 ja, den här tråden är för en träff i maj
#108 - Ska vi bestämma datum också ? ^^
#109 ja, det tycker jag :) Nåt förslag? Skulle vi ha i början av maj? :P
#110 - Helst senare, då kan jag ta med ungen. Men det spelar egentligen inte så stor roll. ;) Typ första ? 6maj är ungen leveransklar, så hellre före lr etfer. ;)
#111 okej :) Om detskulle var efter, när skmulle det gå då?
1/5 tycker jag låter bra (:
#112 - Om jag ska ta med ungen måste det nog vara rätt sent. Typ MINST 15:e.

#113 Du kan ju ta med ungen på träffen i Juni annars(:
#114 Inte säker om jag kan. ''/ Har mkt att göra i sommarmånaderna, ska till min faster i Halland och sköta hennes travhästar i 2 veckor.
Den 1 juni tycker jag vi har en KIFträff.
Då på berga naturbruksgymnasium.
Solbackens kaniner
#116 Vill bara påpeka, läs #107 MarHai.
#113 okej, men vi kanske kan ha en träff innan du får ungen då..?
Vilka tycker den 1 maj låter bra?

Jag har inte planerat så långt, men jag är nästan helt säker på att jag kan komma då iaf ;)
#118 Det går bra. ;)
* räcka upp hand * Jag tkr 1 maj låter perffa. x]
Jag och systemkameran kanske kommer beroende på datum och väder. :) (Frihetens, isf åker jag med dig XD)
Nämen era knasbollar, ni väljer enda dagen jag åker bort(1-4)! Men ni får fotta en massa så jag kan se hur mysigt ni har det ^^,
#122 tråkigt att du inte kan komma då :/
#123 Ja, tar ju inte ens 10 min att GÅ hem till mig, kunde ju bjudit över alla o hälsat på fluffbollarna, men det får bli nästa gång det :)

#124 Men bläää! Jag tror inte någon misstycker att vi har det den 5 maj eller sista april eller något! Du måste ju komma gumman :D <3
#125 Naaw gumman <3 Om det är folk som kan så är jag ju hemma helgen innan som bara är några dagar innan :) 26-27 april, annars får jag väl bara bjuda hit folk då i huvud taget ^^, <3
putt
#126 vi kanske kan flytta träffen x)
Nämen jag kan nog flera datum, så det är vad ni andra tycker^^ Skulle ju va kul att se alla fluffisar (:

Jag tkr vi har den 27 April, är det en lördag?

#128 En söndag.

Jag kommer kanske, somsagt. Troor inte jag gör ngt 27 april^^
FAN ! Jag kan INTE komma om det är en söndag. :'/ Har travskola. Kna vi ta 26, om det funkar för lille Trasdockaa ? ^.^
jag kom på nu att jag kanske ska spela upp en skolpjäs den helgen (26-27) :/ Vi kanske kan träff den 10 maj eller nåt? x)
Jag kan BARA på lördagar, så ni vet. Men 3 eller 10:de är perfekt. :D
putt
(bara så ni vet, ni måste inte anpassa er efter mig)

Kajsa (Devin)- Tyra,Devin,Gucci?
Jag måste bara säga förlåt till er som tyckte det var jobbigt med att jag hade en lös kanin. Jag ska inte ha min Gucci lös i fortsättningen på träffar.
:'''''/ Jag kan inte komma. :'( Eller vilken tid ska det vara kan inte, förrens 3 eller nått liknande.
putt
Emma (KvirrZ) - Fiffi, Kotten & Isaac, ev Plimpy om den är i juni. Sara (Sashhi) - Irma ev. honunge om det är i slutet av Maj. (Kommer kanske)
ändrade min ^^
- Mvh Emma

Ska det vara 1 Maj?
Alltså, när ska det vara EXAKT nurå ?

