"Lekhage" till Kanin
Ca, hur mkt kostar dom? och ca, hur stor omkrets har dom?

Det är olika, men för 4 rutor kostar det oftast runt 100-lappen.
på ÖB kan man köpa kompost galler billigt, annars kan man köpa billigt nät i en rulle (höns nät med plats runt om) och bygga själv det har vi gjort det är billigast.
På Jula kostar 4 kompostgaller 79 kr,

Okei :] ska checka Imorn :D

#1: Oj, vad dyrt, jag köpte 12 st för 112:-

#6 BILLIGT! :O Jag får 4 st för 99kr…

#6 - #7 ;Men vart köper ni då ? XD
jag köpte 4st för 59 kr lr ngt innan, men dom slutade sälja få nu får ja köpa 4st för 89 lr ngt^^ om dom inte har på hjalmar's Trä, men de tror ja inte :P

shit va billiga :o jag köper mina för 129 .__.

hej ! tänkte också köpa galler o sätta på gräsmattan. välter dem inte gallret om det inte sitter fast i marken? vår ena dvv biter i gallret vi har för köksingången o puttar på det så det e lätt att ta sig ut..haha !! buse! fast har man många som sitter ihop så e det nog svårare. gör dem sina behov i gräset eller man ska ha en låda i inhängnaden? våra dvv är inne kaniner men tänkte ta ut dem nu när det är lite varmare.
#12 de är kanske inte det stadigaste som finns men helt klart bra:) man bör hålla koll på kaninen om den är liten eftersom den kan krypa igenom hålen. Man ska såklart endå hålla koll på kaninen när den är där. Det finns ofta katter och annat som vill komma åt kaninen

#12 Dom är inte så jättestadiga men det funkar, helt klart! Om kaninen kan lyfta gallret så kan man använda sig av tältpinnar eller dyl. och sticka ner i marken.