Happy ;D
Wiiii!
Pratade tidigare idag med min mamma om att jag vill skaffa en belgisk jätte till sommar/höst. Tydligen så föder en kennel som vi har kontakt med upp BJs, så jag ska kaanske få köpa en därifrån ;D Kraven var väl att jag skulle fixa en bur och lämna tillbaka Sera / få sålt på Flame.
Jag är typ… jätteglad ;D Trodde att hon skulle börja tjafsa om att BJs är så stora och allt, men hon verkade mest tycka att dom var charmiga (Sen får jag väl tacka Linnea för att hennes Big "övertalat" min mamma, jag visade bilder på honom på bdb xD)
Btw, Flame ska ev. flytta till Foppa (min kusin) och hans flickvän, vilket jag finner EXTREEMT komiskt. Kan inte tänka mig dom med kanin :P Men iallafall, får se om det blir så :')
Ville bara skriva av mig ^^

Åh, vad roligt! Vad ska du göra med Sera, vill du lämna tillbaka henne eller ska du behålla henne? Hon verkar ju lite mindre snäll ibland om man säger så. ;)
Roligt med Flame, haha, lycka till :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Kul! :D
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Åhhhhe, vad kuligt!:) Bj's är så söta:*:*
BJ´s är bäst! ^^

Bj är finisa <3

#1: Jag ska lämna tillbaka henne, verkar dock inte gå just nu pga lite problem, som jag inte tror är lämpligt att dra upp på ett öppet forum :) Tack!
#2: Yes ;D
#3: Menaru det eller? SKITSÖTA ;'D
#4: Haha, hoppas det ;D
Btw, min kusin är hockyspelare (eller ja, fd. ) och har alltid varit sportig och "killig" av sig. Fett kul att se honom med en liten svart kanin, haha x)

Vad skojj :D

#5 ;DD

#6: Haha, tur att det var en svart korthårig. Tänk typ Engla ..
www.frihetenskaniner.se

#7: Jaa ;D
#9: HAHA, jag kan verkligen se honom framför mig med Engla på armen, lol x)

En viltröd BJ ^^, Det hade varit fint ;D
GUD VAD KUL EMMY!!! :D:D:D
Då ska jag komma och vara gudmor åt den *nöjd*
- Mvh Emma

#12: Haha ;)
www.frihetenskaniner.se
Vad roligt :)

#11: Ja ;D
#12: HAHAH, SJÄLVKLART<3

Då är jag prästen! xD

#16: fer sure ;D
WIHOO, Emmy ska få en jäätteee :D
- Mvh Emma

Dra inte förhastade slutsatser, Emmus x) Jag måste få bort Flame/sera först, och det verkar ju dröja, iaf med Sera .__.
#19: Det ska lyckas ;D;D;D
- Mvh Emma

;'''D
Åh vad kuul :D:D GRATTIS!
Lätt du ska ha en vit rödögd<333 *tvinga tvinga*
(Jag får övertala mamma om Flame (vilket komemr bli typ omöjligt men ändå) om att få köpa honom, så du får en jätte :D *Smart*)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Vad kul! :D