*Ändrar
Cassandra (Lippo) - Viggo. ev Lippo _(beroende på väder)
Emma (KvirrZ) - Fiffi, Kotten & Isaac, ev Plimpy om den är i juni. Sara (Sashhi) - Irma ev. honunge om det är i slutet av Maj. (Kommer kanske)
om alla kommer så blir ni ju jättemånga :) kuligt ;)
Emma
putt.. bestämma datum kanske?
Helst den 10 maj (eller där omkring) för mig^^
Allt funkar för mig, bara dte är en lördag, helst liite tidagare, men dte är helst perfekt annars. ;) Ska vi ta det då ? Helst 26 april men det funkar. ;) Fast alla kanske inte kan komma eftersom det är pingstafton då.. ?

Stog att det skulle vara en Uppsalaträff i maj.
ska det de??? (bor i uppsala)
Kan tyvärr inte komma till stockholm

det funkar för mig när som helst (A)..
Gud vad roligt att ni blir så många! :D
putt.. kanske bestämma datum snart?
kom nu på att jag kanske inte kan komma beroende på när den är.. "/
#148 - Ska vi ta 10 maj då ? FUNKAR DTE FÖR ALLA ?

Nästa vecka är det ju valborg så kanske någon av dom dagarna? Då är i alla fall jag ledig på torsdag & fredag. När kan ni andra? :)
Är det bestämmt att vi skulle vara i Gulsippan?
jag tror det verkar som ni får klara er utan mig, det är tyvärr helt proppfullt för mig med plugg nu precis innan studenten. Så jag kommer att se till att fixa en träff i början på sommarlovet, men ni får ha det toppen på den här träffen allihopa! :)
#150, Ajdå valborg funkar inte, men kanske fredag. Ska cheka om vi är lediga.
Nästa helg, långhelgen, kan jag inte.. Veckan efter det kanske, men ska på klassresa så vet inte när jag kan.
Men ni behöver inte anpassa er efter, somsagt, även om jag vill komma^^ (:

valborg funkar inte för mig heller
Men funkar 2 maj, fredagen efter valborg ?

#155 Nepps ..
Nu i helgen är bäst för mig. Då kan min pappa skjutsa mig.

#155 funkar inte för mig då heller.
#156Nu i helgen tycker jag låter bra!
Funkar INTE för mei..ska på en kompis fest.. ;'/
nu i helgen funkar för mig
- Mvh Emma

#158 men festen kanske är på kvällen?

Det funkar inte för många över valborg där så det kan vi droppa :P Men nu i helgen? Hur många kan då?

När i helgen?

26 eller 27 April:
Tilda/Frihetens

26 eller 27 April:
Tilda/Frihetens
Kajsa/Devin

skriv upp mig :)
26 eller 27 April:
Tilda/Frihetens
Kajsa/Devin
Romana/Romana_12
Emma/KvirrZ
- Mvh Emma
26 eller 27 April:
Tilda/Frihetens
Kajsa/Devin
Romana/Romana_12
Emma/KvirrZ
Sara/Sashhi
Kan kanske komma 27:de, om det är ungefär vid fyratiden eller nått, kanske kan ställa in festen då.

Jag skriver inte upp mig än, är upptagen lördag från 15.00 och hela kvällen typ.
kan kanske om det e den 27:de, inte på lördag..
Kan vi inte ta på söndag ? Typ vid tretiden ? Min travskola slutar ett så tar det lite tid att komma tid oxå & fixa Irma. (;
Kan inte på söndag för då kommer min nya kanin :p
/ Emma
Usch, vad krångligt det blev.. jag kan inte på lördag, bara på söndag & vissa kan inte på lördag, utan på söndag.

