Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 1509 ggr
Issis
0

OT - Sommarlov

Åh gud vad jag längtar tills sommarlovet! Någon mer än jag som gör det?

Vad ska ni göra på sommarlovet?

Det kanske är lite tidigt men men…

Issis
0

En kompis till mig och syrran ska komma till oss nån vecka, jag ska till Italien i Garda och på ridläger.

I Italien så ska vi lyssna på opera ena kvällen. B u l l s h i t .

På ridlägret ska jag… rida? :P

När den bästa människan i världen kommer ska vi bara slappa.

skanorskaniner
0

I sommar ska jag åka till Grekland i 1 vecka. Sen ska jag väll bara ligga på stranden här nere i Skanör resten av lovet (om det nu blir bra väder)
Sen ska jag kanske jobba på fotbolls skolan här i skanör under sommarlovet.

Little
0

#1 Vad kul att åka till Italien! hur länge ska ni vara där? :

Jag längtar till sommarn så jag dör ut snart!
Jag är så skoltrött, så skoltrött, så skoltrött så det är inte sant.
Men har tyvär inga planerade planer inför sommarlovet, men i september åker jag till Kreta :)
Hoppas väl på att det ska bli en riktig sommar då det inte belv en så lyckad förra året. Badade inte så mkt då iaf. :/
Men hoppas på sol och riktig högsommarvärme! :D
Kanske hakar på nått läger, känner för att träffa nya kompisar. :)

Quendy
0

Jag ska till Bulgarien och så ska jag campa hela sommaren med mamma och pappa och husvagnen :P

Kristall
0

Förhoppningsvis ska jag rida mycket. :D
Simma, vara med djuren, slappa, cykla en del och vara med kompisar.. shoppa o så. Ev. åka till Österbotten o träffa släkt osådär.. men vi har inte planerat så mycket.
Vi får sommarlov sista maj tror jag det var :D *längtaaaar!* Bara lite mer än en månad kvar iaf :)

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

Issis
0

#3 Ja det ska bli jättekul :) Vi ska va där i 6 dagar, BARA slappa. :D

aliciia
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ska ev. ha jasmin :D <3  ( bilden :D )
åså ska ja va viktor åxå :D ( en shettis .. )

och    STOCKHOLM     ska kanske träffa clara å mickis :D <33
åså ska jag spraya håret blått m mickis isf XP

å gbg träff :D

åså ska ja nog träffa sara å kanske jennie104

WingsofDestiny
0

ja tack, min praktik börjar på måndag. Vill inte =(

WingsofDestiny
0

#7 va det Jasmin du skulle ha för att Victor blivit lite liten för dig lr har jag mixat ihop allt nu? =D

Eazyy
0

Jag har inget mer bestämt än förutom att jag ska till Italien, Rom! :D

aliciia
0

#9, nae eller ja ska hyra jasmine , men ja ska fortfarande ha viktor :D<3

WingsofDestiny
0

#11 ok, jag nöjer mig med Gorry =D

Nilam
0

Jobba! Är i stort behov av pengar eftersom jag bor med min pojkvän och jag studerar fortfarande. Så vi lever på hans lön^^, Självklart hjälper mina föräldrar mig så gott det går, men de har en ganska tajt ekonomi själva:P

WingsofDestiny
0

#13 som här då, jag kommer inte jobba i sommar utan lever på killens ekonomi. Mina föräldrar hjälper mig inte men å andra sidan så har vi en stabil ekonomi =).

Romana_12
0

Ja ska tävla mycke med Tindra och så ska jag slappa hemma :D

senna
0

om mina föräldrar (+ 2 småbröder) åker utomlands kommer jag och syrran vara hemma själva 1 månad. vad gör jag då? haha.. ;)

SoffanIsSmiling
0

ska en månad till grekland o ska dit om en vecka också i en vecka o sen på hösten 1-2veckor…så ha det hållit på i tre år gissa om man blir trött på grekland!

emms
0

1 vecka i tyskland (blää 2 ggr detta året med -.-) sen en vecka till Bua (ungefär vid göteborg) och sen typ slappa och förhoppningsvis på kif träff :D <3. sen har jag inget mer inbokat än ^^

Emma

PaaatyPalm
0

em, jag ska ev på hundungdoms lägret & sen så ska jag upp till kalmar/stockholm i 1 vecka.

