Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 376 ggr
Clariiz
0

Läskig torsdag

I torsdags när jag titta igen bebbarna på den dagliga kontrollen såg jag att Alva har svullen och varade i underlivet (wihu fint ord^^). Jag tog in henne, kockade vatten (lät det svalna) och tvättade sedan försiktigt. När mams kom hem ringde vi till våren granne (veterinär) och pratade med honom. Han sa att det inte var jätte ovanligt att sådant hände på unga kaniner, och att det nog skulle gå över av sig självt om någon dag. Jag tvättade även igår och idag ser det jätte fint ut! :) Ser nästan ut precis som det ska.

Självklart händer detta när KIF ligger nere >.<. Vilken perfekt tajming (NOT) för mig som var livrädd och ensam hemma (sjuk). Vart finns KIF när man behöver det ? Nej då ligger det nere :P Såklart^^

Men men :) Hon mår toppen iaf. (Vilket man inte kan säga om mig den torsdagen!)

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Issis
0

Ajdå. Vart var hon svullen? Vilken tur att et gick bra :)

Clariiz
0

#1; Precis vid kisshålet ungefär. Hon är fortfarand elite svullen men nu är det ingen fara :) Det var rött förut nu är det som det ska. Förmodligen nästan helt bra i morgon :).
Jag har oroat mig som fasiken! Alla dessa tankar och hemska ideer som åkt runt i mitt huvud. Tur det slutade bra iaf :)

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

BlackTear
0

Läskigt!

Johanna-
0

Läskigt, men tur att det gick bra iaf :)

emms
0

Usch! Hoppas att hon blir helt bra igen :)

Emma

ciss
0

Tur att det gick bra :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

sputtnick_plexus
0

Läskigt!