Medelsvår
Hej! :)
Kom just hem från kaninhoppningen i Umeå. det gick väldrig bra tycker jag, Emilo och jag kom tvåa och trea alltså fick vi två pinnar, han hade redan en sen förr men nu är han alltså medelsvår klassad! :):):)
men i krok lätt får vi fortfarande tävla,
Det gick ganska så bra för Cecilia också,
vi träffade fyra Kifare där, Malin Rot, stumpen (Malin), Sagaoalfred och så Lisa som jag inte kommer i håg namnet (på kif). :):):)
+ nu har jag sett lilo i värkligheten :}

Vad kul att det gick bra för er! Hur många var det som tävlade i din klass? :)
Och ingen sa att det var hoppning i Umeå, jag som bor här =(. Hur tusan håller man koll på sådant, via SKAFs hemsida lr?
#4 det är där jag kommer bli medlem snart men brukar dem lägga upp tävlingarna på hemsidan dvs när och var dem är och så?

#5: Vad roligt att du ska bli medlem! Vi har ju inte hållit igång så länge ännu, men vi är på väg, kommer fler & fler medlemmar. Tävlingarna hålls oftast i Umeå & Skellefteå eller runt där ikring. Jo, datum och så läggs upp på hemsidan. Vi kommer att ha nybörjarträff också, både i Umeå & Skeå.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
#6 Låter super, kanske jag kan börja tävla med mina och framför allt ställa ut Daisy igen =). Hon har ju fått sina 94,5 poäng två gånger men jag vill att hon ska få lite bättre resultat, just nu går det dock inte att ställa ut henne eftersom hon fäller.
Lite OT men någon som vet när en Belgisk Hare har fällt klart? Hon har fortfarande sin stora mörka fläck på ryggen.
#7: Super kul att du ska börja i samma klubb som oss! :)
Vars bor du? inärheten av Umeå? =)
#8 jag bor i Umeå 7 km ifrån centrum =)
#9: Okej, då borde det inte bli något större problem att ta sig till Umeå tävlingarna :)
#10 beror på vart dem hålls men jag antar att dem hålls i Skycom arenan eller har jag fel? Vi har nämligen ingen bil.
#11: jag har ingen aning om vad du snackar om nu, hehehe :)
I dag höll vi till i yttertavle,, är det nära?
#12 Skycom ligger i närheten av travbanan inte för att det hjälpte =D. Yttertavle är inte nära, det ligger 2,5 mil härifrån =D.
Vad kul att det gick så bra! :)

Grattis! (: Kul att han är medelsvår klassad nu (:
Är så glad att min lillskit tog sig genom banan också! Även om han helst ville dyka igenom dom längre hindrerna. haha. Måste bygga ngt sånt hinder så han lär sig hoppa sånna också.
#14 2,5 mil? inte nära? haru tänkt ha tävling precis utanför dörren för att de ska vara nära lr?^^
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
#15 har fortfarande ingen bil som jag skrev tidigare därav inte nära.
Det var roligt att träffa er :)
Roligt att det gick så bra för Emilo också ^^
#15 Tryggur var skitsöt ju :)
Hahaha.. vad menar du med Stumpen? Malin (lill_jarven) kallas ju för Brallan ;D
Dessutom fick nu ju även träffa Hubert å Stitch också ;)