Jag önskar att jag kunde säga att jag blivit vän med någon, det råder liksom brist på kaninintresserade människor inom min bekantskapskrets. Men jag lyckades ju försova mig den gången det var KiF-träff här i Göteborg eftersom jag jobbade natt då. Får ta igen det på nästa träff 
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Jag har träffat Emma (Kvirrz) Och vi är typ bästa vänner nu.. eller? XD TÖNT? (:
Sen har jag lärt känna Maja (Niike) , inte för att vi snackat så mkt på senaste, men hon är fortfarande en av dom underbaraste personerna jag vet och helt.. bäst ;D
Och sen har jag flera trevliga kifare på msn ^^

Jag har inte träffat någon IRL än men förhoppningsvis så kmr jag, Clariiz & jees94 träffas flera gånger framöver :) Eftersom att vi bor ganska nära varandra och jag tycker att dom är underbara!

tyvärr inte…. önskar också att jag hade lärt känna någon men tyvärr så är medelåldern här inne ganska så mycket lägre än min ålder. . .
Jag har ju träffat världens underbaraste<3 :D Själva trådskaparen liksom ^^ Älskar dig, även att vi inte pratar så mkt numer :/<333

Tradockaa, ciss & Ync. är nog de jag snackar mest med, som jag träffat då. Sen snackar jag en hel del med Jees94, men vi har aldrig träffats. Förhoppningsvis gör vi det snart ändå ;)
Sen träffade jag Frida_L här, som är en av de bästa vänner jag haft, men vi har tappat kontakten av olika anledningar .. Tjaa .. det är väl alla :)
jag känner ju en del häifrån fast som jag inte träffat genom kif.
men har ju träffat bästaste EmmyTÖNT genom KIF<333 Och glad som bara den för det också<3 ;D
- Mvh Emma

Just ja, Trasdockaa har jag ju köpt min kanin av så vi har träffats :D
Jag har träffat en hel del på kif i verkliga livet. Men inte lärt känna någon här igenom. Det har jag gjort på andra sidor ^^
En av mina bästa vänner träffade jag tack vare kif :) SagaoAlfred, världens mest underbara människa <3
Sen så har jag även lärt känna blaskigtkaffe och ikabika :) Love you <3

Issis, en underbar människa<33 Vi har inte träffats men hoppas att jag kan ta mig neråt så jag får träffa henne<3 love<3
Sen så blev jag väll vänn med Toffee (Lippos lillasyster) på kaninträffen ;)

Vi har inte haft någon träff precis.. Men jag har träffat Lina (LJfoto) på Kaninhoppning tävlingar =D ;)

Jag har träffat Cassandra (Lippo) och Anna (annaforsgren) genom kif och dom är två av mina bästa vänner :)<3 ,,, Och så brukar jag chatta med världens bästa Bejja<33, fast vi har aldrig träffats men hon är bäst ändå :)<3

Jag har träffat _titti_ här igenom och vi e sjukt bra vänner och träffas väldigt ofta. En av mina bästa vänner helt klart.
#11 Om nån är världens bästa människa så är det ju du <3
Jag har lärt känna lill_jarven & malinroth.
Dom är numera några utav mina allra bästa vänner å det är få saker jag är så glad över som att jag åkte på kaninträffen och lärde känna dessa två <3
Nej, det har jag inte gjort, det är nästan inga som bor i Jönköping ? :P
Jag har aldrig träffat några från KiF eftersom jag aldrig kan delta på en kanin-träff då dem hålls så fasligt långt bort. =(

#18 Vart bor du då?:)
#19 Umeå

#20 Okej :)
Jag har träffat emelie_k och köpt en underbar kaninflicka av henne! Dock var det en jobbarkompis som förde oss samman! Men sen fanns hon här på kif oxo…

Jag tycker att jag blivit väldigt bra kompis med Jennie :P

Jag har träffat Emma (little) genom kif :) Ska träffa henne i sommar:D Lägntar =)

Jag har träffat Nellie(Molly_94) Genom KIF:) Vi ska träffas nån gång^^

Är polare med trasdockaa, fast vi träffades genom zoonen ;D

Absolut! Känner många härifrån både sedan tidigare och från KIF-träffar, och så har jag fått många nya kompisar också.
Bland annat Amanda, Lizzan, som köpte en kanin av mig. Det har även Hanna- gjort, fast vi pratar inte så mycket men vi ska träffas igen snart :)
Och så Matilda, Frihetens. Vi hade pratat lite innan från en annan sida, då var vi lite ovänner & lite vänner, haha. Jag ska ha en unge ur Myrans kull, och så träffades vi och busade på LU :)
Och Matilda, huldisen. Världens bästa vän! Vi började prata på msn & nu praatar vi i telefon varje dag & hon ska komma hit i April.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

hm.. Har ju träffat Hanna, (jetaime)
Men det var av en annan orsak :P
Sen chattar jag med vissa då o då, ofta Bejja <33 :D

Llinnea- har jag träffat på en hopptävling, sen chattar jag med henne ibland m.m
Emmsaaan och Clariiz ska jag träffa ev. på lördag :D
Sen chattar jag mkt med Frihetens, som jag ska köpa en flutff av :D<3
Nej, har tyvärr inte lärt känna någon som jag träffat och sådär här ifrån.. Tråkigt tycker jag.. :P
Jag har träffat min bästa vän här på Kif (: Ciss då <3

haha, nej. jag har inte träffat någon. ingen som bor nära mig. :/
:P

#32 vart bor du då?:)

#32 bor du i Ronneby?? (Blekinge)

#33 - ronneby, blekinge.
#34 - exakt. :P

haha :P
Romana_12 har jag blivit kompis med genom kif, fick hennes msn och har pratat med henne där, & även pratat med henne i telefon några gånger :)<3
#18 Det har inte varit så många kaninträffar alls på sistone, typ en i stockholm bara, men i början på hösten var det träffar i örnsköldsvik, umeå och skellefteå :)
(träffarna hålls ju mest kring sommaren eftersom även innekaniner ska kunna vara ute)
Och som jag har skrivit i andra trådar så planerar vi ju att ha en träff i Umeå närmare sommaren :)

#39 Favorit i repris! <3

jag har träffat mina bästa vänner Romana_12 (Romana) och Lippo (cassandra) <33
och måååååååånga fler:D höhö
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

#41 :D<333
#40 Oh yes! :D <3
Nej.. bor i Åbolands skärgård i Finland och det verkar inte finnas någon på KiF som bor här.. (?) :/
Synd för här på "ön" (eller ja, är typ fast i fastlandet nästan ^^) känner jag bara 2st som har kaniner, ena är jag inte så bra kompis med längre och andra har inget vidare intresse för kaniner (hans mammas idé med kaniner). "/ Finns bara hund- och hästmänniskor här verkar det som..
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)

Jag har träffat b.la Naathaaa här ifrån KIF. Vi träffas ofta, hon hon är helt klart en av mina bästa vänner <3 :)
Jag har träffat SaraB, amanda_b och SofiaGenne (på en Kif-träff). Jag pratar även ibland med t.ex Lippo på bdb och så har jag någras msn. ;)

jadå, johanna har blivit en ny vän för mig<3 (noa_nisse)