Äntigen!
Äntligen har jag köpt kompostgaller till mina älsklingar. Köpte 4 st förpackningar, alltså 16 st "galler". 516 kr .__. men det är dom såklart värda <3 Jag släppte ut dom såklart, mena dom vart glad :D här kmr lite bilder ;)

Åh, så många tillsammans =)
jaa :)

Oj, kan du ha alla tillsammans? :) Fina bilder ;)
Tack :D jaa det är 1 mamma o 3 syskon + pappan o marsvinet ^^ mamman o dom 3 ungarna bor i samma bur dygnet runt .d funkar Perfekt ;)
Det är kokhett och soligt idag, jusst nu är allihopa ute i hagen och min bror har nalle utanför i sele ;P
Gud va mysigt det ser ut! :) Dom liksom smälter ihop, allihop ;D
Fin & stor hade! :)
hage*
#13 jag håller mest i honom och dom får inte gå nära varran., dom fick bara hälsa men han springer mest utanför hagen ^^
#17 hade han bara där typ 5 min sen tog jag ut honom ska aldrig ha honom där mer tänkte messt så han skulle hälsa på frun sin x)
Va mysit :)
är inte gräset blött?
gud va fina alla va tesammans :P saknar tiden då jag hade min flock :)
bara undrar en sak? e de inte för kallt för marsvinet att va ute nu? jag menar marsvin har ju "bara" fötter, asså inge hår på dom…
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
Snyggt, å vad dom ser ut att trivas. :) Skulle behöva lite mer galler jag med men får se.
#20: Det bör vara minst 20 grader ute och vindstilla om man ska ta ut marsvinen enligt mig. :)
#22 jo jag menar de ^^ mina svin som jag hade skulle inte trivas ute nu.. :)
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower