Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 756 ggr
teddykaniner
0

OT:SOMMARLOV?

När får ni sommarlov & vad ska ni göra?

Med vänlig hälsning,
Jenny

teddykaniner
0

Vi får 31 maj!

Med vänlig hälsning,
Jenny

emms
0

#1 :O vad tidigt vi får nån gång i juni tror jag typ 13-17 :P

Emma

teddykaniner
0

:P

Med vänlig hälsning,
Jenny

Romana_12
0

jag ska åka ev. till USA :D

emms
0

Jag längtar sk*t mycket! Jag vill ju softa och bara leva livet nu! Och komma bort från min klass :P Jag tror att det kommer bli en fin sommar med jag känner det på mig :D

Emma

MarHai
0

Tror vårat börjar 4 juni.

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

flikkan
0

vi går på sommar lov en 13;onde Juli!

Ska grejja med kaninerna.. åka till stugan med ninerna…. Umgås med släkten, bada i morfars pool, bada på stranden, sola…. Åka till rhodos med släkten! Grilla, allt möjligt osm man gör på sommaren!

sputtnick_plexus
0

Vi får sommarlov den 13:onde Juni.

På sommarlovet ska jag rida massor, ska ha sommarhäst. Ska vara med kaninerna, vara med kompisar & såklart bada massor :)

Frihetens
0

5 juni börjar vårat. Jag har inte planerat så långt riktigt ..

teddykaniner
0

När slutar erat då?

Med vänlig hälsning,
Jenny

KvirrZ
0

Jag har lov 4 juni till 28 augusti.

ska till landstället :)

- Mvh Emma

Nicolina
0

4 Juni till 25 Augusti har vi lov vännen ; )  Om inte du har ledigt tre extra dagar vill säga^^

Jag ska jobba hela sommaren, men är nog ledig lite också… men ska dock inte åka bort ngnstanns, har ju alla mina djur som ska tas om hand.

Kristall
0

Vi får också sommarlov den 31 maj! :D
Jag ska till min pappa, simma & sola, cykla, ta det lugnt.. vara med djuren. Rida & vara i stallet.
Sen ska jag till Kulturkarnevalen i Jakobstad i augusti! :D
Ev. blir det någon resa också i sommar. (:

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

[chriistina]
0

29 maj har vi vår sista leketion och skoldag. 3 juni har vi balen och 10 juni är studenten :D
Vad jag ska göra i sommar vet jag inte. Än är det bara falsterbo inplanerat.

denisesalomonsson
0

jag ska till min moster och träna ridning ;D

KvirrZ
0

#12 jasså? xD

- Mvh Emma

amandaho
0

haha fredagen den trettonde ;)

Hanna-
0

Fredag den trettonde.

Gogge
0

jag ska jobba jobba jobba! :(

aliciia
0

v.24 på onsdagen.. vet itne vilket datum ^^

Jojsan
0

Jag tror vi slutar 5 juni.

Jag ska sommarjobba och vara med kaninerna på sommarlovet.. Vet inte så mycket mer, men det blir nog mycket bada och sola i alla fall :)

Majsbecka
0

Vi får sommarlov Fredag den 13:de Juni x'D På sommarlovet kanske jag ska jobba lite, va med ninerna, rida och för övrigt ha de väldigt soft :D

Putte-
0

Vi får lov den 5 juni men efter den 16 maj ska vi inte jobba alls så det är chill… vi har typ bara tre ämnen kvar där vi jobbar redan nu de andra har vi redan avslutat :)

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra i sommar, kanske fara och hälsa på min pappa som jobbar i sydafrika och sen ska jag nog jobba också:)

SotisG
0

31 maj till ?11augusti? Jag ska… ha kul!!xD  Och så kommer säkert min kusin från sverige komma hit(det gör dom varje sommar, så jag tror dom kommer i år oxå) och så ska ja ha kalas nån gån, för jag fyller år i juli

Creation
0

Mitt sommarlov börjar (fredagen den) 13:e juni ;) Sen börjar vi igen 21:a augusti. Dagen precis efter min födelsedag -.-'

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Micis85
0

Jag tror jag får lov den 4 juni…men eftersom jag inte pluggat ordentligt till senaste tentan (pluggar på högskola) så måste jag åka tillbaka till skolan den 13 juni och göra en omtenta. Sen är jag ledig ända till i slutet på augusti :D Fast jag ska iofs jobba nästan hela sommaren utom 3 veckor. Då ska jag iväg på bilsemester :D

flisan93
0

Någon gång i Juni;D Ska nog vara med Frallan och med ungarna som ev kommer;) Tror att jag kommer umgås mycket med ciss och ync. nu när det blir en riktig kaninsommar eftersom troligen deras kaniner också får ungar. har även fotbollsträningar och sånt,D

PaaatyPalm
0

#1 LYX xD

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

Lippo
0

Tror vi slutar den 14 juni och börjar 24 augusti eller något sånt, håller inte reda på det x)
Ska till öland i två veckor, men ser inte fram imot att vara utan kaninerna så länge! :( Sen ska jag bara vara hemma.. sola, äta glass, vara med kompisar å kaninerna och sånt som man gör på sommarlovet typ ^^

#4: OMG, jag rymms nog i din resväska *blink*! :D

Wiizy
0

11 Juni :)          Vet inte vad jag ska göra riktigt (ännu). :)

Naaathaaa
0

Vårt börjar den 11 Juni. Inte så långt kvar nu.

Sashhi
0

Tror vårat lov börjar 11 juni, om jag minns rätt. 

Kmr nog Att ta en kull efter någon kanin. (Om jag köper fler en Hiroshi.) eftersom kanske ska ha upf. nästa vår. ^^.

Ridläger åxå.

Not your mom, not your milk.