Färg ? blå eller ?

Blå.

Han är blå.
Såhär såg min järnblåa hona (bj) ut som unge, 8 veckor gammal.
Så kan du ju jämföra och se att han är blå. =)
Mer "stickelhårig", eller hur man ska förklara. =)
Och såhär som vuxen.
Är lite kolabrun i nacken.

ok :P , kan inte så mycket om färger precis :P
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
Han är blå (:
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Ska du köpa honom eller? För exakt samma kanin har jag hört av mig om också.. Och jag ska också ev. köpa honom. Vill bara träffa honom först..

#12 japps , ska antagligen hämta han på lör. Jaha ? oj :/ men är det från samma ? han bor i landskrona nu.
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
#13 Ja, det är exakt samma kanin. Kände igen honom direkt! Jag blev förtjust i killen direkt jag såg honom =) Och min pojkvän har gått med på att kolla på honom och allt.. Så lite besviken blir man ju =( För att jag vet att han hade fått följa med mig hem om jag hade åkt och tittat på honom.. Han är ju så otroligt söt!=) Blev helt förälskad i det där söta ansiktet :D Han verkar ju dessutom vara en helt underbar kanin. Så det känns lite tråkigt.. Är inte ens långt från min kille till Landskrona.

#14, du har ju inte hört av dig till mig på länge :/
och sen sade du att det inte var säkert, och du skulle bara titta.
Men paaatypalm vill absolut ha honom och ska hoppträna osv med honom, så hon får köpa honom eftersom du sa att du bara skulle titta och inget var säkert. men antagligen har jag fler kaninungar sen om det skulle vara något /mia
#15 Jag har jobbat natt.. Och eftersom att det är hemtjänst så har jag ingen möjlighet att sitta framför datorn. Man måste ju tjäna pengar ;) Jag måste ju överleva :P När jag jobbar natt sover jag tyvärr hela dagarna. Jag brukar passa på att ta lite nattskift när jag får, då jag tjänar allra bäst då.
Jag får väl ändå bli besviken? Har jag väl all rätt till..

#16, jag sa inte att du inte får bli besviken?
det är klart du får bli det. menade bara att du inte hade sagt att det var säkert, men hon är säker så :)
#17 Jo, jag vet. Men sen ändrade jag mig :P Och då fick jag nattjobb =/ Så hann tyvärr inte säga ngt. På det sättet är det bättre att jobba på boenden, för då kan man sitta vid datorn lite också =) Men tyvärr hinner man inte det när man jobbar på "Larmet".. Fullt upp från kväll till morgon där =/ Men det är ingen fara, då jag kan leta vidare. Finns ju fullt med kaninbebisar. Känns det som iaf :P Ngn borde ju passa mig =)

Jobbigt med nattjobb! men bra så du får pengar och kan hälsa på din pojkvän :)