Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 1328 ggr
Perso
0

Dubbel haka.

Hejsan. Min kanin har en dubbelhaka. Vad kan det beropå? Är hon sjuk eller är det vanligt???? Glad för svar :D

Tina-lin
0

Hon är fet :) Vad ger du henne för foder?

WingsofDestiny
0

En del kan det vara vanligt på och en del kan ha det för att dem är överviktiga. Min Daisy har en hakpåse och den har hon alltid haft.

[Niike]
0

Min frasse har dubbelhaka, och hon är egentligen inte fet, hon är faktiskt ganska tunn över ryggen. Frassar brukar ofta få det, jag tror att det ärv ned och att de kan få det väldigt lätt.

Så det behöveer inte vara att hon är fet.

sasan
0

min kanin har dubbelhaka och honvar fet ,en nu har hon gått ner i vikt och är inte alls tjock

men hon har fortfarande kvar sin dubbelhaka!

förvinner nte den?

Tina-A
0

Det är väl vanligare med honor som har det än hanar? Dock bör den inte vara så stor. Är det en stor dubbelhaka är det för att hon är fet.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Tina-lin
0

#4 Nej det är svårt att banta bort dubbelhakan.

#5 Jo det har jag också hört.

Ta en bild och lägg in på henne. Det är ju inte så bra om den är stor.

skanorskaniner
0

Min gamla tjej har alltid haft det men många har sagt till mig att det även ärftligt för hennes mamma och mormor hade också hakpåsar.

teddykaniner
0

Min kanin har haft dubbelhaka,men den har typ "försvunnit"

Med vänlig hälsning,
Jenny

BlackTear
0

Eh, flera av mina honor har dubbelhaka, men dom är inte alls feta ^^

Elino
0

Min kani har dubbel haka och det är mycket vanligt att HONOR har det. Lycka Till! :) PS: kan även kanske vara övervikt men jag tror mest på det som jag har på min kanin. :)

Zvintos
0

#3: Järnsaxa har också en hakpåse (dubbelhaka), men är inte fet/överviktig överhuvudtaget. =)
Men jätteraserna tror jag har lättare att få hakpåse.

Men ofta brukar hakpåse kunna bero på övervikt (även övervikt).

BlackTear
0

#11: Järnsaxa är cool ;D

Elino
0

Penny e dvv KANSKE LITE LITE LITE överviktig men inte MYCKET hon har ocxå hakpåske.

flikkan
0

#11 Tindrah har också så men det ser ut som att det är pälsen :P

Nilam
0

Kanske det är så att deras hakpåse är första tecknet på att de börjar bli överviktiga. Precis som att vi får "kärlekshantag" ^^, Ibland blir det inte värre än så, men är man inte försiktig så börjar det nog lagras på resten av kroppen också.

NaObie
0

Har inte hakpåse på honor att göra me om dem varit skendräktiga lr om dem fått någon kull…har för mig att jag hört d nånstans..typ nån fetreserv lr nått..dem behöver jue inte va tjocka i övrigt,,alla honkaniner vi har haft har fått hakpåse för lr senare o dem har inte varit tjocka..

teddykaniner
0

Det är vanligare att honor har hakpåse,…tror jag

Med vänlig hälsning,
Jenny