OT: Ullared
Någon som varit där? :)
Jag ska dit med en kompis och min familj nu på onsdag :)
För er som inte vet vad Ullared är så ligger det i Halland och är en jätte stor affär som det finns allt möjligt i och så är det jätte billigt där med!
Själva affären (eller snarare köpcentret eller vad man kan kalla det xP) heter Gekås men alla kallar det för Ullared för att staden heter det :)
Heter Gekås och utan affären hade Ullared förmodligen inte existerat idag
Säger väl en hel del om hur avsides och öde hela bygget ligger.
Trevlig affär när det inte är smockat med folk. Brukar alltid hitta något som är prisvärt att införskaffa.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
Haha jao :P
En gång fick vi stå i kön i 1 ½ timme >.<

Åh min största dröm är att åka till Ullared :D *fniss* Nejmen jag har tjatat på mamma att jag skulle vilja åka dit men hon tycker att man kan göra roligare saker x)
#3: Haha xD
Vi bor i skåne så det blir ungefär 1 ½ - 2 timmars lång bilresa 
jag ska dit på lovet ^^ min halvbröder bor i varberg prsic i närheten där ^^
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
bor i halland så jag har varit där massa gånger. Finns allt möjligt att köpa och allt är jättebilligt! =)
#5: Vad kul! :D
#6: Ja det är skitbilligt! Jag köpte bla. en handväska som ser jätte dyr ut för 70 kr!! en gång.

va där för ngr veckor sen :)
#8: Okej,köpte du något kul? ;D

#9, mjaa, lite vanliga kläder som tröjor o en klänning, o sen ridkläder o lite små saker, sminkborstar o sånt plock (;

Jag tror inte att jag har varit där kanske när jag var liten men ytterst otroligt. ;)
#10: hehe okej :P

Ha så kul! :)
Vill gärna åka dit.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
har aldrig varit där.. :P

Ha så kul:)
Jag brukar åka dit 1-2 gånger om året :) Tar ca 7 timmar med bil dit och 7 timmar hem, men det är det värt!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#16: Oj det var inte så liten stund hehe :P
Vi brukar också åka dit 2 gånger om året :)
jag var där i fredags, vi hade studiedag så jag var ledig, och då tänkte vi att då är där nog inte många männiksor där.. men!! där var hur mycket som helst!!!! jag blev trött bara av att titta på hur tanterna drog åt sig kläder! ^^ hahah..
dock köppte jag, tre par jeans! vilket jag aldrig har gjort förr. 129+169+149 kr, vet inte vad det blir, men det var asabilligt! men dom flesta jeansen ser lite hm,, skumma ut. men inte dom jag köppte ! =)
sen köppte jag tre par tröjor! =) puder för 40 kr!! sopm är skiit bra! och massa annat smink som är hur dyrt som helst i vanliga affärer! =)
det tog ca 2½ timme att köra dit!! :S trött dom fan efteråt ska jag säga! jag har varit där två ggånger innan! =)
Medarbetare på Hundar.ifokus
Ha det så kul :)
- Mvh Emma
#18: Ja det är skitbilligt! Jag köpte en gång en tröja för 20 kr som var snygg! :D
Brukar inte köpa byxor eftersom jag inte brukar behöva fast måste köpa många nya byxor nu när vi ska åka dit xD
Lika bra att passa på att köpa billiga jeans ^.^
Köpte ett jätte bra manikyr-sätt med 4 olika nagellacks grejer + bomull (manikyr=få sina naglar att se ut som lösnaglar typ xD) och en massa annat brukar jag köpa! Det finns nästan allt man kan tänka sig att behöva/vela ha :)
#13:,#15: och #19: Tack :D

Vad kuuul, vad sugen jag blir nu ^^
www.frihetenskaniner.se
#22: Det kan jag förstå så som vi pratar på haha xP (Det rimmade tom. xD)
Jeans där är ju sjukt billiga!
Ärligt så tycker jag de flesta är rätt fula men letar man så hittar man alltid något eller några par som är jättesnygga (köpt mina snyggaste jeans jag äger där) och de kostar typ ingenting!!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Aldrig vart där .. (A)
www.frihetenskaniner.se
#24: Jo jag har också sett en del sjukt fula jeans där xD
Men som sagt finns det ju många jätte snygga med :P
*Putt*
Har aldrig vart där ;) Skulle gärna fara ditt ^^

