Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 757 ggr
RoSa-RoSeN
0

Bita ihjäl?

Kan en rotta bita ihjäl en kanin?

flisan93
0

Jag tror inte att de kan bita ihäl en kanin men defintivt skada kaninen.

EmmaG
0

Visst för att skada men inte döda, men i överlag tror jag kaninen kan skada råttan mkt mer med sina bakben

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

flisan93
0

#2 håller med

aliciia
0

men en råtta kan ju ha farliga sjukdommar, å bita maninen , dvs. att den dör av en sjukdom :/

flisan93
0

#4 ja det förståss, men jag tror att hon syftar på om råttan kan bita ihjäl en kanin av betten, inte att den dör av sjukdom

Nilam
0

Nja, kan tänka mig att kaninen är båda starkare och snabbare än råttan. Dessutom tror jag inte att en råtta skulle får för sig att attackera en kanin.

Ync
0

Det beror på hur gammal kaninen är, jag menar om det är en unge så viss kan råttan ha ihjäl den men inte annars, :)

EmmaG
0

Det är sant, är de bara en liten bebbe men jag är extremt tveksam till att en vildråtta skulle få för sig nåt sånt att gå på en kanin. Då är de nåt allvarligt fel i huvudet på råttan skulle jag tro

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

RoSa-RoSeN
0

Mhm.. För en av mina kompisars kanin (den var ung) Den dog utav en rotta tror jag.. Hon sa det iaf.. Men det kan ju ha varit en räv eller nåt oxå

PaaatyPalm
0

haha, det är stor skilnad mellan räd och rått bett xD :P haha, naaw tänk en mini räv , naaw typ i råttstorlek ^^

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

RoSa-RoSeN
0

#10 Hihi :)

flisan93
0

#10 haha^^