Asså jag längtar mer till sommar & sol än sommarlov faktist ^^ xD

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

Jennie104
0

7# Kanske? :O Vi ska ju träffas x)

Jag ska typ träffa Alicia och Sara och så ska jag på kif träff (?) också Läger

Så ska vi göra nått med pappa ;)

[Niike]
0

Ja sommarlovet kunde allt skynda sig lite^^

Jag ska mysa med kanixerna såklart!<3
Ev. sommarjobba, beror på om jag hittar något..
Sola, bada & lite sånt.
Ska nog åka till Danmark en vecka också, & hälsa på farmor&farfar som är där då :)

emmsaaan
0

Ska ev. till Öland och västkusten.
Hoppas att det blir många KIF-träffar med Jessica & Clara :)
Bo hos mormor en massa. Vara ute i skogen med kaninerna där och ta hand om en 36-årig shettistant med en kompis som tar hand om hennes son, 25/27 år.
Deppa massor för att jag ska börja på en ny skola.
Ska bara ligga och slappa på gräsmattan med en kanin i famnen ;)

HOPPAS få köpa en till teddyvädur eller en Rutanbebis :) Tror inte att jag kmr få, men ändå…

Naaathaaa
0

Jag ska tävla me hästarna o kanienrna. Ägna hela somamren åt de faktiskt, åker kanske upp till Göteborg o är där ngn dag/ vecka.

Och givetvis vara me Casse, vi kommer nog flytta ihop elr ngt ;)

Hatasallad
0

Eh, jobba typ? ^^

Mitt "sommarlov" börjar den 19:e Maj Hemlis

J-Parnebo
0

Längtar jätte mkt till sommarlovet :D

Jag ska åka till italien i tre veckor , sen bada,slappa,vara med kompisar, rida och kanske åka på träningsläger med min häst :)

Jetaime
0

Jag ska vara henne och ta hand om mina små niner <3 Kommer ha några kullar i sommar som jag kan springa och pyssla med<3
Sen ska jag jobba på hund och katthotell också..

Längtar sjukt mycket till sommaren!!

Frihetens
0

Jag ska vara i Grekland praktiskt taget hela sommarlovet om allt går som det ska. Min mammas kusin har hus där som ska renoveras i sommar och då följer jag med dit. Kommer dock bli svårt att vara utan kaninerna så länge, men de är i goda händer :)

Jetaime
0

#27 hade aldrig klarat mig utan kaninerna såå länge (a)
Vi åker aldrig någon stans så det är alltid jag som passar andras kaniner, mina kaniner har aldrig blivit passade av någon annan..inte ens någon i min familj har behövt passa dom någon gång :O (a)

Lippo
0

I början av Juli tror jag det var ska vi först bo på ett vandrarhem en vecka och sedan på en camping en vecka. Ska försöka åka på många hopptävlingar och tävla Lippo, Tiff och kanske Viggo men jag får se. Sen hoppas jag att jag kan träffa Anna och Romana mycket :D

Emma-
0

Bara vara hemma, vara massa med kaninerna. Har ju fått mitt lilla lejon då också. Sen ska jag ev. på TH konserten, dom har ju inte bestämt nya datumet än…

Majsbecka
0

Längtar grymt yill sommarn. ska rida och ta hand om kaninerna! :D:D

Sosso
0

oooohjaa :D Sommarlov 2008 <3 Fy vad skönt!
Har ingen aning om vad som ska göras då, förutom att jag å syrran troligen åker till åre.

Katter3
0

Längtar till sommaren så mycket att jag dööör…

I sommar ska min familj och en kompis familj åka till Bornholm några dagar. :D
Mamma och jag ska till Falsterbo Horse Show någon dag också.
Mysa massor med djuren och ha det skönt.
Fota mycket.
Och det finns en minimal chans att jag får hyra en häst, hoppas!

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

PaaatyPalm
0

#33 jag tror jag också ska till falsterbo horse show ^^ , eller vi ska visa upp djur och sånt :P, för ssv , så vi ska visa upp råttor, kaniner, marsvin, hamstrer, möss, gerbiler & mina snäckor & tusenfotingar ^^

20 årig djurgalen moder* 

Mickis1994
0

Guud vad jag längtar, ska knske träffa aliciia ^^,
Vi kommer va skitsnygga XD <333

om man har tåkigt och vill göra något men en knasigtjej, som typ jag. på sommarlovet så är det bara att ringa X)

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

BlackTear
0

Må bra.