Finns supermånha jeans där men ingen idé o testa, har för lustig storlek sen är jag väl för kräsen också ..
Men köpte också billigt smink där ;D funkar helt perfekt :)
Då vart det dags att åka tid imorgon igen :D
#30 Haha!
Jag har varit där 1 gång med en kompis. Köpte typ en ful t-shirt i klädväg xD Och sen säkert något mer som jag inte kommer ihåg. Ett tuggummipaket kommer jag ihåg förresten!:)
När vi kom dit hade dom inte öppnat än, och det var inte så jättelång kö, kanske 10 pers.. Så min kompis och jag sprang iväg till toan medans hennes föräldrar ställde sig i kön. När vi kom tillbaka var kön milslång, och då var det såhääääääääääääär gött att kunna ställa sig typ längst fram!:D
Jag har aldrig varit där. Inte äns när jag bodde i söder, skammligt. Önskar det fanns billiga affärer här uppe också men nää. Alla ni här på KiF som bor i norra delen av Sverige kanske håller med när jag säger att allt, absolut allt, är svindyrt här >.<
Jag vill tillbaka till söder, snåla norrlänningarna vill inte ha nya affärer här 
Åker dit 3-4 ggr om året, det tar ca 3h, men nu när mina bortskämda skötpållar är sålda så har jag ingen att köpa åt, brukar lägga minst 500kr/pålle när jag är på Gekås.. Köper inte spec. mkt kläder, hittar jag nått så köper jag men letar inte..
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

#32: Haha, man flyttar rik till Norrland och flyttar tillbaka fattig. ;)
www.frihetenskaniner.se
#34 typ ja =D

Jag vill till Ullared, har aldrig varit där (A)
www.frihetenskaniner.se
Jag har varigt där en hel del gånger. Har åkt dit 1-2 gånger varje år sen jag var kanske 4 eller ngt. Så det blir en hel del ^^
Men det viktigaste är ju att spara på sig pengar så man kan stor shoppa, även om det e billigt så vill man ju kunna handla allt man hittar.
Min kompis fick följa med upp förra året och jag sa till henne flera gånger att ta med ordentligt med pengar men hon envisades med att inte göra det. Och ja, hon fatta ju sen va jag mena och var nog lite besviken att hon inte lysnat på mig (a)

jag har varigt där 3 ggr, åker dit 3 ggr per år har vi planerat :P , Våra kusiner bor inte så långt därifrån så :P
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
Själv åker man 2 ggr per år ;)

Jag har vart där , fick vänta i kön (ute) i 2 timmar, och sen fick vi stå och vänta på att vi fick komma in i köpcentret skitlänge, men det är jättebra och skitbilligt där! :D
Jag kom hem precis efter en shoppingtur !
Vi har varit där hela dagen….
Hittade lite smått och gott! Fick stå 10 minuter i kön!
“Turn your wounds into wisdom.”
— Oprah Winfrey
Instagram:
https://instagram.com/ninis74
Youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCUBESsjTpsmjV6mtiOckSIg
japp åker 2 / 3ggr om året, bor typ nåra mil från gbg, så det är inte jätte lånt, 1½ - 2timmars bilresa
Jag är där alltid på sommrarna ^^ (har stuga i mellbystrand) och fyfan va man handlar :'D 5000 kr brukar jag lägga ut där o man får 3-4 ggr så mycket än hemma i Lund.
har aldrig varit där, men vill .__. ^^

Har varit där jätte många gånger ;P

Har varit där några gånger, ska dit om några veckor igen. Superkul!

hehehe xD Jag var där idag :P
jag köper alltid lottie pellets där :D
så folk tror nog jag är knäpp när ja typ kommer mä4st 1½ kg påsar XD

Jag har varit där massa gånger x)

Åh gud vad sugen jag blir på att åka dit nu :)
Men jag har kollar på eniro och det tar 5 timmar för mej att åka dit >.<
Pojkvännen och jag var på kaninutställning i Tvååker idag. På vägen hem sedan tyckte han att vi skulle åka en sväng förbi Ge-kås så det gjorde vi. Blev bara en liten shoppingtur eftersom det var så mycket folk.
Värdinna på Fantasy
Har aldrig varit där.
Måste man stå i kö för att komma in..? x)
#53 Om man har otur. Oftas behöver man det inte.
Värdinna på Fantasy
#54 ok, så de släpper bara in en viss mängd personer eller..?
#55 Det är för att undvika allt för stor trängsel i början. De släpper alltså in folk allteftersom de som redan är inne börjar röra sig bort från entrén. Sen kan man ju få stå i kö för att man kommer innan de har öppnat. Själv har jag inte behövt köa de senaste åren.
Värdinna på Fantasy
#56 jaha, ok då fattar jag ^^