Hermeliner köpes!
Jag är ute efter hermeliner helst i chinchilla färg, men andra färger kan också gå bra=)
Helst honor och med stamtavla, för dom ska ev. ingå i min Avel och utställnings uppfödning.
Bor i västerbotten men transport i övriga landet borde inte bli nått problem=) sånt brukar ju lösa sig…
Viktigt är att:
Dom är friska
Och har BRA temperament använder inget annat i min uppfödning!
Mvh

Viltröd hane finns här…
Har just nu ett par chinchilla hermeliner till salu, mor + son. Kolla på min hemsida för info: www.nirsors.se
Honan har bra temperament, men hanen kan bita ifrån ifall han ogillar situationen…

Har ju Stampe, han är hur snäll som helst och man kan göra nästan vad som helst med honom. Han kan ligga på mage och somna där. Men han är hittekanin.. Men han ser ut som en hermelin, och han har inte bettfel.

Fler som har några hermeliner till salu?

Putt
vi bor i norrbotten inte så långt men våra är inte renrasiga men en av dom är viltfärgad
Kolla med Blåvikens Kaningård.
De föder upp hermeliner + hermelin fuchs i flera färger. ^^
Visserligen finns de i Edsbro (Norrtälje), men frakt går nog som sagt att fixa om du bara frågar. =)
Min syster får en kull hermeliner 28 April förmodligen, i färgen black and tan med stam och öron märkning. Finns i Edsbyn men kan ordna leverans.