till salu.
jag hade eg inte tänkt sälja några av mina kaninungar förutom sofi då, men nu verkar det vara nödvändigt ändå så det är med sorg i hjärtat jag måsta annonsera ut i alla fall två av dem.
det är tre honor som jag har kvar i alla fall.
en svartbrokad, en magagaskarbrokad och en liten svartkrabat med hängande öron, ursöt.
om det är någon som är intresserad så är det bara att höra av sig.
de kom till via tjuvparning precis innan pappan skulle kastreras. pappan är UNDERBAR rakt igenom en riktig liten kelgris.

ha ha vilken urhemsk bild det vart såg jag nu.. har inte tittat på bilderna än utan la bara upp de nyaste *asg*
Kan du inte visa bilder på alla sötisar och skriva vilka som inte är till salu och vilka du ska behålla?
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

det är alla på bilderna, i #0 är det den lilla svarta (midna) och madagaskarbrokade (zelda) plus mamma, i #2 är det den svartbrokade (ashei) som jag helst behåller men om någon kan ge henne ett bra hem så skulle jag kunna tänkas släppa henne.
tror inte jag har några "nya" kort på dem förutom de där.
här är några "gamla" bilder
Zelda

aww <3 skulle vilja ha alla ;D
helt underbara (:
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
#0 varför?
jag har också 2 otingade tror jag!
Sofi mår prima o är mer orädd nu!
Det är jättetrevliga och tama ungar hon säljer, jag vet för jag fick köpa Sofi, (då hette hon Agitha!)

#9 jag brukar ju ta emot misskötta djur och omplacera dem, men min kära make vill att mitt egna djurantal ska sänkas lite om jag ska få fortsätta med det.
även om jag anser att jag inte har för mycket djur (6 kaniner, 5 chinchillor och två hundar, plus att det ser ut som det blir något ökenråtta igen) men ibland får jag in flera djur åt gången då är det rätt fullt i alla skrymslen och vrår.
han lovade att jag skulle få ha 3 kaniner från början och väldigt motvilligt (han är super allergisk mot just kaniner), sen blidde det ju några till av en olyckshändelse.
ok jag fattar! Har just upptäckt ringorm på äldsta marsvinet i flocken så nu ber jag till gud att det ej ska ha smittat sofi!

putt putt :)

åååå älskar Zelda :D:D om det är den brunabita me hängöron?:):P inte så bra på färger.
Ras?
Pris?
Finns var?

blandning med hermelin och dvv.
har ej satt pris utan det blir bara symboliskt, t ex så fick jag kompostgaller av Ninni då hon tog sofi, det är ju hemmet som är viktigt inte priset.
de finns i strax utanför östersund men transport går säkert att ordna.
#16 hjälp, Östersund. Det ligger ca 50 mil ifrån mig =(…

#14 japp det är Zelda :)
de är så härliga, på kvällarna då jag kommer med smaskens och då min mans morfar kommer så kutar de allihop fram och knuffas runt fötterna på en för att sno åt sig mumsmums snabbt som bara den ;)

#17 hörde om transport den sträckan och det verkar vara en kille som brukar åka som kan hjälpa till *blink blink*
#19 ok, Den svarta kaninen Midna det är en tjej eller hur? Den är så söt.

jupp.. det är en tös om jag inte är heeeeeelt ute och cyklar :)

Zelda var för söt!
snuttisarna, lycka till, hoppas nån vill ha dem de är ju underbara!
Putt^^
Med vänlig hälsning,
Jenny

puttar igen :)
puttputt

inte någon?

Blev helt käär i Ashei , men ska tuvärr inte ha någon förns iallfall sommaren :P
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com