Ska typ vara hos mormor då.. men får se om jag kommer endå.
26 eller 27 April:
Tilda/Frihetens
Kajsa/Devin
Romana/Romana_12
Emma/KvirrZ
Sara/Sashhi
Cassandra/Lippo

Vi måste bestämma typ nu eller imorgon annars blir det lite sent.
#173 Noo, du måste komma. Jag tvingar dig …

#173 Du måste kommaaa!! Jag vill träffa dej + att jag vill se lilla Viggo ;D
Men..snälla kan vi inte ta söndag ? (;
Nu får alla ta och kolla in här så vi kan bestämma något ^^
- Mvh Emma

#175: Hihi ;D Vi vill träffa dig också (A)
Det kan bli bra krångligt om det ska vara i Gulsippan för mig då. Är det bestämmt att träffen ska vara där?
178# - Aaa.

Jag tycker den 27 April låter super, alltså söndag. eller?
Men vad tkr ni ? Ska vi ta denna söndag då ? Vikken tid ? Jga kan bara vis ungefär kring 3 tiden.
Ska vi göra en lista och kolla vilka som kan på söndag då?
Söndag 27 april:
Emma/KvirrZ - Kotten & Plimpy
- Mvh Emma
Söndag 27 april:
Sara/Sashhi - Irma

Jag kommer inte =/
#183: jag fixade till lite :)
- Mvh Emma
#184 Det ska du visst det!
- Mvh Emma
Söndag 27 april:
Sara/Sashhi - Irma
Ev Louise med någon/några fluffbollar
Ska försöka komma eftersom det är så nära, men är inte säker än :)

skriv in mej :) #178 du kan ju sova här ;D

Ha det så skojj :D
Söndag 27 april:
Sara/Sashhi - Irma
Ev Louise/Trasdockaa - med någon/några fluffbollar
Romana/Romana_12 - Cescar och Otto, eller Groszek
- Mvh Emma
Blir lite knepigt för mig att komma dit, men ska nog funka på nått sett.

jag vet inte om jag orkar komma:/

#190 Cescar och Otto, eller Groszek. :)
#192 orkar? ^^
- Mvh Emma
Vart skulle vi vara?
- Mvh Emma
#195 gulsippan, tror jag..
Vilken tid? Klockan 1 brukar va ganska lagom..
Jag vet inte om jag ska komma, får se..

Puttputt :)
Kan inte komma dit på söndan :(
/ Emma

Jag kan inte komma.
jan ev. inte komma jag heller.
- Mvh Emma
#196 - Jag kan inte komma förrens typ tre, travskolan slutar ett. :'/

Oj, vad många som inte kunde helt plötsligt… :(
Hur många är det kvar då? Kanske lite få, Eller?

Vi kanske ska ta det en annan gång? :)

jag tycker vi ska ta en annan dag istället, eftersom att det värkar som att det är väldigt många soom inte kan, och det var ju supermånga som var med på den första listan:/

#204 Håller med.. Vad sägs om helgen efter valborg? Eller vilka datum är det?
Asså..lördag nästa helg ? :D Please, bästa dan för mei defenitivt.

Men det är ju valborg eller? Har prao denna vecka så tänker mest på den .. ^^
Naej, valborg är på torsdag.
Valborgsmässoafton är på onsdag och första maj och valborg på torsdag.
på onsdag kollar man på brasor ^^
- Mvh Emma

Okej, men jag kan iallfall inte runt den 2 maj. Är som sagt uppe i dalarna då..
putt
Jag tycker inte att vi ska ha nästa helg (valborg)
jag kan inte heller nästa helg.
- Mvh Emma

Veckan efter valborg kanske?

