Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 979 ggr
Granmor
0

Teddydvärgvädurs hane

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dansk import hane född 050201, gul/svart japantecknad med ett vit/creme färgat bakben. Han har en lättskött silkig päls, dock något mindre päls i ansiktet. Liten till storleken och jätte trevlig att hantera, en riktig nallebjörn.

Far: Gul/svart japanbrokad Mor: Gul/svart japantecknad m wienerteckning (bläs), blåögd. 

Säljes pga att han ger lite dåliga öron, dvs ett upp och ett ner samt helikopter öron, till ett varaktigt hem, antingen till sällskap/kel eller Avel.

Hör av dig på mail; granmorskaningard@hotmail.com eller telefon; 0248-51818, 073-0403228

lomsen
0

åhhhh….

[Niike]
0

Gud så härlig!

teddykaniner
0

PUTT

Med vänlig hälsning,
Jenny

emmsaaan
0

Åh. Är grymt sugen. Han är ju så fin…

Jojsan
0

gud vad fin han såg ut… Om jag ändå kunde.. :( jaja, lycka till att hitta hem åt honom!

Taci
0

Gud så himla fin! Precis alldeles lagom med päls, enligt mig :D Lycka till!

Granmor
0

Tack för fina kommentarer (:

Granmor
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer en till bild..

huldisen
0

vilken härlig färg ! :-)

Romana_12
0

jättesöt°!

Erika91
0

Söt. Men ska du bara sälja honom pga. öronens "fel"?

KvirrZ
0

#11 Hon kanske försöker förbättra sin linje.

- Mvh Emma

Granmor
0

#11 Ja, delvis. Men också för att jag ska satsa på andra färger och, som #12 sa, förbättra min linje. Dock känns de lite tråkigt eftersom han är så mysig..

Erika91
0

Okej. Men du kan inte ha honom som sällskapskanin?*Dum fråga jag vet*

ciss
0

#14: Hon föder ju upp kaniner, även om man har en jättemysig kanin kanske man måste låta den ge plats till en bättre avelskanin ..

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Granmor
0

#14 Självklart skulle jag kunna de, men ska man på något sätt försöka vara seriös så kan man inte spara på alla sötnosar. Dessutom har jag redan två kastrerade hanar avsedda för sällskap åt honorna, därför är jag inte i behov av fler ;)

Trasdockaa
0

Har för mig att det är min snövits mamma Andrea som är mot till även den här grabben, och då kan jag säga att mkt vackrare släkt kan man absolut inte hitta. Otroligt fin hona, som nu tyvärr inte lever längre, men hennes underbara avkommor lever kvar och kan föra vidare hennes gener.

Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)

Granmor
0

#17 De stämmer! Hon var helt underbart vacker :)

Dessutom är varken Janne eller Snövit besläktade med speciellt många kaniner här i sverige.