Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 750 ggr
Hanna-
0

Drömmar.

Har du någon drömt om någon kif:are? Berätta!

BlackTear
0

Tror det.. kommer inte ihåg just nu.

Men Maja (niike) har drömt om mig, tror jag hon sagt;D

Hanna-
0

En gång drömde jag om Emmy (BlackTear). Vi satt hemma hos mig i mitt rum på min matta, vi hoppade småhinder med Expo och fikade. Helknäpp dröm. 

Jag har även drömt att Ciss bodde i en lada. Det var också en konstig dröm, det hände mycket i drömmen orkar dock inte skriva allt här. Haha, jag har ju varit hemma hos henne och hon bor verkligen inte i en lada! ;)

Jojsan
0

Nej, det har jag inte.

#2 haha ^^

BlackTear
0

#2: HAHA, nej va tufft xD

Lippo
0

Jag har drömt om mana och anna så många gånger att jag har tappat räkningen ;D
Sen kommer jag ihåg att jag har drömt om ciss's engla en gång men jag kommer inte ihåg så mycket av den drömmen.

Lans
0

Jag har drömmt att jag var hemma hos Hatasallad en gång för någon vecka sedan. Hon var jätte otrevlig i drömmen. haha. I verkligheten har jag inte ens ngn aning om hur hon ser ut, men de var som hon ändå.^^

Sen har jag drömmt om Lippo ett par gånger, alltså inte användaren, men om kaninen som heter så. Kommer dock inte ihåg va det var jag drömmde…

Och inatt drömmde jag att jag jagade 2 olika kaninkullar i mitt hus. En tillhörde mig och den andra kullen visste jag inte vems de var. Så höll på å fråga massa om de var Jappos ungar. haha

Tror att det är om ngn mer jag drömmt också,,,men kommer inte ihåg vem. Har för mig att Ciss var med i nån dröm nån gång iaf. haha

(kan tilllägga att jag kommer ihåg vad jag drömmer varenda natt, så jag drömmer faktiskt inte bara om kif och kaniner^^)

http://lans.blogg.se

Målar och ritar porträtt på beställning.

Gör även armband och kaninselar.

Priser och info:

http://lans.blogg.se/tillsalu/

Mina auktioner på tradera:

http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

Lippo
0

#6: Haha coolish :D

Jennie104
0

6# Haha xD

emmsaaan
0

Har drömt om väldigt många.
Trasdockaa drömde jag om natten innan jag åkte hem till henne och hämtade Myra.
Så har jag drömt om Jees94 och Clariiz också. Vi skulle ha KIF-träff. Jessica satt med mig på mitt rum. Sen såg vi nån gå utanför och jag ba: Det är Clara!
Så kom hon upp till mitt rum och gjorde nån konstig fjortismin (+ peacetecknet). Jag ba: Du är inte alls blyg.
Men det visade sig att hon var en kille :P En jättesnygg dessutom. Alltså, jag känner inte "killen" elr nåt. Låter helknasigt. Aja, Clara är ju vegetarian också, så jag drömde att jag stod vid kaninerna och hon stod bredvid med en köttbit i handen och åt. Jag blev sjukt förvirrad.
Det hände en maaaassa annat kul också, men det knäppaste var ju att Clara var en kille. ^^

Clariiz
0

#9; AHAHAHAHAAAA x'D
Kanske jag borde prova^^ Bli en köttätande kille.. (och nu äcklar jag mig själv)

Jag har drömt om Kajsa_ en gång! För sjukt länge sen! Jag drömde att hon var liten, blond och hade jätte stor runda glasögon. Hon satt och gungade^^

Sen har jag drömt något om Emmy som jag inte kommer ihåg.

och något om andra Emmy jag inte helelr kommer ihåg.

Sen drömde jag någon om Tina.. Typ att hon var dagisfröken elelr vad det var^^

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

BlackTear
0

Clara, haha xD

emmsaaan
0

#10 Haha x) Men det var kul.

Sosso
0

Haha nej känner inte nån här ändå. :)

[Niike]
0

Haha xD

Ja Emmy, jag har drömt om dig :)
Det var att Emmy var hemma hos mig, i våran "lillstuga" - ett litet hus bredvid huset vi bor i. Hon hade en transportbur med 5 fack, och i varje fack hade hon satt en te-mugg. Och så stod hon och gjorde te till mig xD haha, helt sjukt men så var det iaf :)<3

Jag har för mig om att jag har drömt om ciss också.. Men jag har ingen aning om vad det var xD

Nu kom jag på att jag drömde om Martina häromdan! Det var att jag var i någon stad som jag inte kände igen, och Alpha, Niike och Fia hade rymt så dom var någonstans i staden. Var som helst! Jag gick typ och letade tillsammans med någon, och så sa jag "Tänk om någon av dom bara skulle sitta här framför mig". Och precis då fick jag syn på Alpha som satt en bit framför mig! Sammanträffande liksom ^^ Så då fångade jag in henne, och gick med henne till bilen. Och typ hela min släkt var där xD
Sen gick jag in i en djuraffär och massa jag kände stog utanför. Och precis när man kom in i djuraffären så satt det en holländare fuchs (xD) till höger, i skyltfönstret! haha! Och det var Martinas holländare, och hon stod typ där någonstans. Och sen hittade jag Niike under en bänk, men inte Fia :(

Annars har jag nog inte drömt om någon, iaf inte vad jag kommer ihåg :)

BlackTear
0

#14: Haha, x)

MarHai
0

Haha! Holländarfuch XD

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Kristall
0

Verkar som om vissa här har spenderat lite väl mycket tid framför datorn och KiF ^^ (A)
Själv har jag inte drömt något om KiF vad jag kan minnas.. :)

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

sputtnick_plexus
0

Jag tror inte det, inte vad jag kommer på nu iafa :)

Eazyy
0

Tror inte det ;)

Clariiz
0

#14; xD HAHAHA
En Holländar fuchs skulle jag allt vilja se x)

#16; Kan du fixa en sån Martina? (A)

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com