Kanin iFokus

Kanin

Etikettbilder
Läst 4338 ggr
aliciia
0

bilder kaninhus etc.

Visa gärna bilder på era kaninhus / stall  etc. :)

skulle va skojj och se :D

[Niike]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är mitt lilla stall under renovering :P
Papps & jag håller på med tre boxar över dom gamla.

aliciia
0

visa burar åxå om ni inte har "kaninhus etc :)

Jennie104
0

Jappos bur (:

[Stampelina]
0

Jennie, vilken fin bur Jappo har! Är den ny?

Har bara sett den andra buren, den som är en sån där köpebur eller vad man nu ska säga… =)

Jetaime
0

Min bur! Äntligen klar och på plats, kaninen flyttade in i går :)

teddykaniner
0

#5;fin bur!! Hur stora är facken som en kanin "sitter" i(visste inte hur jag skulle säga)Finns det "hus" därinne också?

*Vädigt nyfiken på den fina buren!*

Med vänlig hälsning,
Jenny

[Stampelina]
0

Ja, jag med! Älskar den, berätta mer!

Jojsan
0

#1 jaha, ni ska bygga fler burar :o Fint! men blir det inte lite svårt att komma åt de kaninerna där uppe? eller det kanske inte är så högt?

Lippo
0

#5: Wow vilken snygg! Har du köpt den eller byggt själv? :)

[Niike]
0

#8 Nejdå, det går. Annars får jag ta en stege (;

[Stampelina]
0

#5 - Har Du någon ritning på den?

Visade min man bilden och han sa att han också gillade den och att han kan tänka sig att bygga en sån till oss i sommar! Yippie!! Den är så fin!

Jojsan
0

#10 jaha, såg bara så högt ut :P

[Niike]
0

#12 Jo det är väl ganska högt (burarna under är ca 110 cm.) Dessutom är jag kort xD Men det funkar :)

Jojsan
0

#13 ok ^^

Jetaime
0

#6#7#9#11 Facken är ca. 0.56kvadratmeter (lite mer tror jag! :) och kaninerna har just nu små hus i buren, men ska ska sätta upp sitthyllor till dom snart också :) Vi hann inte det igår och jag vet inte riktigt var jag vill ha dom hur det ska se ut, hehe. Sen kommer vissa få ha hus också, och självklart honor som ska ha ungar :)

Ja hade nån ritning som jag gav till pappa men jag vet inte rikitgt var den är..vi kanske slängde den..

och ja den är byggd själv, pappa har byggt den och sen har jag målat :P

[Stampelina]
0

Vad duktiga Ni har varit!

Synd att ritningen inte finns kvar, men bilden blir en stor inspiration till nästa burbygge.

Lippo
0

#15: Din pappa är väldigt duktig! :) Når man upp till det högsta facket eller måste man stå på en pall eller liknande?

Jetaime
0

#16#17 tack (a) Ja, ritningen såg i princip ut som buren gör.. den va inte så jätte avancerad bara en lite skiss på ett papper :P

Den är ca 2 m hög så jag når upp till översta om jag bara ska ge mat, klapp eller ska ta ut kaninen (vid förutsättning att det inte är en Rädd kanin ;), men ska jag städa så får jag ha nått att stå på :P

aliciia
0

putt :)

johanna_loveAnimals93
0

Fina! :)

Kristall
0

#5 - vad snygg bur! :) Jättefin!

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

Naaathaaa
0

Vi håller på me nya just nu så bilder kommer om ett tag ;)