Alpha 1 år
Alpha fyllde hela 1 år den 17/4! :)
Jag tänkte att jag skulle skriva det och samtidigt lägga in lite nya bilder den dagen hon fyllde, men jag hade inte kunnat lägga över dom till datorn då.. Men jag slänger förhoppningsvis in lite bilder i kväll/morgon om jag lagt över dom då.
Alpha går lös ute då jag är hemma, vilket hon älskar. Sätter man henne i rasthagen blir hon galen. Hon krafsar på gallret, puttar på det med nosen, tar tag i det med tänderna och drar till.. Till slut hamnar det snett och hon skuttar lyckligt ut :)
En dag när hon varit ute och skuttat fick hon vara i hönsgården (hönsen var inte där) när jag skulle gå in och äta. Hon blev jätteledsen och satt vid gallret och kollade på mig med valpögon. Men jag gick in iaf, hon skulle ju få komma ut och skutta igen sen.. Sen när jag var inne, och kollade ut, vad tror ni att jag fick se då? En glad kanin som kom skuttandes över ladugårdsplanen! Då hade hon grävt sig ut ^^
Alpha har mycket personlighet. Hon är en bestämd tös som gillar att mysa men hatar att bli buren. Hon är nyfiken på allt, envis, otroligt busig och pigg då hon är ute, lugn och såklart väldigt söt! :)
Nu blev det ju lite sent, eftersom hon egentligen fyllde år i torsdags. Men jag tänkte iaf skriva det, så ni vet :)
Grattis 
Grattis till lilla sötgrisen! :)
Ja vi vill gärna se mer bilder (;
Grattis Alpha! :D
Emma

Grattiis Alpha på 1 års dagen! :D

Oj, trodde att hon var betydligt äldre ^^
Grattis!
Grattis i efterskott. ^^

Grattis^^
Grattis! Ser fram emot fler bilder på sötnosen! Vad kul att hon kan gå lös ute så lätt! Har hört att de flesta frassar kan det..
Grattis :)

PUSS PÅ SÖTAN! <3grattis ;DD
Grattis!!
Trodde också hon var äldre :P
Grattis Alpha! :D
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Grattis söta Alpha! :D <3
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Åh hon är så söt :) Vilket jäkla matvrak ;D
Du Måste ta med henne, om det blir en smålandsträff! 

Grattis:)<3
Söt :)

Grattis Alpha<3<33
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Aww vad söt hon är :)
Jag håller med #35 *tamedalphapåträffen*
Emma

söto ;D

Grattis i efterskott :)
Grattis i efterskott =)

Grattis i efterskott! =)