OT - Döden :'(
Min berner sennen hund Bonnie som är 8år gammal måste avlivas imorgon
. För hon får ont i lederna när det blir kalt och så hon har ätit medesin i typ 2år nu men helt plötsligt en dag var hon jätte smal så man ser hennes reben men hon äter som en häst nu men det är precis som att hennes kropp inte tar till sig det hon behöver från maten så hon är altid jätte hungrig detta hände för en vecka sen:( så imorgon kommer vetrinären hem till mig och ger henne en spruta
och när hunden har ätit av medisinen i 2år så slutar njurarna att fungera så det är kanske det som har hänt. Vi hämtade henne när hon var 8veckor jag var jätte liten då så jag kommer inte ihåg så mycket men efter det så har allt varit toppen hon är verkligen min allra bästa vän och helt plötsligt ska hon gå bort!

Vad tråkigt! Lider med dig. Tusen tröstkramar!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

jag får inte ta ledigt från skolan imorgon
så jag kan inte ta förväl av henne
så när jag kommer hem imorgon finns hon inte längre
Ånej :( Stackars dig och Bonnie!
Lider med er. *kramar* <3

Jag har slutat att bry mig . innan hade jag drömmar om att flytta till usa och skaffa ett bra jobb och sånt nu ska jag bli rökare och sälja knark

Tycker nog du borde få vara ledig för säga Hej då! Kanske mamma/pappa tycker detta är jobbigt själva så de inte klarar det, men det är minst lika viktigt om du känner det få vara med ju.

mamma är arg nu också bara för jag inte äter så mycket. hon säger att jag inte äter för hennes mat är så himmla äcklig och sånt men jag är inte så hungrig för jag är jätte ledsen
hon fattar inget!
Nej vad hemskt :'(
Tycker verkligen att du ska prata med din mamma och berätta hur tungt detta känns för dig och be om att få spendera sista tiden hemma med din hund :(
*tröstkramar*
- Mvh Emma
Tycker nog du borde få vara hemma från skolan. Det handlar ju om att eran hund ska få en spruta och så.. Lider med dej gumman..
*tröstkramar*
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
så tragiskt.. :( tycker verkligen du ska få ta ledigt så du kan spendera sista stunden med din hund..

jag kan inte sluta gråta

Nee fy vad hemskt!
Vet hur det känns att förlora ett djur, och det är jättejobbigt. Men det gäller ju även att tänka på dem dagar man fick tillsammans. Det gör saknaden så mkt lättare att bära. Bonnie kommer inte lämna dig själsligt, hon kommer för alltid finnas med dig.
Tröstkramar//Carro

Ne usch vad hemskt men det klart att du ska få vra ledig
Så tråkigt :'/ Tröstkramar..!*
nej fy vad hemskt! stackars dig :( förstår hur du känner dig,, hoppas du kan sova inatt inatt endå.. :/
Medarbetare på Hundar.ifokus

Åh nej!! Förstår exakt hur du känner! att förlora sin bästa vän är helt j*vla hemskt så det inte går att beskriva! Har nästan nyligen förlorat min hund..
TUSEN TRÖSTKRAMAR!

..
La till OT i rubriken eftersom det inte handlar om kaniner.
KIF Crew
Beklagar verkligen sorgen.. Förstår att det måste kännas fruktansvärt hemskt :(
Hang on in there, tröstkramar till dig!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
så tråkigt :(
tröstkramar till dej <3
tråkigt:'( tröstkramar<3

Så tråkigt:( *en miljard tröstkaramar till dig*

Nej vad tråkigt :( Tröstkramar<3
Åh, stackare. :(
Du borde ju absolut få stanna hemma för något sånt. Kan du inte be någon sjukskriva dig?

Nej,vad tråkigt.
*tröstkramar*
Så tråkigt…även om hon redan är död….:````(
Med vänlig hälsning,
Jenny