Jag tycker 10/11 Maj. Funkar det?
#214 jag tror det funkar för mig :)
Kan vi inte ta 10:de ? Då kan jag oxå komma. ^^
Lördag 10 maj: KLOCKAN: ??:??
Sara / Sashhi - Irma

Lördag 10 maj
Sara / Sashhi - Irma
Kajsa/Devin- Devin o Tyra
Klockan kan man ju bestämma när man vet vilka som kan komma.. :P

Lördag 10 maj
Sara / Sashhi - Irma
Tilda/Frihetens - ev. Mio
Komigen tjejor nu tar vi tag i detta och ser till att vi blir så många som möjligt! :) Jag kan hålla i planeringen om ingen annan vill det.
Förslag på vad vi kan göra? Senaste träffen jag var på så blev alla lite rastlösa. Kanske bäst att ha lite inplanerat så man slipper stå och stampa? ;) Kanske någon "lek" så att alla känner sig "välkomna" och kan snacka med alla?

#219 Jätte bra idé.
Hoppas vi blir många! Men vilka lekar ska vi ta? Förslag?

#220 Någon där man lär känna varandra och känner sig lite mer bekväm. Det verkar vara flera som inte har varit på ngon av våra tidigare träffer då kanske man känner sig utanför.

#221 Låter bra, men jag kan typ inga lekar förutom kurra gömma och kull så.. Heh

Kan inte vara helt säker på att jag kan komma om det är i Gulsippan, men jag skriver upp mig endå :)
Lördag 10 maj
Sara / Sashhi - Irma
Cassi/Lippo - Viggo & Lippo
Vi kan ju alltid ha en hopptävling, det har det typ varit varje gång :) Vi kanske kan ha en tipspromenad..
#222: Vi kör kull tycker jag xD
Lördag 10 maj
Sara / Sashhi - Irma
Linnea/moonstrike - Biggles och/eller Rufsan
tror jag kan komma :)

#223 Ja eller hur! Pax för att inte vara han!
Haha, ni vill verkligen inte att jag ska komma! ^^
Sist var jag på kaninutställning, och nu ska jag vara på skolan och ta hand om kosläppet.
Hoppas det blir en till i år då :)
Solbackens kaniner
Tror jag kan den 10e maj!
Inte säker, så jag skriver inte upp mig.
Jag kan nog massa bra roliga lekar och grejer, låt mig bara komma på något skoj xD
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

putteliputt..

Några fler?

Lördag 10 maj
Sara / Sashhi - Irma
Linnea/moonstrike - Biggles och/eller Rufsan
Anna /annaforsgren - Tjoffsen, Xtra och Laban
JAG VET!… jag tar med mig mitt Twister!:) det är jättekul..sedan kan man ju sälja begagnade saker till varanndra, och ha lite olika tävlingar med kaninerna:)

#230 Twister smart ide!
Jag kan ta med mig min twister sak ifall vi blir många.. då blir det två. ^^ Vad för begadnade saker menar du?
#231 jag tror hon menar t.ex gamla selar, koppel, skålar osv som man inte använder :)
Kan ni inte 11 maj istället? 
Solbackens kaniner
#233 - Jag kan inte 11 maj.. :/
Om det inte är på eftermiddagen.

#233 JO :D vill ju träffa dig :) och 11 maj funkar bättre för mig ^^
><' Äh, för väl skita i dåh. Jag kan komma först runt halv tre-tretiden på söndagar.
putt
Asså..vill suuper gärna att alla ni ska kunna komma, men det blir så jobbigt om vi byter datum.
11 passar bättre för mig med :)
- Mvh Emma
Men.. >< Måste vi byta datum ?

Jag kan tionde. Elfte vet jag inte..
10e kan jag iaf inte komma.
- Mvh Emma

#242: vafan, du ska ju kunna när jag kan xD
#238 vadå byta datum? Vi har väl inte bestämt nåt datum?!
För att se mer statisktiskt så gör jag såhär…
Vi tror att vi kan komma 10 maj:
Linnea (moonstrike) - Biggles och/eller Rufsan
Vi tror att vi kan komma 11 maj:
Vi tror att vi kan komma 10 maj:
Vi tror att vi kan komma 11 maj:
Emma (KvirrZ) - Plimpy & Kotten
- Mvh Emma
Tycker ni ska göra en ny tråd
Med vänlig hälsning,