selar säljes!
Har fortfarande några selar som ska säljas. Sänkt pris på dem också då jag inte har någon nytta av dem och det är ju bättre andra får nytta av dem då.
1: H-sele storlek L, mkt fint skick, använd max 3 gånger. Nypris: 72kr, Mitt pris: 35kr.
2: Sele storlek M-L, testad en gång annars aldrig använd. Nypris: 69kr, Mitt pris: 50kr.
3: Bogsele storlek S, lite rostig men annars fin. Nypris: 70-80kr, Mitt pris: 30kr.
Denna sele är eg äppelgrön men blev väldigt ljus på bilden.
4: Blått koppel, 180cm. Nypris: 25kr, Mitt pris: 15kr.
Betalning sker genom posten eller insättning på mitt konto. Inget skickas fören jag har pengarna.
Nr 3 tingad (:
Vilken ras? passar sele 1 till? Funderar på att införskaffa en H-sele till min frasse, dock kanske den är för liten..
Och hur är kopplet, några bitmärken eller liknande?
#2 Jag vet faktiskt inte. Min kanin på 3kg har testat den men den va förstor för honom. Är dock tveksam om den passar en frasse, de är ju lite grövre. tror den skulle passa kaniner på 4-5kg om de inte är för grova.
Kopplet är i nyskick. använt lika många gånger som sele 1 då den är köt till det.
Putt :)
(a)
#3 Trodde jag hade svarat i den här tråden, haha ;) Jag funderar på att köpa en H-sele till frassen, men hon behöver nog måttbeställning då.. L är nog tyvärr för litet..
#6 Jo jag tror också det. Mätte selen för vet ungreför hur stor en frasse är och den blir garanter förliten. Men man kan ju måttbeställa selar rätt billigt av ett par stycken här på kif :)