Kristall
0

Så kanske jag ska sommarjobba också.. Kanske… isf typ plocka jordgubbar och ärter i juni-juli ^^ Men det är ju alltid något.. får se.. behöver verkligen pengar så :) *Hoppas, hoppas!* :D

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

johanna_loveAnimals93
0

Jag ska njuta av att vara ledig från skolan, sola, bada, ta det lugnt, umgås med kompisar, åka till Hönö m.m. :D Längtar!

PaaatyPalm
0

jag ska ev jobba hos en hund uppfödare som har uppfödning med amstaffs & pudlar :)

20 årig djurgalen moder* 

ciss
0

Vara massor med kaninerna! Kommer tävla Engla då också, hon gillar inte inomhustävlingar så vi passar på i sommar. Och så får jag hem en teddyvädur från Frihetens också, och ev. blir det även en till lurvig skrutt hit hem, men det får vi se hur det blir. Ska även bygga om hos kaninerna & bygga en dygnet runt-hage.

Ska förmodligen till Grekland igen också, var aldrig där förra sommaren så det blir skönt. Då ska jag bada, simma, shoppa & jobba stenhårt på min bränna.

Annars ska jag försöka njuta riktigt mycket av sommaren, umgås med kompisar, åka runt & träffa avlägsna kompisar, shoppa & träna i massor. Härligt :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Moonstrike
0

Träffa massa kompisar, vara med kaninerna, åka på ridläger, åka till USA (har kusiner där..) och va ut på landet :D (*längta*)

sputtnick_plexus
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jaa jag längtar jättemycket till sommarlovet!

Jag ska ha sommarhäst, så ska rida nästan varje dag. Ska vara massor med kaninerna såklart :)

Sotis
0

I sommar ska jag och min mammas släkt spela in en film ;D En av mina kompisar ska hyra en häst och a den hoss oss :) Så ska rida väldigt mycket i sommar =) Sen så ska jag och min familj till Gotland med våra släktingar! =)

[Stampelina]
0

Vi har hyrt ett hus på en ö ute i skärgården strax utanför Trosa, där ska vi bo i 1 vecka. ska bli jätteskönt att bara få vara tillsamans med barnen och hunden. Kaninerna ska mamma få äran att pyssla om. Vi ska verkligen passa på att njuta av lugnet, bara fiska, spela spel, grilla, läsa böcker, sola, bada och basta. Sitta uppe sent och bara prata och ta igen oss lite! 

Vi bor ju visserligen redan i en liten hamnstad, men vår skärgård är något alldeles extra! Total avkoppling och underbar natur!

Längtar!

[chriistina]
0

Jag har inget planerat i princip…
Falsterbo Horseshow minst tre dagar blir det iaf. Ska försöka ta körkortet (a) Och massa långa dagar hos Holly :D Sen ska jag ev bo hoss Hollys ägare en månad och passa henne hästar medans hon ä utomlands, men får se… Vet inte om jag klarar mig utan kaninerna… Sen ska man väl söka jobb också "/

Clariiz
0

Ligga i gräset med Rutan å hennes bebbar hela dagarna.

Sedan åka och bada med kompisarna 4ggr/dag. Och typ bara sommra <3

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Jojsan
0

Längtar till sommarlovet, japp!

Fast det enda negativa är att jag inte kommer vara hemma hela dagarna, kommer sommarjobba -.- Men jag får i alla fall pengar så..
Jag ska inte jobba hela sommarlovet så resten av lovet ska jag nog bada i poolen, vara på stranden, vara med kaninerna, kanske hopptävla.. m.m. Har ingen resa planerad och vill inte heller lämna mina kaniner så ;)

Lippo
0

#47: Var ska du sommarjobba någonstans? :)

Jojsan
0

#48 det blir troligtvis något som kommunen fixar.. Alltså något som klippa gräs, rensa ogräs, måla osv vid skolor och sånt i närheten av där jag bor.. Jobbigt ..

jees94
0

Ha sommar häst från maj - september..
Sen blir det massa Kaninhoppning, sol och bad :D
Vara massa med Nisse och ev. en myran bebis :D<3
Hoppas att kunna träffa Linnea ( Llinnea- ) , Emmy ( emmsaaan ) och Clara ( Clariiz ) mera :D