Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 514 ggr
MysanMinGodis
0

Obs! ^^

Igår satte jag upp min kanin på våran studsmatta. har markt att hon inte gillar det så ska inte göra om det :P För hon hoppade nämligen när från studsmattan och jag blev jätte rädd, jag kollade så inget va brytet. Det var det inte som tur var :)

Och idag så skulle jag ta upp henne från buren och mysa lite, då såg jag något som kröp i pälsen. Gissa vad det va då? Jo, det va en fästing :O TÄNK fästingar NU! fästingarna var tidiga iår ^^)

MarHai
0

Japp, har redan plockat ett par stycken. <.<

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

ciss
0

Åh, mysigt! Brukar inte ha problem med fästingar på mina kaniner, men när släktingarnas hundar har varit i stugan brukar dom ha massor att plocka.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

[Niike]
0

Genom åren har jag nog bara plockat en enda fästing - vad jag minns - och den satt i Alphas öra förra året. ^^

MysanMinGodis
0

Den fästingen jag hittade idag var den första hon har haft i hela sitt liv ^^

Gogge
0

här krylar de av fästingar fan :(

Lippo
0

Oj då :/ Lippo brukar få massor av fästingar på sommrarna. Och stora :'(

WingsofDestiny
0

Min kaniner får inga fästingar även om dem är ute i högt gräs. Dem kanske inte smakar gott =D hihi

elinswe
0

Det är nog minst 2 månader sedan jag hörde att folk började få på sina hundar.

MysanMinGodis
0

Men jag tycker det är konstigt för jag har bara arit ute med min kanin på trädgården och där är det inte högt gräs =/

nana_staar
0

oj, kanske ska jag kolla min kanin lite.. Hon brukar få massa fästingar på sommaren :(

[chriistina]
0

Mina får inte så mkt fästingar. Bara på sensommaren får de mega små runt ögonen. Avskyr dessa då de är näst intill omöjliga att ta. Pakk har det värst pga av att mysig päls de kan klättra i "/