Småblommig sele
Småblommig bogsele från rabb-it, strl. S:
Ser helt oanvänd ut. Inga bitmärken, rost eller smuts.
Jag vill ha 55 kr för den (fraktkostnad 15:- inkluderat), med tanke på i vilket bra skick den är. Nypriset är 70 kr, inkl. frakt.
PM:a om du är intresserad. Skriv i tråden om du vill se bild på selen.
Jag ser gärna en bild :) Min medium-bogsele till Hugo är lite för stor.

FÖRST TILL KVARN, kanske jag ska tillägga ^^
Hur tar du betalt? konto eller brev?

Båda funkar bra. I brev kan man ju däremot inte skicka småpengar, men samtidigt kostar frimärken 5:-, så där kan jag tänka mig att ta 50:- som totala kostnad.
Konto kostar ingenting för köparen alltså 55:-
_"Jag vill ha 55 kr för den (fraktkostnad 15:- inkluderat), med tanke på i vilket bra skick den är. Nypriset är 70 kr, inkl. frakt."
_
ett sele från rabb-it kostar väl 55 om jag inte tar fel?=)
#11 Ink. frakt :)
#11 Ja, men man måste räkna med frakt också. Hon säljer sitt för 55 kr inkl frakt. Beställer man från rabb-it så kostar det sammanlagt 70 kr.
opsss. smarta jag. :}
#14 Hehe, lätt att missa sånt;)

:)

Säg till om ni tycker det verkar dyrt! Jag är sjukt dålig på att sätta pris på saker xD Men vill inte heller "ge" bort den eftersom den är som ny liksom ^^
är intresserad :)
#17 Tkr inte det är så farligt dyrt. eftersom den är ny och inte så mkt använd. Tror folk brukar ta runt 35kr för begagnade bättre selar och sen frakt på det. Men det är ju inräknat här.
Jag är lite sugen för Pakk kan ha st S (a) Men funderar om man verkligen behöver den :P

Åh det är precis en småblommig sele jag är ute efter till Viggo :) Men jag vet inte om han kan ha small?

#18 Okej, det är bara att PM:a ^^
#19 Okej, men vad bra ;)
#20 Hm .. Jag vet inte .. :/

Det är bra att du är uppriktig och säger att den är liten biten på där m.m. :)
Visa visar inte dem dåliga sidorna = inte bra >:O
Lycka till med att få den såld ^^
#22 den är ju inte biten på? ^^
- Mvh Emma

#23 Aha, trodde hon menade på #5 att de var lite biten på där ^^

Putt!
Jag funderar på saken. Hugo säger att det blir fjantigt att han ska ha blommigt, men det skiter jag i hih ;DDD
jag har ju PM;at dejj att jag vill köpa selen jue

#27 Nej, du skrev att du eventuellt var intresserad. Det tolkar jag som att du är osäker. Jag vill ha sålt den här ganska omgående, därför kan man inte vela fram och tillbaka.. Den som PM:ar sin adress till mig får selen..

SÅLD :)
Till vem? :)

-Emma-