Söker Dvv :)
Om jag ev inte ska köpa en kaninunge från ett par.
så skulle jag mer än gärna vilja ha en kaninunge så snabbt som möjligt.
Jag söker en Dvärgvädurs hona som är lugn, matglad och väldigt gosig i temperamentet (om man får ställa lite "krav" ) :P haha. Fastnar inte för färgen svart. Men andra går bra. helst en "colabrun" och vit brokad (är inte så bra på färger). blå, grå gillar jag också. eller annat. haha värsta kraven jag ställer. meen och så skulle jag vilja att man kunde "mötas på halva vägen" om det behövvs. Vill hemskt gärna ha en ny kaninunge :D
Tittat på blocket? Du kanske kan hitta en äldre kanin som passar? Det brukar finnas kaniner runt 3 månader -2 år där :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

#1. mjaa har tittat lite fast bara på dalarna. men kan kolla runt mer. men jag tänkte om det finns en här så..

http://www.blocket.se/vi/15990918.htm?ca=3_s
Vad sägs om den andra honan där? ^^
Ligger i Jämtland

Ja har en kull just nu som är 5 veckor på tisdag, men jag lämnar tidigast ifrån mig dom vid 8 veckor (behåller dom gärna lite till) :P Ingen jättefin bild men iaf alla på samma bild vilket inte är så enkelt x) De är dock inte renrasiga dvv utan korsningar mellan dvv, hermelin och Löwen. Men jag tror att de flesta får hängade öron :) PM:a mig om det verkar intressant:)

Får snart en kull med dvv. säg till vid intresse. Kommer nog bli lite blandade färger
Jag har en svartvit hona, ett år i juni som just haft en kull och en svart liten flicka på 7 veckor men du ville ju inte ha svart tyvärr, hon finns på blocket på jämtland under kaninflicka!
Synd att du ev vill ha en så snabbt som möjligt.
Får nämligen en kull tidigast på torsdag, som blir leveransklara i slutet på juni.
Bor ju i Smedjebacken också, vilket inte är särskilt långt ifrån dit, så du är välkommen hit att i sådana fall hälsa på både föräldrarna och ungarna när du vill.
Mer om kullen och föräldrarna finns på min hemsida, under kullar.
Min kompis har en viltgrå hona leveransklar 17 maj ska ställas ut som hona med kull då. 350:- för honan och så finns det hanar som kostar 300:-

har du hittat ngn om man får fråga?

#10, neej inte än :/
Kolla blocket, där finns nästan allt.!