OT - Sommar
Nu har vi beslutat att ställa in flytten och kommer därmed bli kvar i detta radhus. Orsaken till inställning är kostanderna för flytten så i sommar startar vi ett nytt projekt bla så ska Diva få en ny bur, fågeln ska få en större bur och våran träbalkong ska göras iordning med yttermöbler, blomlådor, nät och gardiner. Ska bli så mysigt att få iordning på den balkongen. Sedan kommer också min far och min farmor upp hit tillsammans med min hund så det kommer bli kul att få träffa dem igen efter 1 år. Jag längtar fram till månad Juli just för att det är du allting kommer ske.
Vad har ni andra för planer till sommar då?
Jag och lillbrorsan ska fixa iordning vårat planerade "trädgårdsland". =)
Ska odla lite morötter, smultron, gräslök och säkert lite annat. ^^
Bygga bygga bygga. :)
Jobba, åka på utställningar, ta hand om odjuren, träna hundarna, åka till danmark(?) och mer.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Vad härligt!
Jag ska ev. sommarjobba, åka till Danmark 1 vecka, pyssla med djuren, bada, fiska & sola ^^ Annars har jag nog inget inplanerat. Ska bygga lite uteburar/hagar också men det kanske jag gör nu i vår så att dom är klara till sommaren, vilket jag hoppas på.

Träffa folk.. och ehm.. inget xD Ska försöka samla ihop pengar så jag kan åka till alla mina kompisar som bor lååångt bort ^^

hmm, jag ska på ridläger :D bada en massa,hoppa studsmatta och så tror jag att vi ska kampa med husvagn nånstanns ;)

Vi ska bygga om vårt stall, så jag & min syster kan ha våra hästar här hemma på gården så vi slipper åka buss i 2 timmar för att kunna sköta om dem. Vi ska bygga nya väggar och riva de gamla. Lägga nytt stengolv och bygga boxar (det är helt tomt där inne nu, som ett stort rum).
Sen ska vi bygga en till 6-fackare och ställa in både den och den "gamla" 6-fackaren i ett "skjul". De e typ ett litet hus, fast med bara tre väggar och tak. Sen ska jag också bygga en stor bur till vår frasse som börjar bli stor. Nu kan hon sitta i en av facken men hon växer ju ur de snart.
Ska även till Thailand 3 veckor i juni. Och hm.. Kanske italien också. Båda resorna är affärsresor som pappa åker på. Han får liksom ta med oss på ett rabatterat pris + att vi bor gratis där.. Så de ska bli najjjs. Sen ska jag åka till Cypern med min pojkvän och några kompisar i typ Augusti. Vet inte hur länge vi stannar där men ett par veckor iaf :)
Vill även åka på träningsläger med min häst men det vet jag inteom jag hinner :P
Sommarjobba, bygga färdigt hagen och bara vara hemma typ ^^
bygga buuuuur :D köpa en till kanin :D åså :)

bara vara med min bebis och njuta. fylla 18… hehe kommer nog inte hinna göra så mycket i sommar, och absolut inte planera något stort. antar att min bebis kommer ta all min tid och ork.
Ska till Italien och massa annat kul :D