Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 564 ggr
Mojwf
0

OT- Förlåt

Jag ville värkligensäga förlåt som skrvit om min självmords tankar m.m här på Kanin iFokus. Jag tänkte mig inte för och ja.. Jag tog droger. Jag mår allafall mkt bättre nu och jag börjar nog se ljuset där framme, Livet. Jag bor nu i Brooklyn och trivs rättså bra. Jag mår fortfarande piss men dt går framåt. Aldeles efter min bror dog så tog min pojkvän även en trogen kompis åt Sebastian(bror) livet av sig. Vilket gjorde allt mkt svårare. Min föräldrar skiljde sig några v. senare och nu bor jag,mamma,Sebastians tjej&barn i en lägenhet här i Brooklyn. Jag har även fått en liten blandis valp som fått namnet Kelly, En lite busvalp :D Jag har änu inte visat mej ute speciellt mkt, men jag har fått vänner, Mand,Jessie, Pete och Sabina. Jag har svårt med dealekten på vissa här. men jag lär mig. Pappa bor hos sina släktingar och börjar oxå komma på fötterna. Jag saknar honom mkt, men jag skulle inte vilja åka hem till alla minen, Jag stannar nog hälst här och få smälta dt värsta. Jag ville bara få skriva av mig lite och Tacka er underbara KFARE <3

Men FÖRLÅT att jag påvärkat ungatjejer,  Förlåt,

WingsofDestiny
0

Flyttade du till New York på så kort tid ifrån Sverige? Det gick fort, normalt brukar det ta 8 månader med allt pappersarbete, alla språktest som måste göras, pass som ska skaffas och register som USAs regering måste gå igenom. Alla jag känner som flyttat dit har alltid fått vänta i minst 1 år. =S

BlackTear
0

Tänkte också på det.

WingsofDestiny
0

#2 Precis, USAs regering är skitnoga med pappersarbete och för att komma in i landet måste man ha jobb där, bra utbildning, kunna engelskan flytande, inte ha brottsregister, man måste göra språktest och medborgar test som man får betala själv och resan dit kostar 17 000 kr/person via flyg, osv… =) Vet ju hur det är eftersom vi själva kollat hur det skulle vara att flytta till Las Vegas =)…

[Niike]
0

Beklagar det som har hänt:( Härligt att du börjar "ta dig tillbaka" iaf :) Mysigt med hund!

BlackTear
0

#3: Yeah, pluggade om det förut.

Men iaf, kul att du mår bätter nurå.

emmsaaan
0

Så bra att du mår bättre. Måste ha varit sjukt jobbigt. Kan inte ens föreställa mig vad du har gått igenom.

Önskar dig all lycka i framtiden - med hunden också såklart :)

Mojwf
0

Min mamma har bott där mkt längre än jag, Hon behövde inte vänta spc länge, 9månader tror jag,. Hon fick jobb där,Så hon flyttade dit, innan Sebastian dog, Mamma och pappa hade bestäm sig redan innan att skilja sig (vilket jag inte viste) Så mamma var hemma i Sverige den vecka dt hände. Så när Sebastiam dog stannade hon i Sverige, Igentligen skulle jag stanna i Sverige med pappa. Men jag följde med,  Jag vet inget mer, och jag orkar inte hålla på svara på massa såna frågor. Ni kanske inte vet hur svårt det har varit att mista min bror, Men jag kan säga, dt har varir ett rent helvete. Så snälla, Jag ville bara be om ursäkt. inte svara på frågor om flytten. Den var riktigt jobbig,så vill gärna bara se framåt nu.

Wiizy
0

Tycker det är jätte bra att du kommit på fötter. Det är huvudsaken! :)     Ha ett bra liv nu tösen. <3 :)

Ehly
0

#7 Tur att allt börjar bli bättre nu men är det inte lite jobbigt att vara uppe mitt i natten och skriva meddelanden? Eftersom du nu bor i New York ligger du ju cirka 6 timmar efter oss. Kul att du flyttade till Brooklyn, en av USAs bäst reserverade kultur "delstäder" som än inte blivit en egen stat, det är skit fint där. Vart i Brooklyn bor du? Har kompisar där ;).

Mojwf
0

Haha, Nej dt är inte speciellt svår, jag har ju lixom inte hunnit vänt på dygnen än ;) Sover änd åinte speciellt mkt (har svårt att sova efter olyckan)

Men som sakt ville bara säga förlåt och jag har nog bestäm mig för att inte vara medläm här längre. Jag kmr nog inte vara så aktiv så.. Hej då !

Moonstrike
0

Kul att det går bättre nu iaf! :)