Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 763 ggr
Romana_12
0

Neeeej!! ;(

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag när jag va ute med kaninerna så såg jag att Tindra morrade åt en när man kom nära, och sen när jag tog upp henne så försökte hon bita mig också, så jag flyttade henne till en annan bur och skulle se om hon kanske ville ta en paus från sina ungar, och när jag kom tillbaka (ca 1 timme efter) så hade hon börjat bygga ett bo!!! Jag tog några bilder, men jag orkar bara lägga upp en.. Jag hoppas VERKLIGEN att hon inte har ungar, hon har inte träffat nån hane förutom en och den va kastrerad!! Jag är jätteorolig, va tvungen å skriva av mej ;(

KvirrZ
0

om hon har träffat en kastrerad hane så är hon skendräktig

- Mvh Emma

[chriistina]
0

Jobbigt "/ Men hon är nog bara skendräktig?. Det blir dem ju rätt lätt även om hanen e kastrerad :)

senna
0

då är hon antagligen skendräktig?.

har hon ungar igen?

Feliciaa
0

Håller tummarna för att hon bara är skendräktig? !!

Lycka till!

btw, söt bild :)

Romana_12
0

#1 Hoppas de ,, #2 Jaa,,, #3 Nej, men en är inte såld än och en annan ska jag behålla, och dom är 10 veckor,,, #4 Tack :)

Mymlan
0

Hur länge har hanen varit kastrerad? är han nyligen kastrerad så ska han ej sättas ihop med hona förren ca ngra veckor efter då de kan ha spermier kvar i röret.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

MysanMinGodis
0

min kanin byggde oxå bo för ett tag sen men hon har inte träffat någon hane eller nått (har bara en kanin) så jag vet inte vf hon går så :/

flikkan
0

Har det precis likadant med Strumis <3

Romana_12
0

#6 Han hade varit kastrerad i 1 månad (?) , fast hon bor inte tsm med den.. #7 :/ #8 Okeej :/

MyzanLoveRabbits
0

Hoppas på att hon är skendräktig? <33 Hoppas det går bra! <33

KvirrZ
0

#9 då kan hon vara dräktig. varför var hon med en hane som bara varit kastrerad i 1 månad?

- Mvh Emma

Majsbecka
0

#11 Hur länge bör dom ha varit kastrerad då?

Romana_12
0

#10 Tack !! <3 #11 Jaa du,, jag vet inte… :/

MyzanLoveRabbits
0

#13 (x Jadåå <33

Frida
0

#12 Hanen bör ha varit kastrerad i minst två månader innan han kan gå ihop med honor utan risk för PARNING.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

KvirrZ
0

#12 jag skulle iaf aldrig släppa ihop innan 2 månader då spermierna kan klara sig längre än 1 månad.

- Mvh Emma

Lippo
0

Ajdå, jag håller tummarna för dig gumms att hon inte är parad!

[Wera]
0

Har hon ungar? Hur gammla är dom då..? O__o hon var iaf. ur gullig ju <3<3

lomsen
0

min hona började också gräva när alla ungar var sålda trots att hon ej träffat ngn hane alls. De vill väl typ vara dräktig igen. Hon är nog skendräktig? tror jag!