Om din kanin var..
.. av det andra könet. Vad skulle den heta då?
Har du flera kaniner (för många för att skriva alla) kan du ju skriva något/några namn :)

Mimmi tror jag .. :)
Niike hette Nellie först, innan det visade sig att han var en hane. Så det är väl det då (:
Fia har jag ingen aning om.. Men hon ser ut som en Lucifer xD
Alpha skulle nog heta Alf. haha! Fantasifullt - jag vet. Men hon ser ut som en Alf!

Haha, eftersom alla mina kaniner har "varit" en hona (vääldigt skum mening men ja..) en gång så har det redan haft flicknamn :)
Lippo: Lippolina, men skulle fortf. kallas Lippo.
Molle: Molly
Viggo: Hilly
Pelle - Afrodite eller Freja.
Alma - Ture
Järnsaxa - Bamse. =)
Fia - Hero.
Melody - Frans. =P

Engla skulle heta Engelbrekt. Helt klart.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

buzter skulle vart en törnrosa som hona

Jag vet bara vad Buddha skulle heta om han var en tjej. Från början hette han Magnum och om han var en tjej skulle han fått syrrans namn Stracciatella.

Snobben : Snowflake , : ) kanske : P vet nt
Skalkvinna såklart (A) hehehe
Medarbetare på Hundar.ifokus
Flora tror jag!
Stitch skulle nog fått heta stich ändå eftersom det är ett killnamn, men jag fick inte välja nåt annat för min andra kanin var tvungen att heta stitch enligt min syster efersom jag redan hade en Lilo :P Lilo skulle kanske hetat gudrun eller nåt om hon var en kille, vet inte så noga :P
Althalus -> Ce'nedra eller Dweia
Anki -> Althalus (älskar verkligen det namnet)
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
Plexus skulle heta Vanilj.
Dom andra vet jag inte ;P
Pontus skulle nog heta Nova eller Elyhnn:) han skulle ha hetat elyhnn ( ella ) men jag köpte en kille, så blev dt pontus :D
Leo eller Gunnar.

Engla: Engelbrekt, HAHA!
Essy: Edmund, HAHA!
Jimsan: Jimsan
:)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Diva - Duddly
Daisy - Dakar
Måsis - Måssan
Berit skulle heta typ Bertil antar jag ^^ Hugo är svårare. Nåt fjantigt säkert xD
#11, haha Sååå snyggt (;

Jappo- Liam
#13 Gudrun är ju ett tjejnamn? xD
#14 Althalus är verkligen superfint!
#23 Ja visst är det, tack! Althalus är så mycket bättre än Tom som mitt lilla monster hette från början.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
Ha ha! Dem heter ju Stampe och Stampelina, så var dem av det andra könet så antar jag att de bara skulle få byta!

Jadu.. någon skulle heta Rudolf iallafall.

och btw Svante
.
Vet inte vad de skulle hetat.. Någon hade kanske hetat Kiito (channie eller cassie i sånafall).
Lollipop - Lollipop
Ping Pong - Propellermannen
Rutan - Rulf
Molle - Märta
Azka - Adolf
haha :P Jag har ingen aning om vad de skulle heta :P Med Molle, Rutan å Azka skulle jag ändå inte fått bestämma själv. Ping å Loll vettefan..
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

bulisen - Lukas

Nisse - Nessie ^^

Ingen aning :/

ingen aning :/
Disa - Dis Krim - Krima
Nä jag vet inte xD
Starlight = Suggerbabe
Sissi = Elvis

Hmm, Molle tror jag ^^)
#36: Vad gulligt :)
Sessan skulle heta…… prins xD Nej jag vet inte, har inte tänkt på det! Panda fick väll fortsätta heta Panda för det är väll tjejnamn också (?)