Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1191 ggr
[chriistina]
0

Selar + koppel säljes!

_Nu har jag, precis som många andra bestämmt mig för att sortera ut lite och sälja selar som ej behövs. Mina kaniner har mycket fler selar än de behöver och kanske någon annan kan få mer nytta för de? :)

Skriver upp alla selar först och sen kommer där bilder. Är ni intresserade eller vill ha fler bilder så skicka ett PM så fixar jag det snabbt._

Sele 1: Bogsele, röd, från rabb-it, storlek L - Bra skick med lite sliten på "ryggen". Nypris 55kr. Mitt pris 30kr.

Sele 2: H-sele, blå med stjärnor, från Libra artic, storlek L - Väldigt fint skick och nästan aldrig använd. Nypris 72kr. Mitt pris 35kr.

Sele 3: H-sele, rosa-orange-gul, storlek M (S-L) - Har ett eller två små bitmärken men annars väldigt fin. Nypris ca 50kr. Mitt pris: 20kr.

Sele 4: Bogsele, grön, från Libra artic, storlek S - rätt rostig men tyget och spännena är fina annars. Nypris 70-80kr. Mitt pris 30kr.

Sele 5: H-sele, ljusblå, från Libra artic, storlek S - spännena är rostiga men "lädret" är helt och fint. Nypris 49kr. Mitt pris 25kr.

Sele 6: H-sele, svart med silver stenar, från Libra artic, storlek S - Fint skick, har en bristning i lädret som den haft sen köp men inget som påverkar skicket. Nypris 72kr. Mitt pris 30kr.

Koppel 1: Blått, 180cm, 20kr

Selarna och kopplet kan skickas men köparen betalar fraken och inget skickas fören jag har pengarna. Annars kan de levereras till Skånes kh tävlingar efter översenkommelase :)

[chriistina]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sele 1

[chriistina]
0

Sele 2

[chriistina]
0

Sele 3

[chriistina]
0

Sele 4

[chriistina]
0

Sele 5

[chriistina]
0

Sele 6

[chriistina]
0

Koppel 1

[Niike]
0

Oj vad många selar du har ;)

Miiah
0

hm.. jag är kanske intresserad utav sele 5 och kopplet :)

[chriistina]
0

#8 Det där är bara några av dem jag inte använder :P
Sen har alla kaniner minst 2 selar var som används ^^

#9 Okej :)

[chriistina]
0

Sele 5 är nu såld :)

soten
0

Det står ju att sele 4 är en bog sele på #0, men på bilden är det en H - sele.

[chriistina]
0

#12 Tack för du sa till om detta :) Såg det var fel nu.
den selen som står som nr 4 i #0 Är sele nr 6 på bilden och den sele som står som nr 6 i #0 är nummer 4 på bild. Lite rörigt, men de finns där alla på bild. bara jag som infoga de i fel ordning ^^

soten
0

#13: Aha, okej ^^

Issis
0

Är ev. intresserad av bogsele nr.4. Jag hör av mig snart via PM om det blir något! :)

[chriistina]
0

putt

Em--ma
0

heej är intresserad av sele 1 ;) är den mkt sliten??
 pm:a mig ;)

/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

[chriistina]
0

putt

Quendy
0

Vad är bäst, bogsele eller h-sele?

teddykaniner
0

Det beror lite på vad du ska använda till?

Med vänlig hälsning,
Jenny

[chriistina]
0

#19 Alla kaniner tycker olika och ägarna lika så. Är man inte så van vid att använda sele är h-sele att föredra då den är lätt att sätta på och svårare för kaninen att rymma ifrån. Men annars föredrar jag själv bogsele då den drar mindre på halsen.

[chriistina]
0

Sele 1 är nu också tingad, snart såld :)

[chriistina]
0

putt

Quendy
0

Jag vill tinga sele 3 :D Hur gör man med pengarna? :)

[chriistina]
0

Okej :)
Antingen sätter man in pengarna på mitt konto eller så skickar man dem i ett kuvert hem till mig. Det bestämmer man själv vad som blir enklast.
Skicka gärna ett PM eller mejl så kan jag ge dig mer information.
PM:n finns ju här vill du mejla så är adressen: christinabrodin@gmail.com

Em--ma
0

#25 har satt in pengar på ditt konto nu ;) Glaad att jag han köpa bogselen ;)

/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

[chriistina]
0

#26 då åker den i brevlådan i morgon :) Hoppas du får den på onsdag då! :D

[chriistina]
0

putt ^^

[chriistina]
0

Putt :)

Sele 1 och 5 är sålda och sele 3 tingad.

[chriistina]
0

putt ^^