OT-Bra musik ?
Vad tycker ni om för låtar/artister ?
Själv "Älskar" jag Pete Doherty med gruppen Babyshambles <3
Avril Lavinge mm.
Med vänlig hälsning,
Jenny
Avgudar totalt Tyler Hilton. Gavin DeGraw ligger väldigt högt på min lista också. Men Tyler är som sagt nummer ett. Sen lyssnar jag på en väldig blandning av artister :)
har inte direkt nån favorit men gillar dom flesta låtarna under Hiphop & RNB på tobbeno1 (:
Hälsningar Vemsan

ZAAAAC EFROOON <3333 Han kan sjunga vad som helst så blir det bra. Jag hatar jazz och gamla låtar men han sjöng typ en 60tals låt och det är min favorit nu ;)
Plain white T's & My Chemical Romance m.m :D
Kill hannah, billy talent, chemical vocation mm <3
- Mvh Emma

Just nu är det Maia Hirasawa för hela slanten typ :) Men massa annat också :)
Coldplay är bäst! :D
Simple Plan brukar jag också lyssna mycket på (: Och Green Day. Sen brukar jag lyssna lite på MCR, Plain White T's och lite annat, blandat. Anastacia har några väldigt bra låtar tycker jag :) Och Avril Lavigne sjöng bra låtar förut (nu är de bara.. ja, sämre.)
Sen är jag överförtust i två av Gwen Stefanis låtar xD Early Winter och Sweet Escape x) Av någon underlig anledning.. ._O
Nightwish var jättebra förut. (inte sedan förra året dock ._.)
Hmm.. vilka till.. P!ATD är helt OK.
Nu kan jag inte komma på nå fler.. *zombie-jag*
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)
Delta just nu.

#7 Åh, hon är så bra :)
Phmm.. massor x) Väldigt varierande! My chemical romance är väldigt bra:) Och Him.. och 30 seconds to mars. Med mera:):)
Avril och Rihanna mm.
Med vänlig hälsning,
Jenny
Kate Bush, Eva Cassidy, m fl.
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor
Hahah, alla verkar ha sin egna, fina musikstil. ;) Själv fullkomligt ÄÄÄSLKAR jag An Café, eller för en petnoga, Antic Café. x'P Lyssnar även på Panic! At The Disco rätt ofta. :]
Not your mom, not your milk.

jag ÄLSKAR tokio hotel<3
**Jerry Cantrell
Threshold
Ayreon
m.m**

Olika

Kopierade från min musiklista från ec.
30 seconds to mars, Alice in Videoland, Billy Talent, Blindside, Blink 182, Bullet for My Valentine, Chemical Vocation, Crashdïet, Drop Dead, Gorgeous, Evanescence, Fall Out Boy, Good Charlotte, Green Day, HIM, Jimmy Eat World, Kill Hannah, Linkin park, My Chemical Romance, Nightwish, Panic! At The Disco, Silverstein, Simple Plan, Sum 41, The Red Jumpsuit Apparatus, Type O Negative, Underoath
Tokio hotel!
mest hiphop, men snyggingen zac efron ligger också högt upp ^^ <33