Bilder från miniträff:D
Idag hade jag, mimmiih, ciss , Ync., och Frajda en liten kaninträff hemma hos mig och mimmiih. Vi var i skogen och hemma hos oss. Vi satt och fikade i skogen med kaninerna, sedan solade vi lite på våran trapp:D Fick många bilder knäppta:)
Kommentera inte föränn jag har sagt till;)
Vi börjar med Frallan
Ni kan kommentera nu:D Lägger ut fler bilder sen

#26 & #28: HAHA, så j-kla hemska bilder! Kan lova att jag inte är sådär ful, haha. 100% naturlig, ingen smink och vackert morgonrufs :)
Kaninerna & alla är lika söta som vanligt ;D
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
ta bort #4!!!!
omg!
asså gud. om någon får en hjärtatack så tänker inte jag betalaböter! inge smink ffs! :O
aassås guud. jag får .----
shit. söt kaniner <3
#19: btw. det inte en riskaka :] det är en mashis
#27; blingbling uknow
#29; man är väl modemedveten! :O *hmm, *
haha, asså snälla. gud. ..
Söta bilder på både människorna & kaninerna :)
Oj shit! Har ni snö? :o Idag har vi haft sol härnere.. Jag gick in i huset för att det va så varmt ute XD
Såg mysigt ut :)

#46 Håller med! Här är det typ vår nu, igår brände jag mej på mitt ben för att det var så varmt :S
Supersöta bilder :D
Ciss är du blond igen? :O Trodde du fortfarande var brunett ;P

Söta kaniner! blir fundersam, va d varmt lr kallt? :) ser varmt ut på er klädsel men kallt me snön :P
Ni såg ut att ha jätte kul. :)
Fick inte Frasse följa?

#48: Haha jag är brunett? Fanny är blond däremot, & Linn. Eller Fanny har lite orangeaktigt hår för hon har blonderat.
#49: Det var varmt i solen. I början. Sedan blev det kallt ^^
VI VET ATT VÅRA SKOR VAR UNDERBARA! Typ som Fridas gröna stövlar, HAHA! Men allihopas gympaskor/ballerinor blev jätteblöta och kalla så vi bytte till varmare skor :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
#50: Nä, han blir lite konstig tydligen med andra, parings suger osv. :)
#52 Jaha, justa! :P

Ser ut som ni hade det kul :D

haha x)

#51 Tyckte du hade mörkbrunt förut ^^
putt:)