OT-Så himla Galen
Gaaah! Jag blir galen! Härom dagen ändrade jag lösen ord på datan till min användare och nu kommer jag inte på det för att Jag har bytat så många gånger senaste tiden av olika själ! Men Jag blir ju helt galen nu, alla bilder alla låtar allt som är sparat där kommer jag antagligen aldrig åt igen!!!! Gaaaaaah! Usch så galen man blir! Vi får antagligen installera om datan nu, använder gästkontot just nu och det är ju verkligen super ;/
Vahg tvungen att skriva av mej! Ngn som har en lösning så säg gärna till! Jag tänker bara på alla fina kort på ninerna ;/ Gud så tråkigt…

Hur dumm får man vah liksom..

Hacka datorn ;o

#2 Jo, Skulle vara bra att veta hur man gör då :D

Anlita en hacker ;D

Var det din användare som var administratör?
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

#5 Ja, tyvärr :P

Fler förslag kanske? :P
Om du har Windows XP, här är ett annat förslag. Men det är ju uteslutande bäst att fråga på Datorn i Fokus än här på KiF.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Logga in i felsäkert läge och gör ett nytt Administratör konto.

hur loggar man in i felsäkertläge? 

puttar

Duktigt ^^
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

#12 vad menar du med det?

#10: Håller (F8) intryckt när datorn startas, så kommer där upp en meny med olika val…

okej
Tackar, provar väll då
Hur har det gått?:P

Jag klarade få upp information när jag startade om datan och loggade in på felsäkertläge men det står på engelska och jag är inte BÄST på sådana engelska ord :P Så mamma ska hjälpa mej om en liten stund ;)
Tackar för att du frågar <3
Haha tur :) Allt kmr nog att fixa sig <3
Lika duktig som jag var alltså x'D Fick min dator när jag fyllde 11, använde den 2-3 månader (sen väldigt sällan eftersom jag inte hade internet), och glömde lösenordet x( Så den stog i över ett år, jag provade med olika lösen en kom aldrig på det ^^ Trodde jämt det var "Adam" eftsm jag bytte till det när min systerson Adam föddes, men jag hade tydligen bytt igen när min systerdotter föddes, så jag hade "Adam & Ella", med mellanrum x'D
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

#19 haha, okej :P

#13 det va inte menat negativt :P utan typ.. vetinte hur jag ska säga :/ ,
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
Vi har en "mini data" som sparar allt vi har i våra datorer och vi kan komma åt alla dokument oavsett vilken data i är på i huset (vi har 4st som är kopplade till den). Så allt är sparat ;) Jag skulle blivit galen jag med.. >.<

#22: En "filserver" menar du, det är bra….
PS:
"Data" = mjukvara(program, information, mm.)
"Dator" = hårdvara(Hårddisk, moderkort, bildskärm, plåtlådan, laptop,server mm.mm).